Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

11. Data: 2016-07-22 17:24:26

Temat: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ująć, żtp.

12. Data: 2016-07-22 18:33:31

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do telewizji PiSz.
> Nie zauważyłam, żeby TUTAJ ktoś PiSzczał o Jedwabnem.

No ja już od dłuższego czasu piszczę. W momencie, kiedy Lech Kaczyński po
odkryciu, że w stodole jest mnóstwo łusek z pistoletu maszynowego (co
świadczyło o Niemcach jako sprawcach)- nakazał...wstrzymanie śledztwa!
Zaprzestano ekshumacji, która z pewnością obnażyłaby prawdę o tym, co działo
się wtedy w Jedwabnym. Nie dopuszczono też żyjących chyba do dziś świadków-
którzy też zaprzeczali tezom makabrycznego bajkopisarza Grossa, jakoby to
polski motłoch palił Żydów w stodole jedwabieńskiej. Piszczałem także wtedy,
jak Aleksander Kwaśniewski w mycce przepraszał na cały świat Żydów za
Jedwabne. Ba! Nawet napisałem do niego, że nie ma prawa przepraszać w moim
imieniu i odpisał mi. No ale cóż- w świat poszło jedwabne kłamstwo...
A Ty co? Wciąż siebie nienawidzisz i pewno sobie myślisz, że Ty to nie
jesteś taka cebulara? No cóż- czas wypełnia się coraz szybciej...

--

Chiron

13. Data: 2016-07-22 19:00:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Tu.

ROTFL
Wmówił ci ktos ze tu jest jakas cenzura? Pisz co chcesz...

14. Data: 2016-07-22 19:13:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:33:31 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> A Ty co? Wciąż siebie nienawidzisz i pewno sobie myślisz, że Ty to nie
> jesteś taka cebulara? No cóż- czas wypełnia się coraz szybciej...

"Ale wydarzenia tamtego lata żyją w pamięci starszych. Janina Biedrzycka w
1941 roku była już 18-letnią dziewczyną. Dużo widziała. To w stodole jej
ojca rozegrały się tamte tragiczne wydarzenia. Ojciec chory leżał w łóżku,
bo z łagrów uciekł, gdy przyszedł Niemiec i kazał dać klucze do stodoły.
Hitlerowcy wybrali ich stodołę, bo stała blisko kirkutu i zaraz za miastem,
w polu. - Wszyscy chcą, żeby powiedzieć, że to Polacy winni byli - Janina
Biedrzycka jest rozżalona, gdy o tym mówi. - A Polaków zmusili hitlerowcy.
Co można było zrobić, jak Niemcy stodołę obstawili? Przecież była wojna.
Strach, przerażenie, nie wiadomo co dalej. Tyle ludzi zginęło za
przechowywanie Żydów. A teraz nic tylko oskarżają nas. To wielka krzywda.

Czytaj więcej:
http://www.poranny.pl/magazyn/art/5386788,jedwabne-p
ogrom-zmusili-nas-hitlerowcy,id,t.html"

15. Data: 2016-07-22 20:51:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów

Zmien media, bo w moich mowi sie calkiem spor

Komunistyczne piździsko bo....żydokomuna, to byli polacy -komunisci, ktorzy szukaja
kozła ofieranego za kim byli, typowe zachowanie w kazdym kraju gdzie rzadzili
bolszewicy. Tatus Ikselki podobno do końca wierny, czyli był zydem?
Jak komunisci zaprzeczali Katyniowi tak teraz zaprzeczaja ponownie Jedwabne,
fałszowanie zbrodni to współudział.

16. Data: 2016-07-23 12:43:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2016 o 16:35, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> To dziwne, akurat Ty często masz odwrotne spostrzeżenia, czyli że
> ktoś tutaj napisał coś, czego w rzeczywistości nie napisał.

No i? Powinnam przy tym pozostać? Odtąd już można?

PS: Zwracam uwagę na znaki zapytania, w razie gdybyś znowu miał
wątpliwości, czy pytam, czy stwierdzam coś, czego nikt nie
powiedział/napisał.

Ewa

17. Data: 2016-07-23 18:57:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 18:52, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Nie wiem, może Qre o to zapytaj - zdaje się że z jej zdaniem się
> liczysz.

A Ty odpowiadasz, czy jak zwykle boisz się ujawniać swojego zdania?

Ewa

18. Data: 2016-07-23 19:27:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 19:11, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Napisałem Ci przecież, że nie wiem. Skąd niby miał bym wiedzieć co
> powinnaś.

To po co cokolwiek piszesz?

Ewa

19. Data: 2016-07-24 10:30:16

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2016 o 01:05, Ikselka pisze:
> Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w ziemię w
> katowniach żydokomuny????!!!!

http://demotypatriotyczne.pl/1421/Hieronima-Wilczews
ka-Jeden-z-dwoch-wywiadow-z-naocznymi-swiadkami-zbro
dni-niemieckiej-w-Jedwabnem

20. Data: 2016-07-24 13:32:03

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

> http://demotypatriotyczne.pl/1421/Hieronima-Wilczews
ka-Jeden-z-dwoch-wywiadow-z-naocznymi-swiadkami-zbro
dni-niemieckiej-w-Jedwabnem

W Krakowie żydowska policja powiesiła Polaków, którzy...ukrywali Żydów.
Czemu nie ma o to głośnej wrzawy? Czy Polacy mają jeszcze swoje państwo?

http://wiadomosci.wp.pl/gid,16340633,gpage,2,img,163
40680,kat,355,title,Polscy-bohaterowie-ktorzy-ratowa
li-Zydow,galeria.html?ticaid=1176c5
--
Chiron

Kiedy zło kroczy po Ziemi