Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

61. Data: 2016-07-27 13:36:03

Temat: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 lipca 2016 12:02:31 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Tu miałabym wątpliwości...

To by się odstrzeliło.

> Bo trudno się ostatnio na Ciebie nie zjeżyć - może to jest dobry trop w
> poszukiwaniu obiektywnej opinii. :)

No nie wiem czy tak trudno, w sumie to tylko Ty się jeżysz, ghosta i globa nie liczę
bo to jeże są. Z innymi się zgadzamy albo nie zgadzamy ale bez jeżenia się obchodzi.

> Zresztą - sama nawet zdolność do obiektywizmu to za mało. Trzeba by
> jeszcze chęci do przebicia się przez nasze ostatnie "pogawędki." Nie
> miałabym tyle tupetu, by kogokolwiek o to prosić, he he.

To też.

> Nie pamiętam tego okresu, bo mnie wtedy jeszcze tu nie było. Ale w moim
> przykładzie to akurat nie o mnie chodzi. Obserwacja z boku.

Wiem że nie o Ciebie Ci chodzi. Cb z allem lubili się jak dziś glob z Chironem i nie
wiedzieć czemu uzewnętrzniali to rozmawiając ze mną ;) Ty też szpilę komuś wpychsz
rozmawiając ze mną - stąd analogia.

> Ostatnie doświadczenia nauczyły mnie, że przezorny zawsze ubezpieczony. ;-P

Ale to dobre i pozytywne jest. Piszesz coś, później czytasz czy aby na pewno nie da
się tego opatrznie zrozumieć, poprawiasz, czytasz znowu - usuwasz punkty zaczepienia
do alternatywnych interpretacji, doprecyzowujesz wieloznaczności. Piętro wyżej stoi
dyplomacja, gdzie tak wychuchaną wersję ubierasz świadomie w język wieloznaczności,
alternatyw i niedopowiedzeń ;)

Dębska

Dębska

62. Data: 2016-07-27 16:13:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Jul 2016 09:00:09 +0200 (GMT+02:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> [...]
>
> Pamiętam stare czasy, gdy równolegle gadałem z cb i allem. Każdy z
> nich przy okazji pisania do mnie, często pisał na drugiego. Już

Przypomnijmy też, jak sama Twoja interlokutorka wielokrotnie "sprzymierzyła
się" tu z globciem, byle tylko "dokopać wspólnemu wrogowi" - a teraz tak
bardzo ma innym za złe zgodność zdania 333333-]

> [...]
> pchasz do tego worka moralizatorskiego ... albo przypisujesz
> sobie że napisałaś coś czego nie napisałaś :P

LOL, bingo :-D

63. Data: 2016-07-27 21:10:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-27 09:00, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> [...]
> miałem wrażenie że ma ochotę się zjeżyć więc zachowanie
> obiektywizmu mogło by go dużo siły kosztować ;)

Nerwy jak guma z gaci musi mieć taki idealny obiektywny.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

64. Data: 2016-07-27 21:22:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Jul 2016 21:10:33 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-27 09:00, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Nerwy jak guma z gaci musi mieć taki idealny obiektywny.

Aż TAK?
:-D

65. Data: 2016-07-28 10:33:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 13:36, Przemysław Dębski pisze:
> No nie wiem czy tak trudno, w sumie to tylko Ty się jeżysz

Może nie zauważyłeś, ale jeżę się głównie o to, że najpierw coś mi
zarzuciłeś (moralizująco), po czym sam wielokrotnie robiłeś/pisałeś w
ten sam sposób, który u mnie skrytykowałeś (chodzi o jednozdaniowe
podśmiechujki). I moje jeżenie się w zasadzie ogranicza się do wytykania
Ci tego. Tam gdzie się po prostu nie zgadzam, staram się dyskutować.
Cóż, potem wychodzi, że Twój udział w jakiejś dyskusji to był tylko kij
w mrowisko, za który nie chcesz później wziąć odpowiedzialności.

> Wiem że nie o Ciebie Ci chodzi. Cb z allem lubili się jak dziś glob z Chironem i
nie wiedzieć czemu uzewnętrzniali to rozmawiając ze mną ;) Ty też szpilę komuś
wpychsz rozmawiając ze mną - stąd analogia.

Nie wiem, czy to była szpila. Po prostu konstatacja faktu i ocena
(samo)zgłoszonych kandydatur. ;)

> [...]
do alternatywnych interpretacji, doprecyzowujesz wieloznaczności.

Nie zawsze mam tyle czasu...

> Piętro wyżej stoi dyplomacja, gdzie tak wychuchaną wersję ubierasz świadomie w
język wieloznaczności, alternatyw i niedopowiedzeń ;)

...oraz chęci. ;)

Ewa

66. Data: 2016-07-28 10:34:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 21:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-07-27 09:00, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> Nerwy jak guma z gaci musi mieć taki idealny obiektywny.

Gaci z aplikacją. W końcu rola sędziego wymaga odpowiednich kwalifikacji.

Ewa

67. Data: 2016-07-29 10:33:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 09:59, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Wrócimy do tematu jak będę miał więcej czasu

Błagam, nie! Szkoda czasu.
Zresztą niedługo u mnie będzie krucho z czasem.

> na poszperanie w
> zaszłościach. Tera tymi rencami po godzinach ściany tre i na nic
> więcej niż szybkie jednozdaniówki mnie nie stać;)

Udanego remontu.

Ewa

68. Data: 2016-08-22 22:06:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze chęci do przebicia się przez nasze ostatnie "pogawędki." Nie
> miałabym tyle tupetu, by kogokolwiek o to prosić, he he.

Nie, no nie ma się co krygować - proście a będzie Wam dane...

Stalker, z zaświatów internetu :-)

69. Data: 2016-08-22 23:22:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Aug 2016 13:06:29 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Nie, no nie ma się co krygować - proście a będzie Wam dane...

No, doczekałeś się 3-]

Kiedy zło kroczy po Ziemi
O fanatyźmie
czytaj Bartosia