Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

21. Data: 2016-07-24 13:52:10

Temat: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2016 o 19:33, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Bo lubię.

To nie żałuj sobie, nie ograniczaj się do jednozdaniowych podśmiechujek.

Ewa

22. Data: 2016-07-24 15:03:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jul 2016 10:30:16 +0200, Lord Donald napisał(a):

> http://demotypatriotyczne.pl/1421/Hieronima-Wilczews
ka-Jeden-z-dwoch-wywiadow-z-naocznymi-swiadkami-zbro
dni-niemieckiej-w-Jedwabnem

No dokładnie. Niemieckie naboje pozostały w stodole - niemi świadkowie :-/
Nie ma natomiast "naocznych świadków" zamordowania przez ŻYDOKOMUNĘ
rotmistrza Pileckiego, ani tysięcy innych - bo żydokomuna robiła to w
piwnicach katowni pińczowskiej i setek innych katowni. O TYM MÓWIĘ, O TYM
KRZYCZEĆ TRZEBA!!!
:-O

Ten post i ten wątek dedykuję Mojemu Szanownemu Znajomemu, przyszywanemu
Wujowi - AK-owcowi, Czesławowi Kowalskiemu (oczywiście to dane fikcyjne, pd
którymi po latach ukrywania się zaczął nowe życie w PRLu, nawet ja nie znam
prawdziwych), który w piwnicach katowni pińczowskiej o mały włos byłby
sczezł dosłownie wdeptany w ziemię obcasami podkutych buciorów
żydokomunistów!!! Wraz z ciężarną (8 miesiąc!!!) żoną zresztą, którą
złapano żeby go złamać. Udało się jej jednak uciec z korytarza katowni,
kiedy czekała na śledztwo - dzięki dobrej polskiej duszy, bezimiennemu
strażnikowi, który udał, że traktuje ją jako interesantkę - i kazał
uciekać. W wigilijną noc sama w obcym mieście, znalazła jednak schronienie
u innych dobrych Polaków.
Po krótkim czasie ponownie pojmana i uwięziona, urodziła w więzieniu, w
którym spędziła z dzieckiem!!! ponad rok...
Zobaczyła się z mężem, a dziecko z ojcem, kiedy dziecko miało 4 lata!
Cześć Jego Pamięci!
I pamięci tysięcy, którym nie dane było dożyć komunistycznej hańby i
okupacji Polski!

23. Data: 2016-07-25 10:22:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2016 o 09:07, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Pilnuj własnego zadartego noska Paniusiu. Twoje dobre rady, czy
> też zapewne "zachęty" nie są mi do niczego potrzebne - no chyba
> że musisz.

Mogę po prostu lubić.

PS: Nerwusie ponoszą?

Ewa

24. Data: 2016-07-25 10:54:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2016 o 10:48, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> A co tu nerwy mają do gadania, jak ktoś nieproszony poucza, to się
> mu każe spier... i tyle. To podstawowa zasada sawułarwiwr.

No proszę! Zapamiętam na przyszłość.

Ewa

25. Data: 2016-07-25 10:57:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2016 o 10:54, FEniks pisze:

> No proszę! Zapamiętam na przyszłość.

...kiedy znów będziesz nieproszony moralizował.

Ewa

26. Data: 2016-07-25 11:38:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 10:22:53 +0200, FEniks napisał(a):

> Mogę po prostu lubić.
>
> PS: Nerwusie ponoszą?
>
> Ewa

Widzę, że jednak NAPRAWDĘ musisz.

27. Data: 2016-07-25 11:40:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 10:57:09 +0200, FEniks napisał(a):

> ...kiedy znów będziesz nieproszony moralizował.

Gdzie PD CIEBIE moralizuje?

28. Data: 2016-07-25 12:12:23

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-25 o 11:40, Ikselka pisze:

> Gdzie PD CIEBIE moralizuje?

:-( wypadłam z magla ostatecznie. już nie wiem kto tu z kim czymie ;-)
pozmieniało się.... :-))))

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

29. Data: 2016-07-25 12:15:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>:-( wypadłam z magla ostatecznie. już nie wiem kto tu z kim czymie ;-)
>pozmieniało się.... :-))))

Tera to juz jest totalne wariatkowo, a byly czasy... ech...

30. Data: 2016-07-25 12:41:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 12:12:23 +0200, Naja napisał(a):

> :-( wypadłam z magla ostatecznie. już nie wiem kto tu z kim czymie ;-)
> pozmieniało się.... :-))))

Może po prostu tego czymania niesłusznie się doszukujesz - stąd "zmiany".
Daj sobie na wstrzymanie z czymaniem.

Kiedy zło kroczy po Ziemi
O fanatyźmie
czytaj Bartosia