Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

31. Data: 2016-07-25 12:43:08

Temat: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 12:33:59 +0200 (GMT+02:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> Ja czymam ze wszystkimi, z niektórymi to nawet za łby się czymamy ;)

> Jak glob zostanie ministrantem to uwierzę :)

Ministrantem może aż NIE, ale niechybnie (sic!) kiedyś (sic!) przyjdzie na
niego chwila, że zaklnie "O Boże!"

32. Data: 2016-07-25 12:49:50

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-25 o 12:33, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Ja czymam ze wszystkimi, z niektórymi to nawet za łby się czymamy ;)

za łby jak za łby ale z kwiatem za rączki czule się smyracie...
niegrzecznymi paluszkami ;-) taksiepacze :-P

> Jak glob zostanie ministrantem to uwierzę :)

sekujesz chłopczynę bez powodu! ;-))))

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

33. Data: 2016-07-25 13:25:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 13:18:23 +0200 (GMT+02:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> Kto kogo moralizował, to trzeba by niezależnego eksperta powołać
> na którego obie strony się zgodzą :)

Obietrzy! - ja też jestem zainteresowana 3333-)

> Dębska
>
> P.S. Ewa, jak chcesz to robimy casting :)

O tio tio, kastingowanie jest teraz w modzie :-D

34. Data: 2016-07-25 13:30:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2016 o 13:18, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Kto kogo moralizował, to trzeba by niezależnego eksperta powołać
> na którego obie strony się zgodzą :)
>
> Dębska
>
> P.S. Ewa, jak chcesz to robimy casting :)

Może od razu całą komisję, skoro tak Ci zależy?

Ewa

35. Data: 2016-07-25 13:37:51

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-25 o 13:03, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Sprawa prosta, kto pierwszy wyjmie siekierę przegrywa. Taka gra
> dla "dobrze ułożonych" chłopców ;)

mrrrr fajno :-D mam kupić sobie grubsze soczewki i wymacać żyłkę
hazardu? ;-)))

> No co Ty, przecież on tylko na to czeka :)

miałam na myśli że tym ministrem gwiazdy mu z pagonów ...junoł ;-)

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

36. Data: 2016-07-25 13:56:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 13:45:09 +0200 (GMT+02:00),
?ISO-8859-2?Q?rzemys=B3aw_D=EAbski_ napisał(a):

> Chyba nie ma aż tyle materiału, żeby kilku osobom dupy zawracać.
> Mz jedna osoba by wystarczyła.

Kto się zgłasza, niech pierwszy rzuci kamieniem ;-PPPPPPPPPPPPP

37. Data: 2016-07-25 14:59:19

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tygodnikprzeglad.pl/wykleci-malo-swieci/

Jakby nie powstrzymali rzezi to dziś by w Polska była państwem gdzie
trwa terroryzm i wojna domowa, niektórym było za mało chcieli odzyskać
pańszczyznę i ponownie zmusić zwykłych ludzi do niewolnictwa i nędzy jak
to było przed wojną. Przed wojna Polska była państwem które nie dawno
odzyskało swoja suwerenność, lecz do koryta dopchali się sprzedawczyki
podobnie jak dziś POsrańcy, nazywali to demokracją mimo że z demokracją
to nie wiele miało wspólnego, i mimo głodu i nędzy w Polsce jedynym
celem rządzących nie była gospodarka i budowa kraju, tylko pod komendę
zachodu ekspansja na wschód, zdobycie Litwy, Ukrainy, a może nawet i
Moskwy. Po wojnie przedwojenni zadymiarze i hrabiostwo chcieli powrócić
do swoich koryt, znam z opowieści starszych ludzi że wychodzili z lasu i
mordowali całe wsie, nawet i dzieci przybijali do płotów aby odstraszyć
od przyjęcia pańszczyźnianych ziemi. AK rzeczywiście była wyklęta ale
przez zwykłych Polaków, AK byli to powojenni zbrodniarze którzy
próbowali odzyskać po prostu koryto i włości, normalny Polak tam nie
walczył, chyba że ogłupiony przez szlachtę prostak, który wierzył w
pańskie teorie wolności. Z reszta i teraz pełno jest wyznawców POsrańców
prostaków, którzy podobnie nie zawahali by się dokonać mordu na naszym
narodzie aby tylko odzyskać swoim wodzą koryto.

38. Data: 2016-07-25 16:38:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jul 2016 14:59:19 +0200, Lord Donald napisał(a):

> [...]
> prostaków, którzy podobnie nie zawahali by się dokonać mordu na naszym
> narodzie aby tylko odzyskać swoim wodzą koryto.

Za te słowa kula w łeb się należy.

39. Data: 2016-07-25 18:06:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-25 12:12, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> :-( wypadłam z magla ostatecznie. już nie wiem kto tu z kim czymie ;-)
> pozmieniało się.... :-))))

#dobrazmiana

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

40. Data: 2016-07-25 18:21:05

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-25 o 12:49, Naja pisze:

> za łby jak za łby ale z kwiatem za rączki czule się smyracie...
> niegrzecznymi paluszkami ;-) taksiepacze :-P

Utrzymanie pewnego poziomu rozmowy na grupach faktycznie wymaga odrobinę
wysiłku, ależ żeby od razu smyranie? :)

Pozdrawiam
Piotr

Kiedy zło kroczy po Ziemi