Re: Dotyczy wirusa, o którym głośno w mediach

11. Data: 2005-11-26 18:27:14

Temat: Re: Dotyczy wirusa, o którym głośno w mediach
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Trzebiński" <t...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:dm854a$ulg$1@news.onet.pl...

> Komputer się uruchomi. Mało tego. Będzie działał poprawnie. Co najwyżej
> niezgodnie z oczekiwaniami.
> "Wariat" też "działa" poprawnie. Co najwyżej niezgodnie z oczekiwaniami.
> Problem nie tkwi ani w komputerze ani w "wariacie".

W moim umyśle jest jak z układami sekwencyjnymi wynik na wyjściu zależy
od tego jaki był stan poprzedni i jakie jest wejście.
Można to analizować takim grafem przejść stanów ;)
To co mam aktualnie we łbie ...co sobie wyobrażam i jakie daje mi
wrażenie na sprawy na podstawie skojarzonych informacji, czyli
integracja zmysłów - w wyobrażonej sytacji oraz aktualnego stanu tożsamości.
Co umożliwia podejmowanie decyzji ale tylko takich ograniczonych treścią
tego stanu. ;)

12. Data: 2005-11-26 19:56:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dm9k0s$h0e$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To teraz ja Cię niecnie wykorzystam :)

No cóż - faktycznie mnie wykorzystałeś, bo miałem nadzieję, że odpowiesz
jak nasze lokalne debile z kółka kaustycznego - po wielkim wysiłku
umysłowym wykrztusisz z siebie - "w oczekiwaniach". :)) Ale niech będzie
- widocznie nie doceniłem Twojego intelektu. ;)

> Ten post powyżej na który odpowiedziałeś, w rzeczywistości liczy sobie kilka
> ładnych kilobajtów, z czego tylko fragmencik został skonwertowany na wersję
> elektroniczną i wysłany na psp - reszta została w głowie. Znaczy wersja
> elektroniczna całości też chwilowo była, ale została zutylizowana i okrojona
> do powyższego z pewnych przyczyn, o których dalej. Ten post w głowie,
> naszpikowany jest dużą zawartością zwierza-maskotki psp (ludzie, może
> zrobimy grupowe koszulki psp z motywem zawierającym tego zwierza ? :) ). Ale
> może po kolei.

Znam ten ból. ;)

[...]

> Ale. Tu Flyer pewnie Ci się mój wywód
> niespodoba, gdyż odwołam się do pojęcia nieświadomości, które chyba średnio
> tolerujesz ... zaryzykuję :) Cała psychoanaliza, którą Freud "wynalazł"
> opiera się na tym, ze wyjawia się swój prawdziwy stosunek do pewnych kwesti,
> między wierszami zdań pozornie z kwestią niezwiązanych - i dzieje się to
> całkowicie nieświadomie.

Nie toleruję, bo Freud oparł swój wywód na kwestiach "lokalnych"
historycznie, odnosił swoją konstrukcję do tego co było w jego czasach
tabu/trendy [to nie sprzeczność]. Poprawnie powinno być tak jak pisałem
do Sarny - niska, normalna i wysoka dysocjacja - tak na marginesie -
paradoks wysokiej dysocjacji polega na tym, że z jej poziomu da się
obserwować własną niską dysocjację, czyli "wewnętrzny obserwator" -
trzeba tylko stworzyć odpowiednie konstrukcje werbalne, żeby cały układ
zaczął dobrze funkcjonować.
Z drugiej strony - ostatnio miałem kontakt z osobą w psychozie
maniakalno-depresyjnej [albo w depresji psychotycznej, albo ... - jak
dla mnie jeden pies] - i sprawiało mi trudność zrozumienie, że ktoś może
nie mieć dostępu do prawie pełnego zasobu własnej pamięci, że dla kogoś
możliwość wejrzenia w pełnię swojej pamięci może być traumatyczna - za
długo chyba "trenuję" - dla mnie pojęcie "nieświadomości" jest obce,
pojęcie "niepamiętania" jest obce, czas chyba na odpoczynek. ;)

> W tym wypadku nieświadomość jest gwarantem
> prawdomówności.

Eeeeee. To zależy od interpretatora - zresztą prawdomówność w tym
momencie jest ograniczona do stanów emocjonalnych, a nie do treści.

> Zresztą to chyba koresponduje z Twoja teorią racjonalizacji ?

Dokładnie - nie ważne co, ważne w jakim emocjonalnym celu. ;) Problem
pojawia się wtedy, kiedy jesteś emocjonalnie zainteresowany treścią -
emocje nie współgrają z werbalnymi konstrukcjami - niepokój pojawia się
po papierosie, piwie, widoku ukochanej i znienawidzonego nauczyciela. ;)

> "Nie jest ważne co racjonalizujesz i jaki jest tego wynik, natomiast
> sposób w jaki to robisz mówi o tobie wszystko". No i własnie "komputer się
> nie uruchomi", mówi o twórcy tego potworka dokładnie wszystko. Idę o drugi
> zakład, ze ktoś, kto się w ten sposób "przejęzyczył" w rzeczywistości ma
> stosunek do otoczenia adekwatny do przejęzyczenia.

Nadinterpretacja - nie bierzesz pod uwagę faktu, że wypowiadający się
może być lamą. ;) [z dugiej strony nie wiem, kto jest lamą - Ty czy on,
po nie posiadam odpowiedniej wiedzy - to już nie czasy, kiedy komunikat
brzmiał "wirus ma nazwę win.com i należy go bezwłocznie wykasować" ;)]

> "Wariat -> zepsuty, nie
> działa".Oczywiście z wariatem to tylko przykład obrazujący inny konkret tego
> samego "przejęzyczenia". A ludek pod szybą powie "Ja ??? Skad !!" ... i
> skręci w lewo :) Mam nadzieję, że wyjaśniłem w czym tkwi problem a wczym nie
> tkwi ? :)

Mi akurat nasunęła się analogia z tekstem, który spreparowałem a'propos
dysocjalności [dyssocjalności???]. Skoro pewne zaburzenie jest
zdefiniowane jako dysocjalne, to stosowanie wszelkich testów, które przy
osobowościach socjalnych [śmiem wątpić w istnienie takowych] wykazuje
jakąś poprawność, przy osobowościach dysocjalnych wykazuje *tylko*
stopień dysocjalności, a nie cechy socjalne - czyli problem z
oczekiwaniami. Wariat jest wariatem, ale działa poprawnie wedle swoich
własnych reguł i sprzecznie z oczekiwaniami "społecznymi" - póki
"lekarz" będzie bawić się w szukanie analogii z osobowością społeczną,
póty nie znajdzie reguł rządzących wariatem i porozumienia z nim.

> To teraz druga sprawa. Czemu zutylizowałem biedne małpy i kołki,
> pozostawiając jedynie zalążki punktu zaczepienia ? Bo wczucie się w JeTa,
> może skończyć się ztycztomowaniem :)

Jak dla mnie JeT może i jest mądry, ale stoi w miejscu - pewnie jest
nauczycielem i jego reakcję wyznacza kolejny nowy rocznik.;)

Flyer

13. Data: 2005-11-26 22:44:27

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba musimy to przedyskutować w realu. Co Ty na to ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2005-11-26 22:50:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dmaofg$jps$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Chyba musimy to przedyskutować w realu. Co Ty na to ? :)

Baszzzzzcccczzzzzooooo chętnie. A o szzzzccczzzoo chodzi? :)

Flyer

15. Data: 2005-11-26 22:54:43

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <dmaofg$jps$1@inews.gazeta.pl> :

> Baszzzzzcccczzzzzooooo chętnie. A o szzzzccczzzoo chodzi? :)

A cholera wie, na miejscu się wyjaśni :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2005-11-26 23:28:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dmap27$lok$1@inews.gazeta.pl> :

> A cholera wie, na miejscu się wyjaśni :)

Robimy psp'opowe, czy priva na dwie osoby?

Flyer

17. Data: 2005-11-26 23:39:36

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <dmap27$lok$1@inews.gazeta.pl> :

> Robimy psp'opowe, czy priva na dwie osoby?

Proponuję psp-owe. Ustalmy datę i rzucimy info na grupę :) Najbliższy lub
kolejny piątek ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2005-11-27 00:14:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dmarmj$271$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Proponuję psp-owe. Ustalmy datę i rzucimy info na grupę :) Najbliższy lub
> kolejny piątek ?

Jutro pod wieczór się odezwę, ale mz. najbliższy - jak pojawi się
termin, to pojawią się anse i wtedy przełoży się na kolejny.;)

Flyer

na Mikołajki
Re: Lokalizacja pojazdu za grosze
Dekoncentracja