Dowóz uczniów do gimnazjum.

1. Data: 2005-12-11 16:46:07

Temat: Dowóz uczniów do gimnazjum.
Od: Magda <b...@b...bla> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Powiedzcie proszę, jak wygląda to w Waszych gimnajach? Kto jest za to
odpowiedzialny, jedna osoba, czy może sa dyżury? Jak wygląda dowożenie
uczniów podczas rekolekcji, kiedy nie ma zajęc dydaktycznych w szkole?

Dziekuje i pozdrawiam!

M.

2. Data: 2005-12-11 18:31:45

Temat: Re: Dowóz uczniów do gimnazjum.
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@b...bla> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiedzialny, jedna osoba, czy może sa dyżury? Jak wygląda dowożenie
> uczniów podczas rekolekcji, kiedy nie ma zajęc dydaktycznych w szkole?

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale może jestem dość kumaty i się
domyślę...

Za dowozy uczniów odpowiedzialny jest OP (organ prowadzący).
Jeśli Wasza gmina ma gimbusa, to zarówno kierowcę, jak i opiekuna (powinien
mieć choćby kurs pedagogiczny) zatrudnia właśnie OP.
Jeśli gimbusa nie ma - organizuje przertarg na organizację dowozów. Firma
wygrywająca we własnym zakresie zapewnia opiekuna.
W naszej gminie występują obie sytuacje - dowożone są dzieci z 10 wsi. Mamy
gimbusa, ale konieczny jest też drugi autobus.
W żadnym wypadku nie ma mowy o jakichś dyżurach... Chodzi o te osoby
opiekujące się uczniami w czasie dowozu?
W trakcie rekolekcji nie ma zajęć dydaktycznych, co nie oznacza, że szkoła i
nauczyciele nie pracują. Dla uczniów nie uczęszczających na rekolekcje,
szkoła powinna zapewnić zajęcia opiekuńcze - należy ich przecież jakoś na te
zajęcia dowieźć. Nic też nie stoi na przeszkodzie, by dowieźć wszystkich
pozostałych, którzy udają się na rekolekcje ;)

--
RomanS
______________________________

3. Data: 2005-12-12 19:02:32

Od: " m@rkop" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak <r...@w...pl> napisał(a):

> jak i opiekuna (powinien mieć choćby kurs pedagogiczny)

Czy możesz podać podstawę prawną tego wymogu?
Pzdr

4. Data: 2005-12-12 19:14:31

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " m@rkop" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Czy możesz podać podstawę prawną tego wymogu?

Nie mogę :(
Źle sformułowałem moją wypowiedź. Powinna ona raczej brzmieć: "wypadłoby,
żeby miał choćby kurs pedagogiczny"
Chodzi o to, że nie powinna to być przypadkowa osoba "z ulicy"

ZTCW - w wielu szkołach opiekunami są np. dojeżdżający z okolicy
nauczyciele - zamiast autobusem liniowym jadą gimbusem, sprawując przy
okazji opiekę nad dziećmi; często mają tę czynność dodatkowo opłacaną.

--
RomanS
______________________________

5. Data: 2005-12-16 09:11:03

Od: "łuki" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-12-16 09:16:52

Od: "łuki" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-03-07 12:41:17

Od: "paulina lesniczuk" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

u nas w szkole dowozy na rekolekcje są organizowane przez gminę. wszyscy
zbierają się na jednym miejscu i przyjeżdza autobus i do kościoła.
pozdrawiam
> [...]
> odpowiedzialny, jedna osoba, czy może sa dyżury? Jak wygląda dowożenie
> uczniów podczas rekolekcji, kiedy nie ma zajęc dydaktycznych w szkole?

próba
szukam informacji na temat Merytokratycznego spoleczenstwa..
POSZUKUJĘ ŚWIADKÓW WYPADKU SAMOCHODOWEG
przecietne miesieczne wynagrodzenie wg wojewodztw
witam wszystkich - zapytanie o szkołę reklamy