Re: Wplyw urody na ...

1. Data: 2000-05-15 07:06:28

Temat: Re: Wplyw urody na ...
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net> zapisuje: > >> No i umiec majtnac wiecej niz dwa razy.
:]]

> A co to znaczy 'majtnac'? czy to, co sie domyslam?:-)
Tak, to to! Ale cicho sza bo dla niektorych to czysty seksizm... i podnosza
jazgot pod niebiosa... ;-)

> Tak samo - bez kobiet.
Mam nadzieje!

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-05-15 15:53:18

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> Tak, to to! Ale cicho sza bo dla niektorych to czysty seksizm...
> i podnosza jazgot pod niebiosa... ;-)

Faszyzm, glupota i chamstwo zawsze zasluguje na potepienie,
zwlaszcza w suczym wydaniu.
*plonk* po raz drugi.

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski Odnosze wrazenie, ze w Twoich artykulach

1. Data: 2000-05-15 18:58:02

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...

>Faszyzm, glupota i chamstwo zawsze zasluguje na potepienie,
>zwlaszcza w suczym wydaniu.
>*plonk* po raz drugi.

Czy nie jest to obraza dla kobiet?:-(

jakub

P.S. A co to znaczy "plonk"?

1. Data: 2000-05-15 23:36:43

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:

> Czy nie jest to obraza dla kobiet?:-(

Nie wiem o co pytasz?
Czy ja je obrazam?
Niektore owszem.

> P.S. A co to znaczy "plonk"?

Pieprzona lamerka opuscila nasza kompanie...
A tak powaznie to znaczy: dziewczynko, wlasnie wrzucilem Cie do KF.

1. Data: 2000-05-16 00:39:35

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...

>Nie wiem o co pytasz?
>Czy ja je obrazam?
>Niektore owszem.

A po co?:-( Przeciez kobiete bije sie kwiatkiem.:-)

>Pieprzona lamerka opuscila nasza kompanie...
>A tak powaznie to znaczy: dziewczynko, wlasnie wrzucilem Cie do KF.

Dziekuje za objasnienie. Nie skorzystam.

jakub

1. Data: 2000-05-16 08:41:38

Temat: DrYazzgod przechodzi chyba jakiś kryzys
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tylko ja odnoszę wrażenie że wszystko go drażni i stara się odreagować ?
Kinga

1. Data: 2000-05-16 16:30:10

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:

> Dziekuje za objasnienie. Nie skorzystam.

Podziwiam i zadroszcze pozytywnego stosunku do swiata, ludzi i kobiet...

1. Data: 2000-05-16 18:03:24

Temat: Odp: Wplyw urody na ...
Od: "el Elk" <e...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podziwiam i zadroszcze pozytywnego stosunku do swiata, ludzi i kobiet...

Doktorek dostał kopa w d... i boli ?
Nie płacz, Elk też dostał solidnego, ale postanowił
nie płakać nad sobą.
Żebyś nawet nie wiem jak głośno puszczał wiatry,
to nie strącisz nawet listka z drzewa.

Elk

1. Data: 2000-05-16 20:44:49

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod wrote in message <3...@i...net.pl>...

>Podziwiam i zadroszcze pozytywnego stosunku do swiata, ludzi i kobiet...

Nie ma czego podziwiac ani zazdroscic. Trzeba zmienic swoje nastawienie;
trzeba chciec.

jakub

1. Data: 2000-05-17 01:37:35

Temat: Re: DrYazzgod przechodzi chyba jakiś kryzys
Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 May 2000 08:41:38 GMT, "layman" <k...@k...net.pl> wrote:

>Czy tylko ja odnoszę wrażenie że wszystko go drażni i stara się odreagować ?

Nie, to po prostu dochodzi do glosu jego androgeniczny, wg. niego
podobno najlepszy :> typ osobowości.
;)

>Kinga

Pozdr.