Dręczyciele zwierząt

91. Data: 2006-09-05 20:44:57

Temat: Re: Dręczyciele zwierząt
Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:edkn7c$o48$1@news.onet.pl...

> Ja w pierwszej chwili tak przeczytałem... ;D

Podobno emotikony obrażają inteligencję czytających, ale co mi tam:

:-)))))))

--
Sławek

92. Data: 2006-09-05 20:54:43

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> napisał w
wiadomości news:edkn1b$n6a$1@news.onet.pl...
> "Quasi" <q...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Już się zaniepokoiłem, że chomik organik...
>
> --
> Sławek

hah, mnie też sie to skojażyło ;)

Yuki.

93. Data: 2006-09-05 21:32:23

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yukichiro" <Y...@o...pl> wrote in message

> CO sądzicie o takich ludziach i o tym co robią???

Zajebalbym skurwiela bez zastanowienia.
Miara czlowieczenstwa jest miedzy innymi stosunek czlowieka do
zwierzat......
--

Bluzgacz
GG:5015

94. Data: 2006-09-05 22:32:13

Od: "Yukichiro" <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Zajebalbym skurwiela bez zastanowienia.
> Miara czlowieczenstwa jest miedzy innymi stosunek czlowieka do zwierzat......
> --
>
> Bluzgacz

To poczytaj sobie co o tym sądzi Quasi :]

Yuki.

95. Data: 2006-09-05 23:26:46

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To poczytaj sobie co o tym sądzi Quasi :]

Nie interesuje mnie to, pewnie jakies chore brednie
--

Bluzgacz
GG:5015

96. Data: 2006-09-06 06:37:00

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy uzwgledniajac twoja wrazliwosc?

Nie tyle moją wrażliwość, co Yuki, bo to ona na naturalizm QBiego składa
reklamacje. Ja tylko 'niedomyślnemu' QBiemu podpowiadam jak należy takie sprawy
płci pięknej przedstawiać.

Pozdrawiam
EG

97. Data: 2006-09-06 08:12:23

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam kobiete
(...)
> No coz, moj wspolokator - chemik organik
(...)
To samo siostra stryjeczna
(...)

To Ty żyjesz z kobietą, chemikiem-organikiem i siostrą stryjeczną?
'Wysoki Sądzie - nie mam więcej pytań' ;)

Pozdrawiam
EG

98. Data: 2006-09-06 11:19:14

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo napisał(a):

> To Ty żyjesz z kobietą, chemikiem-organikiem i siostrą stryjeczną?
> 'Wysoki Sądzie - nie mam więcej pytań' ;)

Nie napisalem, ze z nimi zyje. ;-)

Zyje z chemikiem-organikiem (choc w tej chwili wyjechal na pare miesiecy
do USA) i bratem. Z siostra stryjeczna zylem zanim chemik-organik i brat
sie wprowadzili i ja zastapili. Moja kobieta zyje w innej miejscowosci.

:-)

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

99. Data: 2006-09-06 12:09:37

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message news:edmaqv$q13
$...@a...idg.com.pl...

> Nie napisalem, ze z nimi zyje. ;-)

Wiesz - my tropiciele spisków posiadamy w wysokim stopniu rozwiniętą
umiejętność czytania między wierszami ;)

(...)
> Moja kobieta zyje w innej miejscowosci.

To i nic dziwnego, że tak dziwaczejesz ;)

Pozdrawiam
EG

100. Data: 2006-09-06 13:27:13

Od: "Dominik" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie widzisz różnicy
(...)

Może nawet lepiej - nie widzisz różnicy w amputowaniu komuś ręki w
celu ratowania mu życia, a w celu okaleczenia go do końca życia?

Pozdrawiam
EG

pozorna logika,
ostatecznym skutkiem jest tu wyleczenie i zabranie komus ręki wiec skutki są
różne (oczywiscie z punktu widzenia niepoinformowanego obserwatora skutkiem
tu i tu jest obciecie reki), a nie te same zatem analogii nie ma, w
pierwszym przypadku zachodzi celowosc dzialania i dobrowolna zgoda pacjenta
(lub przywzwolenie spoleczne) natomiast nie ma mowy o odczuciach
bezposredniego wykonawcy tej czynnosci- lekarza,
innymi slowy w 1 przypadku obciecie to droga do przyjemnosci sprawcy, w
drugim to droga do wyleczenia i nijak sie to ma do okaleczania chomika

out
Re: samobujstwo
psycholog / psychiatra / psychoterapeuta - różnice
koniec zwiazku ?
Czym jest religia?