Re: Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy

Data: 2010-02-04 00:01:24
Temat: Re: Drętwieje ręka - brak jednoznacznej diagnozy lekarzy
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

W dniu 2010-02-03 22:19, solvent pisze:

> http://www.mp.pl/leki/

Widocznie tam ceny leków są wielką tajemnicą, bo trzeba się
zarejestrować, podać swoje wszystkie dane osobowe. Może dla lekarzy są
leki tańsze, a może darmowe, nie wiem i nie będę tego dociekała.

Tu jest faktycznie, że ketonal na receptę kosztuje 4,56 zł, ale to był
2008 rok. Niestety, leki bardzo podrożały i ciągle drożeją, więc pewnie
i ketonal podrożał.

http://forum-farmaceutyczne.org/ketonal-forte-x-30-j
ako-refundowany-czy-pe-nop-atny-t2460-page-15.html

A tu Profenid:
http://www.domzdrowia.pl/59050,bi-profenid-150mg-tab
letki-o-zmodyfikowanym-uwalnianiu-20-szt-.html
Nie wiem czy podali cenę z recepty.

A tu, w aptece na receptę: Cena w doz.pl: 3.09pln
http://www.doz.pl/apteka/p1636-Profenid_kapsulki_50_
mg_24_szt
Jednak tani jest tu na receptę (zamawiam w tej aptece na ogół jakieś
lekarstwa i odbieram w pobliżu swojego domu), ale nigdy nie pamiętam ile
za ten Profenid zapłaciłam. Zakupy przez internet są tańsze niż
bezpośrednio w aptece. Na długo starcza mi tych proszków, bo zażywam
sporadycznie, więc rzadko kupuję :-)

Pozdrawiam :-)

--
animka