Dretwienie rak

1. Data: 2004-03-05 08:46:59

Temat: Dretwienie rak
Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu obserwuje ze czesto dretwieja (cierpna) mi rece w
sytuacjach kiedy leze na boku albo na plecach z ręką ponad głową. Co może
byc przyczyną (dodam ze jakies pol roku temu zwiększylem aktywnosc
fizyczna)?

pzdr
grzegorz

2. Data: 2004-03-05 08:58:02

Temat: Re: Dretwienie rak
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c29eua$q4f$...@n...news.tpi.pl,
nowac <g...@N...pl>:
> [...]
> sytuacjach kiedy leze na boku albo na plecach z ręką ponad głową. Co
> może byc przyczyną (dodam ze jakies pol roku temu zwiększylem

Stawiam na twardsze miesnie na plecach i mniej tluszczu tamze - latwiejszy
ucisk mechaniczny nerwow. Mialem to samo, jak i wielu moich znajomych po
podjeciu treningow.

Rozwiazanie - polubic :)

--
Robert

3. Data: 2004-03-05 08:58:02

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c29eua$q4f$...@n...news.tpi.pl,

5. Data: 2004-03-05 09:30:14

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiam na twardsze miesnie na plecach i mniej tluszczu tamze - latwiejszy
> ucisk mechaniczny nerwow. Mialem to samo, jak i wielu moich znajomych po
> podjeciu treningow.
heh tluszczyku ubylo, pozniej przybylo cm w ramionach i barach ;) wiec
mozliwe

> Rozwiazanie - polubic :)

taa! tylko nieraz sie przebudze w nocy i nie wiem gdzie te odretwiala reke
sobie wlozyc ;)) a mowia ze sport to zdrowie...

pzdr

4. Data: 2004-03-05 09:30:14

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-03-05 10:31:14

Od: "gobo" <g...@U...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem studentem informatyki, wiec szczerze mowiac prowadze malo aktywny
tryb zycia:) Tydzien temu zlapalem sezonowa prace, po czesci fizyczna i
pojawily sie u mnie podobne objawy:) Brzuszek spada, owszem, a w nocy
dretwieja lapki. Chyba czas sie przyzwyczaic, bo na pewno jeszcze 3
miesiace takiej pracy przede mna.
Pozdrawiam wszystkich,ktorym dretwieja rozne elementy:)
Piotrek, Zgorzelec

7. Data: 2004-03-05 11:04:50

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c29hbv$s92$...@a...news.tpi.pl,
nowac <g...@N...pl>:
> heh tluszczyku ubylo, pozniej przybylo cm w ramionach i barach ;) wiec
> mozliwe

Ano.

> taa! tylko nieraz sie przebudze w nocy i nie wiem gdzie te odretwiala
> reke sobie wlozyc ;)) a mowia ze sport to zdrowie...

Ale to nie jest "niezdrowe", tylko nieco dokuczliwe. Buduj dalej mase
miesniowa, jak bedzie jej wiecej, to troche sie poprawi. Ale nie licz, ze
bedzie tak dobrze, jak na poduszeczce z tluszczyku ;P

--
Robert

8. Data: 2004-03-05 12:31:13

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam wszystkich,ktorym dretwieja rozne elementy:)

nie no bez przesadyzmu - tylko rece hahaha!!!

tez pozdrawiam

9. Data: 2004-03-05 18:28:42

Od: "JACEK ZIĘBA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nowac <g...@N...pl> napisał(a):

> nie no bez przesadyzmu - tylko rece hahaha!!!
>
> tez pozdrawiam
>
> Pozdrawiam Wszystkich,

To wcale nie jest śmieszne. Prawdopodonie tym, którym drętwieją ręce (dłonie)
mają (lub początki) zmian zwyrodnieniowych kręgosłupa szyjnego. Dotyczy to
również informatyków, którzy godzinami ślęczą w jednej pozycji przed
monitorem. U nich może być także bolesny skurcz mięśni. Zmiany czy skurcz -
uciskają na korzenie kręg.szyjnego i stąd bóle.

Dretwienie rak
Ćwiczenia wzmacniające kręgosłup?
Ćwiczenia wzmacniające kręgosłup?
EKG - tłumaczenie