Drgajaca powieka

1. Data: 1999-12-27 20:12:15

Temat: Drgajaca powieka
Od: "Ryj" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam niewielki, ale dosc irytujacy problem - od jakiegos czasu drga mi dolna
powieka lewego oka, nie caly czas, najwyzej pare razy na dzien po kilka
minut. Moze ktos mialby jakas dobra rade dla mnie jak temu zaradzic?
Z gory dzieki :)

--
Ryj | s...@b...gnet.pl

2. Data: 1999-12-27 20:40:01

Temat: Re: Drgajaca powieka
Od: "Masel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryj <s...@b...gnet.pl> wrote in message
> [...]
> powieka lewego oka, nie caly czas, najwyzej pare razy na dzien po kilka
> minut. Moze ktos mialby jakas dobra rade dla mnie jak temu zaradzic?

Jeżeli to zmęczenie - weź dwa dni wolnego (pierwszego się wyśpij, a jeżeli to nie
pomoże, drugiego idź do okulisty)

Maseł

3. Data: 1999-12-27 20:49:26

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryj <s...@b...gnet.pl> w artykule news:zKP94.8846$W3.211275@
news.tpnet.pl pisze...
> [...]
> powieka lewego oka, nie caly czas, najwyzej pare razy na dzien po kilka
> minut. Moze ktos mialby jakas dobra rade dla mnie jak temu zaradzic?

Witam,
mozesz byc po prostu zmeczony. Czesto objaw ten jest wynikiem niedoboru
elektrolitow w organizmie, szczegolnie magnezu.
W aptekach sa dostepne liczne preparaty magnezowe (np.niezly SlowMag), nie
sa one szkodliwe jezeli bierze je sie zgodnie z zalaczona ulotka.
Aha, badanie poziomu magnezu we krwi niewiele daje, liczy sie poziom magnezu
w komorce. Wiec jezeli poziom magnezu jest ok, to o niczym to jeszcze nie
swiadczy.

Jarosław Łączkowski
http://www.republika.pl/jarlacz/

4. Data: 1999-12-28 12:32:37

Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ryj" <s...@b...gnet.pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

> [...]
>powieka lewego oka, nie caly czas, najwyzej pare razy na dzien po kilka
>minut. Moze ktos mialby jakas dobra rade dla mnie jak temu zaradzic?

Pojedz troche migdalow i rodzynek.

Gosia

5. Data: 1999-12-28 20:23:43

Od: "(dh)" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeżeli to zmęczenie - weź dwa dni wolnego (pierwszego się wyśpij, a jeżeli
to nie pomoże, drugiego >idź do okulisty)
Ten drugi dzień byłby dniem straconym, to nie jest problem okulistyczny.
(dh)

6. Data: 1999-12-29 14:09:05

Od: "Hanna Swiercz" <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam niewielki, ale dosc irytujacy problem - od jakiegos czasu drga mi
dolnapowieka lewego oka,

Najprawdopodobniej brakuje Ci magnezu.
Najprosciej pojsc do spozywczego albo do kiosku i kupic Plussz z magmezem.
Brak magnezu moze powodowac rozne objawy np. dretwienie konczyn.
Hania

7. Data: 1999-12-30 09:23:44

Od: "ganu" <j...@z...szczecin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>powieka lewego oka, nie caly czas, najwyzej pare razy na dzien po kilka
>minut. Moze ktos mialby jakas dobra rade dla mnie jak temu zaradzic?

Jest to takze jeden z objawow nerwicowych

Pzdrfka Janusz

Chore oczy
skolioza
Lekarza pierwszego kontaktu ...