"Drobna, urocza wpadka"...

391. Data: 2011-06-01 16:58:53

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 18:57, medea pisze:

> Chironową?

Wprawdzie lubię starszych panów, ale nie aż tak. (mam nadzieję, że
Chiron mi wybaczy ;) )

Ewa

392. Data: 2011-06-01 17:00:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 18:46, Lebowski pisze:

> hehe nie ma czasem to jak powiew swiezej lub dawno nie widzianej glupoty.
> Nic chyba tak tutaj nie bawi.

I co? Długo zamierzasz zabawić?

Ewa

393. Data: 2011-06-01 17:18:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 19:00, medea pisze:

> I co? Długo zamierzasz zabawić?
>
> Ewa

A co, zamierzasz przestac sie blaznic?
Czasem lubie popatrzec co mnie na szczescie ominelo w zyciu.
Podziele sie moze z toba taka refleksja, to byc moze lepiej mnie zrozumiesz.
Dosc niedawno spotkalem swoja ex, nieco wczesniejsza, z jej spasionym
chlopem i rozwydrzonymi bachorami.
Sama tez zdeformowala sie dosc mocno.
Estetyczne dno i w dodatku kompletny brak obycia, jak stado swin.
Pomyslalem sobie, ze jakas opatrznosc musi chyba nade mna czuwac, ze nie
pozwolila tej swini tak zmarnowac mi zycia.
I goraco podziekowalem za to Bozi.
Podobnie jak jestem jej wdzieczny, ze nigdy nie postawila ciebie na
mojej drodze, 'kolezanko' ;)

394. Data: 2011-06-01 17:25:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-31 23:29, Chiron pisze:
> tak, jak w wypadku tej historii- zrobisz z siebie wała

W przypadku tej historii to raczej Ty robisz z siebie upartego osła,
Chironie.
Nie wiem, czy na serio jej nie rozumiesz, czy po prostu sobie też z
ludzi masz zwyczaj głupio żartować.

Ewo- a Ty rozumiesz? Może nie rozumiem- proszę wytłumacz. Powaga.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

395. Data: 2011-06-01 17:25:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Chironową?

Wprawdzie lubię starszych panów, ale nie aż tak. (mam nadzieję, że
Chiron mi wybaczy ;) )

===============
A co mam wybaczać? Ja mam swoją żonę- i ją bardzo kocham. Mam nadzieję, że
podobnie Ty możesz napisać o Tobie i Twoim małżowinku:-). A że starszy pan?
No cóż- 50 lat to nie młodość.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

396. Data: 2011-06-01 17:25:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-30 20:07, Chiron pisze:

> [...]
> miałas racji- zachowujesz się tak, jak ja bym Ci chciałcoś cennego skraść.
> Wiem, samobójca ze mnie, że Ci coś takiego piszę:3

A ja to widzę inaczej - Tobie się wydaje, że mi piszesz, że nie mam
racji, a ja wiem, że Ty po prostu zupełnie nie zrozumiałeś tego, co
napisałam.
===============
Ty tak to widzisz. TY. Ja obserwuję to nie koniecznie w rozmowach ze mną.
Ale to był komunikat- nie mam zamiaru Cię przekonywać, że tak jest.
Naprawdę- to WYŁĄCZNIE Twoja rzecz.

Podobnie jest w Twoich dyskusjach z innymi, jak zauważyłam. Jaskrawy
przykład to ten z reklamą pasów - zacząłeś Stalkerowi tłumaczyć, że nie
ma racji, że w to wierzy, podczas kiedy on sobie po prostu zażartował.
===============
Chyba po raz 3 (drugi?) napiszę to Tobie: ok- zażartował sobie. Jednak ja
myślałem (sądząc po innych jego tu wystąpieniach)- że zrobił to na poważnie.
Poza tym- ja_mu_tego_nie_tłumaczyłem, że nie ma racji, iż w to wierzy. Ja
tylko sobie JEDNYM postem z tego zażartowałem- ale przecież wszystko jest do
sprawdzenia- prawda? Sprawdź więc sama, proszę. To on potem to nakręcał- ja
mu tłumaczyłem, że rzeczywiście na początku mu uwierzyłem (vide post Ixi,
jak weszłaś w tę rozmowę). To nie ja to nakręciłem. Jednak- w pewnym celu-
kontynuowałem. Tak, jak robiłem to z tym opowiadaniem: napisałem, że to
fałszywa opowieść na podstawie prawdziwego wydarzenia- Stalker to obśmiał.
Potem znów do tego wrócił- tym razem spytał, o jakie wydarzenie mi chodzi.
Opisałem je- dla mnie ewidentnie to jest to samo- tyle, że "przetrawione"
przez plotkę. W tym momencie Stalker się zbiesił- a Ty i jeszcze ktoś (nie
wymienię- bo póki co nie dyskutuje tu)- stwierdził,
że_to_ja_robię_z_siebie_głąba. Tak, wiem- masz rację, że po co się upierać-
jednak jak pisałem- miałem w tym cel. Naprawdę trudno Ci go zobaczyć?

Dyskusje z Tobą ocierają się czasami o paranoję. Nie wiem, czy robisz to
celowo, czy nieświadomie. Mniej więcej tak samo zachowuje się XL.
===============
A to podręcznikowy wręcz błąd w komunikacji z drugim człowiekiem. :-(
No dobrze- jak chcesz- wchodzę w to. Pokaż mi tę paranoję- podejrzewam, że
albo pokażesz co najwyżej, że czytasz bez zrozumienia.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

397. Data: 2011-06-01 17:39:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 19:18, Lebowski pisze:

> A co, zamierzasz przestac sie blaznic?

Zastanawiam się po prostu, jak bardzo się nudzisz, albo jak smutne jest
twoje życie, że poszukujesz tu zabawy, o której tak dużo mówisz.

> Czasem lubie popatrzec co mnie na szczescie ominelo w zyciu.
> Podziele sie moze z toba taka refleksja, to byc moze lepiej mnie
> zrozumiesz.

Jasne, że rozumiem. Leczysz swoje kompleksy, mówiąc sobie, że inni mają
znacznie gorzej. To bardzo znana metoda i bywa skuteczna, na krótką metę.

> Podobnie jak jestem jej wdzieczny, ze nigdy nie postawila ciebie na
> mojej drodze, 'kolezanko' ;)

Żałuj, mógłbyś mieć taki ubaw całe życie.

Ewa

398. Data: 2011-06-01 17:48:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 19:25, Chiron pisze:

> Ty tak to widzisz. TY. Ja obserwuję to nie koniecznie w rozmowach ze mną.

No i w rozmowach z Ixi, to jasne. ;)

> [...]
> upierać-
> jednak jak pisałem- miałem w tym cel. Naprawdę trudno Ci go zobaczyć?

No bo tak się zachowałeś, moim zdaniem też - nie zrozumiałeś o co chodzi
i próbowałeś się z tego wymigać, zrzucając na Stalkera.
Albo zrozumiałeś, ale masz innych za kompletnych głąbów. Jeżeli to
drugie, to tym bardziej świadczy o Tobie nie najlepiej.

> [...]
===============
> A to podręcznikowy wręcz błąd w komunikacji z drugim człowiekiem. :-(

Wiesz, co? Zrozumienie, empatia, dobre wychowanie na niewiele się tu
zdają, jak zauważyłam, więc już się nie zamierzam drobnymi błędami
przejmować.
Chcesz, to wyciągniesz z moich słów coś dla siebie, nie chcesz - Twoja
sprawa. ;)

Ewa

399. Data: 2011-06-01 18:01:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

===============
> [...]
> nadzieję, że
> podobnie Ty możesz napisać o Tobie i Twoim małżowinku:-). A że starszy

No, to się cieszę. ;)

Ewa

400. Data: 2011-06-01 18:05:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jun 2011 16:36:22 +0200, Aicha napisał(a):

> Ja bym zaryzykowała nawet, że jest przez cały czas. No ale pewnie zaraz
> napadnie mnie zgraja ludożerców :)

Hmmm... Napadać czy nie napadać? - jak napadnę, to już samotna nie
będziesz, czyli jednak NIE tak znowu "cały czas"..., a jak nie napadnę, to
będę miała poczucie, że samotną duszę opuściłam w potrzebie... ;-P
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO: