"Drobna, urocza wpadka"...

401. Data: 2011-06-01 18:06:47

Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jun 2011 16:46:05 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> tylko współczuć.
> Jeżeli kobieta wygląda źle przy swoim mężu, znacznie gorzej niż on sam,
> to najprawdopodobniej ten mężczyzna zwyczajnie ją zaniedbuje i może to
> robić w wielu różnych sferach. Dobrze o tym wiesz. Także odwrotnie może
> być, żeby nie było znowu, żem jakaś chora feministka.

> Co do zaśmiewania się - uważaj na to, co piszesz, to nie będzie
> nieporozumień i nie będziesz musiała mieć do nikogo pretensji. Sama
> pisałaś, że wręcz się zaśmiewał. Zresztą to nie pierwszy raz piszesz,
> jaki to macie ubaw z innych ludzi. Super po prostu, bawcie się dobrze zatem.

Twoje wnioski są "powalające", ale jak napisałam - EOT.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

402. Data: 2011-06-01 18:29:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-06-01 19:25, Chiron pisze:

> Ty tak to widzisz. TY. Ja obserwuję to nie koniecznie w rozmowach ze mną.

No i w rozmowach z Ixi, to jasne. ;)
Tak- masz rację. Tak sobie to tłumacz:-)

> [...]
> fałszywa opowieść na podstawie prawdziwego wydarzenia- Stalker to obśmiał.
> Potem znów do tego wrócił- tym razem spytał, o jakie wydarzenie mi chodzi.
> Opisałem je- dla mnie ewidentnie to jest to samo- tyle, że "przetrawione"
> przez plotkę. W tym momencie Stalker się zbiesił- a Ty i jeszcze ktoś (nie
> wymienię- bo póki co nie dyskutuje tu)- stwierdził,
> że_to_ja_robię_z_siebie_głąba. Tak, wiem- masz rację, że po co się
> upierać-
> jednak jak pisałem- miałem w tym cel. Naprawdę trudno Ci go zobaczyć?

No bo tak się zachowałeś, moim zdaniem też - nie zrozumiałeś o co chodzi
i próbowałeś się z tego wymigać, zrzucając na Stalkera.
Albo zrozumiałeś, ale masz innych za kompletnych głąbów. Jeżeli to
drugie, to tym bardziej świadczy o Tobie nie najlepiej.
Mam głębokie przekonanie, że gdybyś nie czytała tylko tego, co pisze
Stalker- miała byś inne zdanie. To jest bzdura. Mam przekonanie, że
obserwowałaś reakcję Stalkera, który właśnie starał mi się to wmówić- i się
po prostu do tego podłączałaś. Proste dziłania- wykorzystywane powszechne w
propagandzie. Nie mam wpływu na to, co ktokolwiek sobie pomyśli- o mnie czy
w ogóle. I nie martwi mnie to. Akurat to, co piszę- łatwo przecież
sprawdzić- jest archiwum. Tyle, że rodziło by to pewne konsekwencje-
dla_Ciebie.

===============
> A to podręcznikowy wręcz błąd w komunikacji z drugim człowiekiem. :-(

Wiesz, co? Zrozumienie, empatia, dobre wychowanie na niewiele się tu
zdają, jak zauważyłam, więc już się nie zamierzam drobnymi błędami
przejmować.
Chcesz, to wyciągniesz z moich słów coś dla siebie, nie chcesz - Twoja
sprawa. ;)
Czy rozumiesz, Ewo- na czym ten kardynalny (nie drobny) błąd polega? Albo
inaczej- czy chcesz to zauważyć? No bo jeśli tak- to raczej nie nazwiesz
tego "drobnym błędem". I nie o konwenans tu chodzi: przekaz- to coś, co
niesie treść.
"
Dyskusje z Tobą ocierają się czasami o paranoję. Nie wiem, czy robisz to
celowo, czy nieświadomie. Mniej więcej tak samo zachowuje się XL.
"
Twoim zdaniem- jaką to niesie treść?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

403. Data: 2011-06-01 19:15:23

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-01 14:25, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:
cinews:0f3c7ada-f203-4ceb-a88d-e47b560a40d4@hd10g200
0vbb.googlegroups.com...

=

> [...]
> sposób. Te stanowcze przekonania są jednak oparte często o wyjątkowo
> kruche przesłanki. To często taki domek z kart twoich przekonań.
> Wystarczy dmuchnąć, żeby się rozleciał.
>
> Nawet "pogadanie" sobie z tobą na temat tych przekonań, czyli zwykła
> zabawa tymi kartami, bez jakichś agresywnych podtekstów kończy się
> często zawaleniem całej konstrukcji, czyli zawaleniem światopoglądu,
> na które to zawalenie nie możesz sobie pozwolić...
>
> I zaczyna się jazda
>
> Stalker, owszem można sobie "pogadać", ale nie z tobą

Ojciec był tolerancyjny?

Qra

404. Data: 2011-06-01 19:18:06

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-31 23:17, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Prowadzenie przez 30 lat obserwacji, nie wyklucza mylenia sie
> w wyciaganych wnioskach.

Tym bardziej, że inni mają swoje 30 lat... obserwacji.

Qra

405. Data: 2011-06-01 19:19:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-01 16:34, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja bym proponowała jakiś płyn antyseptyczny, samoschnący.

Albo kwasem. Kwas wyżre wszystko.

> A ja pomidory i paprykę, bez zachowania procedur i ze skórką :>

No a dziś się dowiedziałam, że ponoć to nie jest zasługa ogórków. Chyba
się muszę przerzucić na pomidory czy inna sałatę.

Qra
--
ciężkie jest życie jarosza

406. Data: 2011-06-01 19:20:54

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-01 10:25, niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ixi może inaczej odbierać/definiować tę samotność po prostu, MK

Tak, wiem, i to jest ten idealny wzorzec samotności.

Qra
--
ale ja mam swój i nie zawaham się go użyć

407. Data: 2011-06-01 19:22:08

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-01 16:36, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja bym zaryzykowała nawet, że jest przez cały czas. No ale pewnie zaraz
> napadnie mnie zgraja ludożerców :)

No weź Ty no herezjo jedna paskudna auć!!!

Qra
--
jarska

408. Data: 2011-06-01 19:36:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-01 20:29, Chiron pisze:

> Mam głębokie przekonanie, że gdybyś nie czytała tylko tego, co pisze
> Stalker- miała byś inne zdanie.

Jeśli czytam jakąś dyskusję, to zazwyczaj czytam całość, przynajmniej
interesującego mnie podwątku. Czujesz się urażony/pokrzywdzony z tego
powodu, że słowa Stalkera bardziej mnie przekonują, niż Twoje, więc
próbujesz tę własną frustrację zakamuflować wmawiając mi, że ulegam
jakiejś propagandzie? A może odmówisz mi rozumu, podobnie jak pan L., co
zresztą już nieraz zrobiłeś, tylko w bardziej wyrafinowany/zawoalowany
sposób? No, wal śmiało, Chironie, nie bojaj się, bądź sobą, zrzuć maskę.
:-3 (i tu posłużę się stosowaną emotką, bo póki co nieopatentowana)

> [...]
> mnie czy w ogóle. I nie martwi mnie to. Akurat to, co piszę- łatwo
> przecież sprawdzić- jest archiwum. Tyle, że rodziło by to pewne

Czy my nadal piszemy o tej historyjce o kobiecie, która zasnęła na plaży
i umarła?? Czy może o reklamie pasów bezpieczeństwa? W którym momencie i
do czego się podłączyłam?

> [...]
> Dyskusje z Tobą ocierają się czasami o paranoję. Nie wiem, czy robisz to
> celowo, czy nieświadomie. Mniej więcej tak samo zachowuje się XL.

Treść niesie taką, jaką ma nieść.
Mam w głębokim poważaniu chwyty pseudokomunikacyjne, które np. Ty
uwielbiasz stosować.

Ewa

409. Data: 2011-06-01 19:40:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Jun 2011 17:58:58 +0200, Aicha napisał(a):

> Ty masz swojego Boga, ja mam swoją ewolucję ;)

A to się kłóci?

410. Data: 2011-06-01 19:42:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc tego nie rób!

--
CB

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ty masz swojego Boga, ja mam swoją ewolucję ;)
> Nie musimy wchodzić sobie w drogę.

Majster od tapet.
Victor?
To nie jest takie miejsce...