Drobny problem

1. Data: 2005-04-06 17:18:17

Temat: Drobny problem
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane mam mały problem, chciałam ściągnąć to:
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=133564
no, ale ...po ściągnięciu jednego z plików okazuje się że nie mogę go
otworzyć, mimo że parę dni temu dzięki Waszym radom ściągnęłam program do
otwierania tych plików. I tu moja prośba...Jakby komuś z Was udało się to
ściągnąć i podesłać mi na priv to ja i moje dziecko będziemy bardzo, bardzo
wdzięczni. Dziękuję i pozdrawiam Aśka

2. Data: 2005-04-06 17:20:51

Temat: Re: Drobny problem
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ściągnąć i podesłać mi na priv to ja i moje dziecko będziemy bardzo, bardzo

Podam jeszcze jeden link :
http://pattern.meilaodiy.com/2005/04/200504062353039
3742.jpg

3. Data: 2005-04-06 18:03:18

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ściągnąć i podesłać mi na priv to ja i moje dziecko będziemy bardzo, bardzo

leci na priv

-----------
Pozdrawiam Iwa

4. Data: 2005-04-06 18:31:32

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

&id=133564

Jak opróżnisz skrzynkę to daj znać na priv to prześle resztę bo mi wraca

Pozdrawiam Iwa

[xxx] szukam
xxx schematy
smacznego-pomocy