Re: Droga DARIO!

Data: 2005-03-30 17:38:04
Temat: Re: Droga DARIO!
Od: RudeBoy <p...@W...pl>

Dnia 2005-03-30 19:03, Użytkownik Daria napisał:

> Uau, popisales sie polacki "bohaterze". W twoich zdaniach same obelgi. Nie
> wiem kim tam jestes, kimbyles i nic mnie to nie obchodzi. Jedno jest pewne
> jestes prostakiem i chamem.Czy starales sie przynajmniej dociec dlaczego ja
> napisalam do kogos obrazliwy post? Pewnie otrzymalam podobny ty chuju niemyty.
> Wnosze po twoim poscie ze jestes kwintesencja polactwa i nic ci nie pomoze.
> Za zyczenia dziekuje i oby wrocily do ciebie z nawiazka.

A mnie malo obchodzi co Ty myslisz o polakach. Rozumiesz... malo to nas
obchodzi. Niestety nie zasluzylas na nic wiecej jak obelgi... poprostu.
Prosze Cie nie martw sie o mnie i nie zastanawiaj sie czy mi cos pomoze.
Ty piszesz, ze dobrze sie dobrze bawisz wypisujac te swoje teorie. Wierz
mi, ze suma smiechow jaka wywoluja Twoje wywody jest duzo wieksza niz
Twoj smieszek. Ale smiej sie i szczerz sobie kly bo to przeciez modne w USA.

RudeBoy