Drogerie internetowe

1. Data: 2009-06-20 11:21:29

Temat: Drogerie internetowe
Od: Jenka <y...@g...kropka.com> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze i grupowiczki!

Czy macie jakieś sprawdzone drogerie internetowe?
Poszukuję sklepu, w którym będzie duży wybór: różne marki, kosmetyki do
pielęgnacji i kolorowe, akcesoria...
Większe zakupy robię raz na jakiś czas, płacę z góry i wolałabym mieć
pewność, że nie pożałuję. :)
Zwłaszcza zależy mi na tym, żeby kosmetyki nie były z kończącą się datą
ważności. Nie muszą być supertanie. Zakupy przez sieć robię głównie ze
względu na wygodę, oszczędność jest na 2. miejscu. Zresztą wolę zapłacić
nieco drożej i być zadowolona niż bawić się w odsyłanie, reklamowanie
itp.

--
Pozdrawiam, Jenka

2. Data: 2009-06-20 21:32:15

Temat: Re: Drogerie internetowe
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://esentia.pl

--
BM

3. Data: 2009-06-20 22:00:51

Od: Jenka <y...@g...kropka.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska (b...@C...wp.pl) w wiadomości
<h1jkk2$ffu$1@news.dialog.net.pl> napisał:

> http://esentia.pl

Dzięki!
Okazało się, że kiedyś przymierzałam się już, żeby coś tam kupić. Jak
teraz chciałam założyć tam konto, to dostałam komunikat, że podany adres
już jest w ich bazie.

Na razie sprawdziłam dwa produkty - jednego nie mają w ofercie, choć
inne towary tej marki są w sklepie. No ale jeszcze sobie popatrzę.

--
Pozdrawiam, Jenka

4. Data: 2009-06-20 22:16:59

Od: Jenka <y...@g...kropka.com> szukaj wiadomości tego autora

Jenka (y...@g...kropka.com) w wiadomości
<1...@j...com> napisał:

> Na razie sprawdziłam dwa produkty - jednego nie mają w ofercie, choć
> inne towary tej marki są w sklepie. No ale jeszcze sobie popatrzę.

OK. Już wiem, czemu tam niczego nie kupiłam: oferta jednak nie jest
bogata. Choćby w kategorii cienie do oczu: 15 produktów, żadnej marki,
której używam. Nie ma IsaDory. Nie ma np. żadnej bazy pod cienie do
powiek.

Kurczę, nie wiem, czy Polacy po prostu mało kupują przez Internet i nie
opłaca się magazynować wielu towarów, czy tak jak ja - nie kupują, bo
nie znajdują produktów, które lubią albo chcieliby wypróbować.

--
Pozdrawiam, Jenka

5. Data: 2009-06-21 11:03:45

Od: "Nika" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Ano widzisz, wszystkiego trzeba szukać osobno.

Isadorę mają w www.estyl.pl - sama nie korzystałam, więc nie wiem, jak z
jakością obsługi.
--
Nika

6. Data: 2009-06-21 11:19:02

Od: Jenka <y...@g...kropka.com> szukaj wiadomości tego autora

Nika (w...@m...com) w wiadomości <h1l42o$l8u$1@inews.gazeta.pl>
napisał:

> Ano widzisz, wszystkiego trzeba szukać osobno.

Ano widzę.
Tyle że wtedy to już nie jest żadna oszczędność czasu, a i robi się
naprawdę drogo.

> Isadorę mają w www.estyl.pl - sama nie korzystałam, więc nie wiem, jak
> z jakością obsługi.

Ja z kolei robiłam ze dwa razy zakupy w www.drogeriaglamour.pl, ale
straciłam do nich zaufanie, kiedy jakiś olejek do kąpieli przysłali mi
przeterminowany. To była jakaś pierdoła za kilkanaście złotych, ale uraz
pozostał.

--
Pozdrawiam, Jenka

7. Data: 2009-09-23 07:41:12

Od: "psyche ." <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jenka <y...@g...kropka.com> napisał(a):

> [...]
> względu na wygodę, oszczędność jest na 2. miejscu. Zresztą wolę zapłacić
> nieco drożej i być zadowolona niż bawić się w odsyłanie, reklamowanie

Jeśli chodzi o kolorowe to otwiera się sklep na cardini.pl/sklep
Fajne zestawy kolorowych.
Na allegro też są pod nickiem cardini-pl

p.

Urodzinowa zaduma
Jak można pozbyć sie rozstępów??
Rozdawjajace się końcówki...