Drugie dziecko.

21. Data: 2006-03-10 14:14:02

Temat: Re: Drugie dziecko.
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Och, może masz po prostu wystarczająco niski stopień empatii.

Raczej inteligencji. Oraz kultury :/

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

22. Data: 2006-03-10 14:15:22

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

truskawa napisał(a):

> masz racje . Kazda matka biega do psychologa i prosi o otoczenie o
> wsparcie;-)))
> Dam Ci dobra rade: walnij sie najpierw w swoj durny leb, zanim
> zaczniesz pocieszac kogos,
> kto nie radzi sobie ze swoim zyciem i potrzebuje pomocy psychologa.
> truskawa
> nienormalna matka, ktora nie ma podobnych problemow i nie nazywa
> wychowania dziecka "radzeniem sobie".

Co za durna kretynka :/
PLONK.
Agata nie słuchaj. Debile są na świecie niestety.

23. Data: 2006-03-10 14:18:45

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):

> Mąż też sobie dobrze radzi.
> Wiesz co? Jeśli chciałaś wywołać u mnie smutek i wyrzuty sumienia, to
> gratuluję, udało Ci się.

Przestań, to jakaś pomylona idiotka, zobacz co i w jakim stylu mi
odpisała. Idź do psychologa jeśli chcesz - przecież to w niczym nie
zaszkodzi a być może pomoże.

24. Data: 2006-03-10 14:55:22

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Raczej inteligencji. Oraz kultury :/

Bywam delikatna.

(W niektórych przypadkach z trudem. Są też takie, w których się nie umiem
powstrzymać....)

Margola

25. Data: 2006-03-10 15:33:30

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Bywam delikatna.
>
> (W niektórych przypadkach z trudem. Są też takie, w których się nie umiem
> powstrzymać....)

Ja od kilku dni jestem cholernie mało delikatna. A finezja poszła won.
Kultura też ma wychodne ://.

26. Data: 2006-03-10 15:36:14

Od: "MAga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przestań, to jakaś pomylona idiotka, zobacz co i w jakim stylu mi
> odpisała. Idź do psychologa jeśli chcesz - przecież to w niczym nie
> [...]
Dziekuję Ci bardzo Elske, bardzo miła jesteś. Powiem Ci w tajemnicy, że
zdrętwiałam na jakieś 5 minut po przeczytaniu tej "kulturalnej" osóbki.
Tylko na 5 minut, bo teraz już robię na nią zlew.
Druga tajemnica to taka, że stanęłam na nogi odnosze wrażenie, ze poradziłam
sobie bez psychologa. Pomogły mi w tym takie osoby jak Ty. Na portalu, gdzie
prowadzę blog Maćka jest zatrzęsienie bardzo przyjaznych mam. Nie ma to jak
rozmowa z kimś bliskim... choćby wirtualnie.
A trzecia tajemnica, to taka, ze wzmacnia mnie mysl o drugim dziecku. Musze
tylko zadbać fizycznie o siebie i ... trzymaj kciuki, by się udało:)
--
Pozdrawiam Cię serdecznie!

Agata i Maciek (21.04.2004r.)
Mój cały świat http://tnij.org/maciejka

27. Data: 2006-03-10 16:23:18

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAga w news:dus6e0$aro$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Na portalu, gdzie prowadzę blog Maćka [...]

Moja ośmioletnia córka miałaby mi bardzo za złe
taki blog - nawet gdyby opisywał tylko okres niemowlęcy.
Dziecko nie jest częścią Ciebie. To człowiek, który ma
prawo do prywatności - nie powinnaś mu go odbierać.
Przecież Marcin nie może zaprotestować
- nie przeszkadza Ci to?

Natek

28. Data: 2006-03-10 16:37:48

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

MAga<a...@w...pl>

> Witam,
> Zastanawiamy się nad drugim dzieckiem. Mamy dwuletniego Maćka, który
> wymaga ode mnie bardzo dużego wysilku fizycznego i psychicznego. Jest
> po przeszczepie skóry, oparzył się w lipcy zeszłego roku. Od tamtej
> pory mam fobię na punkcie jego zdrowia. Chciałam nawet sięgnąć rady
> psychologa, lecz zwyczajnie mnie na niego nie stać.
> Zawsze chciałam mieć dwoje dzieci, ale boję się, że w tym przypadku
> nie dam sobie rady.
> Boję się też, że dla drugiego dziecka nie starczy mi miłości, że
> [...]

Jeśli masz fobię na punkcie zdrowia jednego dziecka, pomyśl, jaką będziesz
mieć na punkcie zdrowia dwójki.

Wzmożone pilnowanie, żeby jednemu absolutnie nic złego się nie stało, jest
trudne, ale jeszcze trudniejsze jest pilnowanie, żeby nic złego nie stało
się dwojgu, zwłaszcza, że dzieci też będą wchodziły ze sobą w różne
interakcje (przy czym starsze może mieć różne głupie pomysły w zabawach z
młodszym).

Gdybym był w Twojej sytuacji, chyba bym się wstrzymał z drugim, aż /a/
Maciek trochę podrośnie i stanie się bardziej przewidywalny, /b/ Ty
poskromisz trochę swoją fobię.

Co do dzielenia miłości na więcej dzieci, chyba nie ma reguły, ale już samo
to, że masz obawy w tym względzie świadczy o tym, że może powinnaś jeszcze
poczekać, aż ustoją się Twoje emocje, zanim zdecydujesz się (razem z mężem)
na drugie.

I tak, może powinnaś poradzić się psychologa.

Paweł

29. Data: 2006-03-10 16:51:09

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" ...
> kretynka :/
> PLONK.
> Debile

Gotujesz dzisiaj obiad w sześciu garnkach? ;)
SMSPANC
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

30. Data: 2006-03-10 16:54:57

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Elske" ...
>
> Gotujesz dzisiaj obiad w sześciu garnkach? ;)
> SMSPANC

Dzięęęęki, już zapomniałam o tym świetnym dowcipie :)

Margola Uchachana

Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?
Realne marzenia (?)