Drzewko bożonarodzeniowe

11. Data: 2004-12-09 07:59:19

Temat: Re: Drzewko boÂżonarodzeniowe
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>
> Z moich eksperymentów z drzewkami świątecznymi wynik jest taki: 1 -
piękne,
> cudne, rośnie jak cholera.
> 2 - niewypały kompletne
> 1 - czekam na wiosnę, wygląda, że zdechło w ciągu roku, ale ma giętkie
> gałązki, więc kto wie?

To jeszcze napisz jaki miały rodowód: polski czy zagraniczny.
Kopane ręcznie czy maszynowo.
I w jakim stanie były korzenie. Tzn. czy drzewka były okopywane i
wytworzyły krótki system korzeniowy czy rosły naturalnie i zostały
brutalnie wyrwane/wycięte.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

12. Data: 2004-12-09 11:46:43

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> [...]
> I w jakim stanie były korzenie. Tzn. czy drzewka były okopywane i
> wytworzyły krótki system korzeniowy czy rosły naturalnie i zostały

to pierwsze, pochodziło ze stacji benzynowej Statoil!
drugie i trzecie z supermarketu i z jakiegoś placu handlowego.
ostatnie z Obi.
Korzeni to one tak wiele nie miały, tyle co może się do doniczki zmieścić, a
nawet mniej.
A czy je kopano łopatą czy maszyną to musisz spytać Sherlocka;)

moon

13. Data: 2004-12-09 18:54:29

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>
> [...]
zmieścić, a
> nawet mniej.
> A czy je kopano łopatą czy maszyną to musisz spytać Sherlocka;)

Nie oglądałeś tych korzeni przed wsadzeniem?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

14. Data: 2004-12-09 20:02:03

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cpa717$ah$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Nie oglądałeś tych korzeni przed wsadzeniem?

Hejka. Pewnie Moon robi to już automatycznie. ;-)
Pozdrawiam zblazowanie Ja...cki

15. Data: 2004-12-09 22:09:54

Temat: Odp: Drzewko bożonarodzeniowe
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cp78fb$pm0$...@n...news.tpi.pl...

> Dalej nie kumam, tzn. że skład był nieodpowiedni czy to że ziemia
> przetrzymywana w foliowym opakowaniu ... ???
>
> Serdecznie Miłka

Ziemia pewnie była po terminie ważności ...

Pozdrawiam - Jagoda :-)

16. Data: 2004-12-09 22:10:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cudne, rośnie jak cholera.
> 2 - niewypały kompletne

> 1 - czekam na wiosnę, wygląda, że zdechło w ciągu roku, ale ma giętkie

Ja nie wiem.

Pozdrawia boletus

17. Data: 2004-12-09 23:17:03

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>
>
> Nie oglądałeś tych korzeni przed wsadzeniem?

wsadzałem z bryłą, a to ostatnie... dolna połowa bryły odleciała (sama
glina) i tych korzeni to było malutko, oj malutko.
moon

18. Data: 2004-12-09 23:19:05

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Ja nie wiem.

A jak czujesz?

moon

19. Data: 2004-12-16 17:34:38

Temat: Re: Drzewko bożonarodzeniowe
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dalej nie kumam,
>

> Serdecznie Miłka

Nie kumasz, bo nie jesteś bombina;-)

Pozdrawia boletus

20. Data: 2004-12-16 18:38:35

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl>
> Ziemia pewnie była po terminie ważności ...
>
> Pozdrawiam - Jagoda :-)

Ziemia straci termin ważności dopiero za parę miliardów lat.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---