Drzwi harmonijkowe

1. Data: 2009-07-10 09:06:43

Temat: Drzwi harmonijkowe
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że w końcu wynająłem sobie mieszkanie ;)

Właściciel jednak w mieszkaniu wyrzucił wszystkie drzwi wewnętrzne, bo jego
zdaniem nie były potrzebne.
Moim zaś zdaniem do sypialni i "pierdolnika" się przydadzą jakieś, bom
bałaganiarz a gości czasem chcę przyjąć ;)

Przejrzałem co tam w sieci proponują, wymyśliłem, żeby może harmonijkowe
drzwi jakieś po 100-200 zł wrzucić bo i tak nie będę ich otwierać i zamykać
10x na dzień.

Pytania są takie:
- czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)
- czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?
- czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

--
Kapsel
http://kapselek.net

2. Data: 2009-07-10 10:47:51

Temat: Re: Drzwi harmonijkowe
Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
> Pytania są takie:
> - czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)

zasłonić zasłonisz, jezeli o to chodzi to ok

> - czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?

zależy co przez to rozumiesz.

> - czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
> ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
> harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

wiertarka + kołki, jak masz choć jedną rękę prawą to dasz radę ;)
Najlepiej kup w Castoramie i jak stwierdzisz, że w zaden sposób nie dasz
rady to po prostu oddasz.

A nie dopasujesz normalnych drzwi? Skoro masz ościeżnice...

Pozdr,
e2rd
Darek K.

3. Data: 2009-07-10 12:43:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jul 2009 11:06:43 +0200, Kapsel napisał(a):

> Pytania są takie:
> - czy taki pomysł w ogóle jest sensowny (w kontekście normalnych drzwi)

Oczywiście. Znajomi mają takie drzwi w domku na działce, znakomicie
spełniają one swoją rolę.

> - czy takie drzwi za 100zł mają szansę wytrzymać jakiś realny czas życia?

No własnie takie mają - ich drzwi wytrzymują już coś ok. 7 lat.

> - czy montaż takich drzwi będzie możliwy dla takiego laika-informatyka jak
> ja? są jakieś futryny we wnękach drzwiowych, natomiast wyczytałem że do
> harmonijek to trzeba jakieś prowadnice zamontować...

Zależy od konkretnego modelu. Powinny byc w komplecie.

4. Data: 2009-07-10 12:45:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:47:51 +0200, e2rd / Darek K. napisał(a):

> A nie dopasujesz normalnych drzwi? Skoro masz ościeżnice...

Normalne drzwi są droższe, nie kupi się normalnych za 100 zł, a tu i
zawiasy trzeba osadzić, i klamki dokupić, może jakiś zamek... i w ogóle -
przy opuszczaniu mieszkania można swoje harmonijki zabrać i użyc gdzie
indziej, a drzwi sa na wymiar i niekoniecznie gdzie indziej będą pasować.

5. Data: 2009-07-12 23:20:09

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj montowałem drzwi harmonijkowe
za jakieś 60 zl z Allegro. REWELACJA.
Funkcjonalne i ladne. Calkowicie spelniaja swoja role.

6. Data: 2009-07-13 07:24:47

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Jul 2009 14:43:35 +0200, Ikselka napisał(a):

> Oczywiście. Znajomi mają takie drzwi w domku na działce, znakomicie
> spełniają one swoją rolę.

Fajnie, no to popatrzę w castoramach i może coś uskutecznię :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

Czym zasłonić wnękę?
Konserwacja parkietu dębowego...
fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium
PARKIET promocja
Olejowanie półek na książki