Drzwi na taras - jakie?

11. Data: 2009-01-02 16:26:21

Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> [...]
> dotyczącą okien tarasowch w salonie, mają być do samej
> ziemi. Powiedziała, że dużo lepiej będzie to wyglądało z 4 drzwiami i
> klasycznym otwieraniem dwóch środkowych. Tyle, że wtedy każde
> skrzydło będzie miało niecałe 90 cm, w dodatku stolarka jest ciemna.
> Wydaje nam się, że drzwi przesuwne byłyby dużo wygodniejsze w
> użytkowaniu, no i ten widok niezakłócony ciemnymi grubymi ramami...
> Faktem jest, że różnica w cenie jest znaczna, ale zakładamy, że na
> jakości stolarki i izolacji domu z pewnością oszczędzać nie będziemy.

przesówki sa super, polecam siegenia hs niskoprogowa, mam takie sa fajne

12. Data: 2009-01-03 09:42:09

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez nie - walczysz
z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i wiekszą bezwładnością masy.
JaC

-----

13. Data: 2009-01-03 17:44:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Oczywiście przy "otwarciu na stałe", a nie do szybkiego wyjścia przez
> nie - walczysz z bardziej kłopotliwym mechanizmem w przesuwanych i
> wiekszą bezwładnością masy. JaC

a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.

14. Data: 2009-01-03 20:50:50

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Maniek4 wrote:

> funkcje pelni okno. A przesuwane drzwi to jak sadze super sprawa.
> Zrob tak jak chcesz, bo to Wasz dom i nie sluchaj postronnych, niech
> u siebie sie realizuja.

dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
ogrodu :)

Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

15. Data: 2009-01-03 21:05:41

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koteczek wrote:

> dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

najlepiej zrobić tylko malutkie zakratowane okienka 30 x 30 cm

i pancerne drzwi, ściany wylać z potrójnie zbrojonego betonu.

16. Data: 2009-01-03 21:44:59

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepiej zrobić tylko malutkie zakratowane okienka 30 x 30 cm
>
> i pancerne drzwi, ściany wylać z potrójnie zbrojonego betonu.

A dach.
Dachem wejdą;)))

Krzysiek

17. Data: 2009-01-03 21:53:05

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

kanalizacja... przez dach nie jest bezpiecznie.

Smiej sie smiej ale tak duze drzwi sa bardzo latwe do pokonania. Tak czy siak
alarm to koniecznosc. Nie zapomniajcie - nie mam zamiaru was odwodzic od
szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice super drzwi frontowe, to
bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

18. Data: 2009-01-03 22:05:36

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kris wrote:

> A dach.
> Dachem wejdą;)))

płyta żelbetowa 40 cm z pancerzem aktywnym :)

19. Data: 2009-01-03 22:06:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koteczek wrote:
> [...]
> odwodzic od szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice
> super drzwi frontowe, to bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

dokłądnie dlatego podziekowałem za doświetla P4 w drzwiach wejściowych :)

20. Data: 2009-01-03 22:09:56

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice super drzwi
> frontowe, to bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

Zółodziejowi nie robi róznicy czy wchodzi przez tarasowe 3 metrowe czy
90centymetrowe.
Ale faktycznie kupowanie supera anty drzwi frontowych to zbyteczny wydatek.
W tym temacie warto poczytac wypowiedzi Jacka "Plumpiego" on podaje sensowne
rozwiazania problemu- kierujemy złodzieja tam gdzie my chcemy;)))

Krzysiek

zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
zapraszam na nowe forum dyskusyjne
Miotelka do kurzu
ceny sprzętu AGD
Mop parowy