Dusza pijaka

1. Data: 2004-07-26 19:12:34

Temat: Dusza pijaka
Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest dusza pijaka? Pijak obraca sie w otoczeniu ludzi, ktorzy rowniez,
tak jak i on lubia pic. Stopniowo jego otoczenie
zaczyna składac sie w wiekszosci z takich samych pijakow jak on sam. Tak
jakby jakas niewidzialna sila przyciagala ich w jego otoczenie. Gdziekolwiek
sie nie uda, wszedzie spotyka pijakow. To "oni namowili go do picia" -
usprawiedliwia się przed zona lub przed samym soba. Siebie samego
rozgrzesza, zrzucajac wine na otoczenie, na srodowisko w ktorym przyszlo mu
zyc.
Pijak woli zdecydowanie towarzystwo ludzi pijacych alkohol od abstynentow.
"Bycie pijakiem" jest tego rodzaju "cecha charakteru", wlasciwoscia, ktora
powoduje przyciaganie w swoje otoczenie ludzi, ktorzy rownież naduzywają
alkoholu.
Otoczenie, jak juz wczesniej mowilem, jest obrazem duszy czlowieka. Wiernym
obrazem. Jak pieczec odcisnieta w wosku. Ja uwazm WIECEJ, ze ono po prostu
stanowi dusze. Otoczenie pijaka jest "pijane" w takim samym stopniu, w jakim
on czesto sie znajduje, dlatego skladac sie MUSI z pijakow. To otoczenie to
przeciez jego wlasna dusza.
Pijak ma zatem pijana dusze. Im wiecej pije, tym wiecej jest pijakow w jego
swiecie, w jego otoczeniu. A skoro ich juz "przyciagnal" to w rezultacie
narazony jest na "kuszenie" pijackie niemal kazdego dnia. Znalazl sie w
matni.
Czy jest ratunek dla pijaka ktory stal sie uzaleznionym alkoholikiem? Jest!
Trzeba OCZYSCIC DUSZE! A to oznacza zupelna zmiane srodowiska, zmiane na
jakosciowo nowe, zlozone zludzi trzezwych, niepijacych. I stad tak duze
sukcesy swieca roznego rodzaju grupy Anonimowych Alkoholikow, w ktorych
gromadza sie i spotykaja ludzie, ktorzy szczerze pragna nie pic. Wejscie do
grupy, to jakby zmiana duszy, rewolucja w jej wnetrzu, calkowita przemiana,
metanoja.

CKP

1. Data: 2004-07-26 19:16:21

Temat: Re: Dusza pijaka
Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

| Jaka jest dusza pijaka? Pijak obraca sie w otoczeniu ludzi, ktorzy
rowniez,
| tak jak i on lubia pic (...)

Niektórzy piją w samotności...

Ilona

1. Data: 2004-07-26 19:48:02

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@o...pl> wrote in message

> Niektórzy piją w samotności...

Nikt im nie kaze - moga przeciez czasem na kogos liczyc.
Chyba ze nikogo nie znaja albo lubia pic w samotnosci...........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-26 19:49:20

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest dusza pijaka?
[...]

R[o/i/e]naldem nie byłeś w którymś z poprzednich wcieleń?

P.

1. Data: 2004-07-26 19:57:03

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

| Nikt im nie kaze - moga przeciez czasem na kogos liczyc.
| Chyba ze nikogo nie znaja albo lubia pic w samotnosci...........

Lubisz chodzić w kółko?

Ilona

1. Data: 2004-07-26 19:57:39

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona"

> Niektórzy piją w samotności...

Wiem.
To sa przypadki dramatyczne.
Otoczenie przestaje skladac sie z osob. Dusza staje sie sama wodka...
CKP

1. Data: 2004-07-26 20:10:03

Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki"

> R[o/i/e]naldem nie byłeś w którymś z poprzednich wcieleń?

Jestes cieleciem?
CKP

1. Data: 2004-07-26 20:20:40

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł Niezbecki"

> Jestes cieleciem?
> CKP

Jesteś psychiczny?

:o)
P.

1. Data: 2004-07-26 20:23:30

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki<s...@p...acn.wawa>

> [...]

To miał być uśmiech, ale chiba stężał w locie :)

P.

1. Data: 2004-07-26 20:31:32

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak pije browary codziennie w domu przed kompem to jestem pijakiem?
wypijam 3-8 siedzac przed kompem.w ten spsob odpoczywam po pracy :)

jakies porady dla mnie?

ONLINE SHOP LOW PRICES (digitalcam, computers.........)
Szukam psychologa w Łodzi
Jeszcze o duszy :)
'o kim mowa' ? :)
oziębłość