"Dusza towarzystwa" a szczęście w związku

1. Data: 2005-02-25 11:56:45

Temat: "Dusza towarzystwa" a szczęście w związku
Od: Michał <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie obserwacje ze swojego otoczenia, że osoby bardzo otwarte,
uczynne dla wszystkich, bardzo lubiące ludzi, często doprowadzają do
rozbicia związku z prostej przyczyny: mają czas dla wszystkich, ale nie
starcza go dla męża/zony/partnera...

Czy są jakieś badania potwierdzająca lub zaprzeczające takiej hipotezie?
Byłbym wdzięczny za odsyłacze do literatury na ten temat.

Pozdrowienia

Michał

1. Data: 2005-02-25 12:37:34

Temat: Re: "Dusza towarzystwa" a szczęście w związku
Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> Witam,
Ja tez cie witom i sie pytom, gdzie jest gornik z kopolni Bytom?

> Mam takie obserwacje ze swojego otoczenia, że osoby bardzo otwarte,
Ty to stwierdzasz, wiec po jaki chuj piszesz.

> Czy są jakieś badania potwierdzająca lub zaprzeczające takiej hipotezie?
A skad mam wiedziec? Mnie nie pytoj.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-25 12:53:13

Od: SzybkiKOn <S...@v...ps> szukaj wiadomości tego autora

ta grupa powinna byc moderowana

m.

1. Data: 2005-02-25 13:00:38

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

SzybkiKOn napisał(a):
> ta grupa powinna byc moderowana
Chcialbys, aby nikt cie nie mogl poczytac?

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-25 14:09:44

Od: zielsko <zielsko_p@h2o_wytnij_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Feb 2005 13:53:13 +0100, SzybkiKOn <S...@v...ps> napisał:

> ta grupa powinna byc moderowana

:] to by zdechła.
Co do wątkodawcy to gdyb ysprecyzował o co mu chodzi i na jak dużej
grupie doszedł to takiego pomysłu to pewnie by łatwiej. Swoja drogą
trzeba się nauczyć czytać grupy.

It's usnet baby ;]
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-02-25 14:36:08

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SzybkiKOn" <S...@v...ps> napisał w wiadomości
> ta grupa powinna byc moderowana

Powinna byc. Coraz wiecej "piesków bluzgacza" sie tu pojawia.
Jak wyglada od strony technicznej i formalnej moderowanie takiej grupy?
Duch

1. Data: 2005-02-25 14:37:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@h2o_wytnij_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> :] to by zdechła.

Nie, kiedys nie bylo czegos takiego i mozna bylo porozmawiac.
Duch

1. Data: 2005-02-25 14:46:43

Od: zielsko <zielsko_p@h2o_wytnij_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Feb 2005 15:37:04 +0100, Duch <n...@n...com> napisał:

> Nie, kiedys nie bylo czegos takiego i mozna bylo porozmawiac.

A teraz nie można?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-02-25 14:48:25

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Powinna byc. Coraz wiecej "piesków bluzgacza" sie tu pojawia.
> Jak wyglada od strony technicznej i formalnej moderowanie takiej grupy?

Ja bym raczej szedł w kierunku takim jaki jest na pl.soc.seks.
Mają po prostu oddzielną grupę pl.soc.seks.moderowana .
I tak bym to raczej widział: pl.sci.psychologia.moderowana.

Ale w sumie ... To ja wiem ? Może przeżyjemy ...

1. Data: 2005-02-25 15:28:24

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym raczej szedł w kierunku takim jaki jest na pl.soc.seks.
> Mają po prostu oddzielną grupę pl.soc.seks.moderowana .
> I tak bym to raczej widział: pl.sci.psychologia.moderowana.

No prosze, wlasnie oczyms takim myslalem.
Tylko stworznie grupy to raz, dwa - ktos musi raz dziennie przejrzec posty,
ktos musialby sie zobowiazac.

> Ale w sumie ... To ja wiem ? Może przeżyjemy ...

Przezyc sie da ale wiele osob wchodzi na grupe i odchodzi,
jak np. ktos go zwyzywa.
Wiec nie ma z kim pogadac :/

Pozdrawiam,
Duch

pacynka - lalka? Marionetka?
cyberlove
Re: Czy "nie" "NIE!" znaczy, a może "nie?" ? Czyli wsadzaNIE nosa z jaskini do głowy. ;-)
Albert Ellis
Turniej klnięcia klasycznego