Duzo niepotzrebnej wlóczki

1. Data: 2006-01-31 15:23:50

Temat: Duzo niepotzrebnej wlóczki
Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, chcialem zapytac czy macie jakis pomysl na pozbycie sie lub zuzycie
duzych ilosci niepotzrebnej wloczki takiej na swetry roznej grubosci i
kolorow?? Mam tego pol szfy io zawala mi tylko miejsce, a jak chcialem
zrobic na maszynie jakis grubszy dywan z tego to nie wyszlo i juz nie wiem
jak to wypotrzebowac :-((

2. Data: 2006-01-31 15:55:07

Temat: Re: Duzo niepotzrebnej wlóczki
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radocha wrote:

> [...]
> kolorow?? Mam tego pol szfy io zawala mi tylko miejsce, a jak chcialem
> zrobic na maszynie jakis grubszy dywan z tego to nie wyszlo <ciach>

Może nie dywan a gobelin się da.
Albo oddaj w dobre ręce ;)............. np moje :)

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-01-31 17:09:21

Temat: Re: Duzo niepotrzebnej wlóczki
Od: " E...@o...pl" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może zrób dywanik z łączonych elementów. Albo jakąś narzutę na kanapę, też
z elementów. Tyle teraz jest wzorów w necie.
Ja właśnie zaczynam robić dywanik do dziecięcego pokoju. Będzie się składał
z kwadratów. A na każdym kwadracie będzie litera alfabetu.
No i jak napisała koleżanka, również mogę trochę włóczki przyjąć (właśnie na
ten dywanik).
Pozdrawiam serdecznie
Ela

4. Data: 2006-01-31 17:11:29

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ale na maszynie wychodzi za wiotki ten dywanik zeby to sie nadawalo
na dywan lub narzute na wersalke :-((

5. Data: 2006-01-31 17:19:53

Od: " Ela" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No bo to trzeba raczej ręcznie i najlepiej na szydełku (chociaz pewnie na
drutach też można). Moja babcia robiła takie narzuty. Niestety kiedyś mnie
one nie zachwycały i nie zachowałam rzadnej. Teraz mam trochę więcej lat i
inne gusta.
Ja robię dywanik grubym szydełkiem łacząc kilka nitek i wychodzi to dość
sztywne.
Ela

6. Data: 2006-01-31 17:20:46

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radocha" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolorow?? Mam tego pol szfy io zawala mi tylko miejsce, a jak chcialem
> zrobic na maszynie jakis grubszy dywan z tego to nie wyszlo i juz nie wiem

Obejrzyj to:
http://www.knotjustknitting.com/

Joe

7. Data: 2006-01-31 17:23:37

Od: " " <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i przecież masz wprawę w robieniu na drutach. Jeśli się nie mylę to Twoje
prace oglądałam na forum Robótki na drutach. Te serwety są prześliczne.
Ela

8. Data: 2006-01-31 17:35:04

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze można wrzucić na Allegro. :)
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

9. Data: 2006-01-31 21:54:54

Od: Polka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radocha wrote:
> [...]
> kolorow?? Mam tego pol szfy io zawala mi tylko miejsce, a jak chcialem
> zrobic na maszynie jakis grubszy dywan z tego to nie wyszlo i juz nie wiem

zrób patchwork wełniany , coś jakby kapa na krzesło , fotel.

Pozdr

10. Data: 2006-02-01 18:06:46

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak sie robi taki patchwork i co to wogole jest?? Czy duzo z tym roboty??
Zalezy mi na szybkim pozbyciu sie tej wloczki bo zajmuje duzo miejsca a i
czasu zbytnio nie mam bo jak wiecie robie teraz serwety na drutach.

szycie czapek
szycie czapek
Pusiu, trzymaj się...
Sukienka