Duży, lekko łukowaty nos :( - co zrobić ?

1. Data: 2005-03-10 21:29:47

Temat: Duży, lekko łukowaty nos :( - co zrobić ?
Od: "Andrzej" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 22 lata i mam duży, lekko łukowaty nos, jest brzydki i wstydze się za niego,
jest to mój kompleks więć staram się nie pokazywać z profila. Co z tym zrobić?
Zostawić to tak czy poddać się operacji ?

2. Data: 2005-03-11 06:15:47

Temat: Re: Duży, lekko łukowaty nos :( - co zrobić ?
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał ...

> [...]
> zrobić?
> Zostawić to tak czy poddać się operacji ?

Nikt za Ciebie tej decyzji nie podejmie,
a już na pewno nie ludzie, którzy Cię
na oczy nie widzieli.
Brzydki czy ładny to pojęcia dosyć subiektywne.
Być może problem tkwi tylko "w głowie" i robisz
problem z czegoś, czego otoczenie nawet nie zauważa.
A może faktycznie nos jest szpecący. Nie wiem.
Przydałoby się porozmawiać ze znajomymi
(najlepiej płci obojga), którzy szczerze powiedzą,
co o tym nosie myślą - bez tzw. pocieszania na siłę,
ale i bez prób zdołowania. Może okazać się, że problem
jest wymyślony i po takich rozmowach przestanie istnieć.

Koniec końców decyzja będzie jednak należała do Ciebie.
Jeżeli naprawdę nie potrafisz tego elementu
swojego wyglądu zaakceptować - to poddaj się operacji.
Lepsze to niż zamartwianie się do końca życia
i myślenie "gdybym miał inny nos, to ...".
Silny kompleks może naprawdę zepsuć życie
i rzutować na bardzo wiele spraw, więc lepiej
coś z tym zrobić niż go w sobie pielęgnować.
Tylko zastanów się najpierw trzy razy, czy to
rzeczywiście Twój poważny problem, czy tylko
chwilowy kaprys.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2005-03-12 09:19:36

Od: "adik" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zrobić?
> Zostawić to tak czy poddać się operacji ?

stary zapusc dlugie piora i jestes indianinem
ja tam zawsze marzylem o orlim nosie
a mam zlamany i duzy

4. Data: 2005-03-12 18:31:15

Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
zrobić?
> Zostawić to tak czy poddać się operacji ?

Polubic swoj nosek / patrz Adrian Brody/ ale jesli bedziesz mial kompleksy to
sobie zoperujesz.

5. Data: 2005-03-13 01:03:10

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

akurat brody wygląda niezbyt rewelacyjnie, co nie przeszkadza mu być dobrym
aktorem...

6. Data: 2005-03-13 14:46:32

Od: "Andrzej" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polubic swoj nosek / patrz Adrian Brody/ ale jesli bedziesz mial kompleksy to
> sobie zoperujesz.

takiego łuku jak Body to ja znowu nie mam, bez przesady
jest poprostu duży i lekko łukowaty bo był złamany i na dodatek troszki krzywy w
prawą strone

Masaz podtrzymujacy
Ortokeratologia i zez
cwiczenia na poprawe widzenia
wynik angiografii fluoresceinowej!!!!! proszę o konsultację
dołek:(