Dwa pytania

1. Data: 2011-02-08 12:28:15

Temat: Dwa pytania
Od: "Ektom" <e...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie czy warto pokryć dach papą termoizolacyjną? Chciałem założyć
blachodachówkę, ale podpowiedziano mi, że papa nie dość, że będzie tańsza
(ponad dwukrotnie) to dają gwarancję na 15 lat.

Drugie pytanie dotyczy przepływowego ogrzewacza wody. Czy takie urządzenia
wzbudzane są określonym przepływaem wody? Chodzi mi o to, że jeśli nie
puszczę na maksa ciepłej wody, to podgrzewacz się nie załącza. Problem
dodatkowy pojawił mi się w jednym z kranów, ponieważ w ogóle nie chce płynąć
ciepła woda (podgrzewacz nie załącza się) a kran obok, na wannie ją
uruchamia.

Pozdrawiam,
Ektom

2. Data: 2011-02-08 13:47:37

Temat: Re: Dwa pytania
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ektom" <e...@j...pl> wrote in message news:iirctr$221$1@news.task.gda.pl...
> [...]
> dodatkowy pojawił mi się w jednym z kranów, ponieważ w ogóle nie chce
> płynąć ciepła woda (podgrzewacz nie załącza się) a kran obok, na wannie ją

Popatrz w siatkę perlatora (na końcu wylewki).

3. Data: 2011-02-08 14:34:43

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 13:28, Ektom pisze:
> [...]
> blachodachówkę, ale podpowiedziano mi, że papa nie dość, że będzie tańsza
> (ponad dwukrotnie) to dają gwarancję na 15 lat.

Jak masz pelne deskowanie to kladz co Ci sie bardziej spodoba.
Byle tylko rowne bylo.

A, papa pewnie bedzie cichsza, ale wg mnie dobrze polozona blacha
przyzwoitej firmy jest trwalsza.

Jedna rzecz nie wiem czy prawda czy wymowka, ale podobno ostatnie lata
obfituja w deszcze dla ktorych standardowo robione obrobki sa za
niewystarczajace. U mnie przez to lalo sie po kominie.
Skonczylo wieksza szerokoscia i glebszym wcieciem blaszanej listwy w
komin. A naprawde nie podejrzewam blacharza o lipe bo wiezba, blacha i
deskowanie szczytu zrobione sa bardzo starannie i rowno co do milimetra.

KJ

4. Data: 2011-02-08 15:03:45

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

> [...]
> komin. A naprawde nie podejrzewam blacharza o lipe bo wiezba, blacha i
> deskowanie szczytu zrobione sa bardzo starannie i rowno co do milimetra.

A komin był otynkowany?

5. Data: 2011-02-08 17:19:31

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-08 16:03, Panslavista pisze:

> A komin był otynkowany?

Nie, z klinkieru.

KJ

6. Data: 2011-02-08 18:03:15

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, z klinkieru.
>
> KJ

To i tak powinni dać izolację pod obróbkę i uszczelnić jakimś lepiszczem.

7. Data: 2011-02-09 10:08:17

Od: Tomek kr <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 14:47, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

> Popatrz w siatk perlatora (na ko cu wylewki).

Dziękuję za podpowiedź - sitko było z kamyczkami :/ Co ciekawe 2
tygodnie temu przeczyszczałem i dlatego teraz o tym nie pomyślałem. A
podgrzewacz prawdopodobnie musi przepuścić określon ystrumień wody,
żeby się grzałka nie spaliła.

Pozdrawiam,
Ektom

8. Data: 2011-02-09 10:34:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek kr" <t...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...
> [...]

tygodnie temu przeczyszczałem i dlatego teraz o tym nie pomyślałem. A
podgrzewacz prawdopodobnie musi przepuścić określon ystrumień wody,

Woda z cząstkami stałymi - jest rozwiązanie - zastosować filtr sznurkowy lub
jeszcze lepiej samoczyszczący na wejściu do siedziby. Przejrzyj jeszcze
filtry pralki i zmywarki.

9. Data: 2011-02-09 14:02:56

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ektom pisze:
termoizolacyjną?
czy termozgrzewalną?

10. Data: 2011-02-09 14:53:29

Od: Ektom <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 15:02, mk <d...@t...pl> wrote:
> Ektom pisze:
> termoizolacyjną?
> czy termozgrzewalną?

tak, sorki, oczywiście termozgrzewalną... :)

Pozdrawiam,
Ektom

Koszt oświetlenia klatek.
Rekodzieło ludowe. Przedmioty niecodziennej urody i wielkiej wartości. I dla dizeci też.
[crosspost] nie zna ktoś jakiejś ukraińskiej wyliczanki ?
hałaśliwy okap -co robić?
trzecia pozycja włącznika podwójnego