Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder

1. Data: 2005-03-08 21:49:34

Temat: Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze pytanie dotyczy zestawu do mikrodermabrazji w domu New Skin DHEA
firmy Oceanic. Chciałam zapytać czy któraś z Was używała tych produktów.
Jeśli tak to proszę napiszcie o swoich wrażeniach. Czy warto kupić ten
zestaw i jakie rezultaty otrzymałyście.
Drugie pytanie brzmi podobnie, dotyczy tylko serum wyszczuplającego i
antycellulitowego Body Performance firmy Estee Lauder. Czy opłaca się wydać
na ten krem tyle kasy???

1. Data: 2005-03-08 21:53:49

Temat: Re: Dwa pytania o Oceanic i Estee Lauder
Od: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietruszka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Z góry dziękuję wszystkim za ewentualne odpowiedzi.
M.

1. Data: 2005-03-08 23:49:50

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Drugie pytanie brzmi podobnie, dotyczy tylko serum wyszczuplającego i
> antycellulitowego Body Performance firmy Estee Lauder. Czy opłaca się

Ja nie używałam, natomiast dostał on w USA dwie nagrody, więc na pewno nie
jest to badziewie:

http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_non
shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY5863&PRODUCT_ID=PROD
5982

Natomiast jeśli już zamierzasz wydać tyle kasy, to mogę polecić Lift Minceur
Clarinsa. To jeden z najlepszych.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-09 08:08:01

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Drugie pytanie brzmi podobnie, dotyczy tylko serum wyszczuplającego i
> antycellulitowego Body Performance firmy Estee Lauder. Czy opłaca się

Krem jest dobry pod warunkiem :
1.regularnego stosowania
2.stosowania diety
3.masazy
4.cwiczen.
Hafsa

1. Data: 2005-03-10 11:36:07

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:

> Krem jest dobry pod warunkiem :
> 1.regularnego stosowania
> 2.stosowania diety
> 3.masazy
> 4.cwiczen.

hehe, pod takimi warunkami kazdy dowolny krem anty cellu bedzie dobry :))
A tak serio, ja nie zauwazylam jakis spektakularnych roznic np. w
ujedranianiu pomiedzy balsamami aptecznymi, wysokopolkowymi,a takim
norelem (tym w zelu), ktory bardzo dobry jest.

D.
44

1. Data: 2005-03-12 17:52:36

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> A tak serio, ja nie zauwazylam jakis spektakularnych roznic np. w
> ujedranianiu pomiedzy balsamami aptecznymi, wysokopolkowymi,a takim
> norelem (tym w zelu), ktory bardzo dobry jest.

Potwierdzam, ten żel z retinolem firmy Norel, to chwalą nawet na www.sfd.pl
Tam w ogóle deceniają działanie tego typu kremów, co mnie osobiscie
zdziwilo, bo zwykle osoby zajmujące się fitnesem czy kulturystyką kwitują
'kosmetyki antycellulitowe' śmiechem. Oczywiście nikt tam nie twierdzi, że
taki krem czy żel zdziała coś sam z siebie, ale polecają stosować jako
wspomaganie przy ćwiczeniach, dzięki czemu ciało będzie lepiej wyglądać.

Jeden z najbardziej doświadczonych użytkowników tego forum stosuje norel
wymieszany z preparatem 'deep heat' i smaruje przed ćwiczeniami taką
mieszanką miejsca, z ktorych chce spalić tłuszcz. Deep heat to jakiś krem
rozgrzewający do smarowania klatki piersiowej przy przeziębieniach, do
kupienia w aptece. Oczywiście bez ćwiczeń taka mieszanka nic nie da :), ale
zastosowana przed ćwiczeniami zintensyfikuje ich skuteczność.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com