Dwie kobiety i ja jeden

51. Data: 2004-11-09 12:49:22

Temat: Re: Dwie kobiety i ja jeden
Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cmqeia$9h8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Monika

wszystkie moniki ktore znam to glupie cipy
ty musisz sobie zmienic nick z idiom na idiot

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

52. Data: 2004-11-09 12:53:22

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roch Dzikon wrote:

[cut]

PLONK WARNING

pzdr
agi

53. Data: 2004-11-09 12:53:49

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
> www.roch-dzikon.prv.pl

O, bosze! Jestem pod wrażeniem.
Super inteligentna jednostka, geniusz w każdym calu wyprodukowała takie
coś...

Albo musisz zmienić wizerunek na grupie albo wyciąć link z sygnaturki.

I nie podejrzewałam Cie o taka lekkomyślność....

Monika

54. Data: 2004-11-09 12:54:32

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Reakcja rodziny- wprawiłbym ich w niezły szok. Wszyscy moi bliscy bowiem
> stoją murem za moją dziewczyną, twierdzą ze taka wspaniała i wogóle...
Tylko
> że oni widzą ją kilka dni w miesiącu, a ja żyję z nią non stop.

A czemu tak ważna jest dlaCiebie reakcja rodziny. W końcu to Twoje życie. Ty
musisz zrobić wszystko, żeby przeżyć je jak najlepiej potrafisz.

> po drugie- boje sie, że wiążąc sie ze starszą kobietą mogę pewnego dnia
> usłyszeć, że chciałaby miec dziecko etc. Jej wiek na rodzenie dzieci juz
> dawno i bezpowrotnie minął.... A ja do roli ojca sie na razie nie
nadaję....

No to musisz poważnie się zastanowić, bo faktycznie może zaistnieć taka
sytuacja.

Czy musisz się decydować akurat na którąś z Nich?

Ania >:-)<-<
gg 1355764

55. Data: 2004-11-09 12:56:47

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak
>
> Skonczylem studia medyczne i troche na ten temat wiem, aczkolwiek ksiązki
> jedno, a zycie drugie...

A mnie się wydawało, że na drugie dziecko mam czas do 35. A tak to ja już
raczje nie zdążę, chociaż.... jakbym się bardzo postarała .....
Nie jeszcze nie teraz :) O nie nie
Ania >:-)<-<
gg 1355764

56. Data: 2004-11-09 12:58:03

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wow! Wydaje Ci się, że mnie obraziłaś ? :D Postaraj się bardziej :D

mam ciekawsze zajecia niz obrazanie kogos tak niewartego mojej uwagi jak ty

> Monika (ubawiona jak norka)

moze jak skunks??

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

57. Data: 2004-11-09 13:02:13

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

58. Data: 2004-11-09 13:08:22

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 09 Nov 2004 12:56:40 +0100, Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>
pisze:

>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Andrzej Garapich
><garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
>t...@t...zmyłka> mówiąc:

>Wypraszam sobie.
>
>Agnieszka (co ma kontakt z 18-kami i nie życzy sobie uogólnionych
>porównań ;-> )

... i w dodatku nijak im się dogodzić nie da :-)

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

59. Data: 2004-11-09 13:20:34

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam ciekawsze zajecia niz obrazanie kogos tak niewartego mojej uwagi jak
ty

Tia, widać, widać :D

> moze jak skunks??

Niestety, nie wiem, jak bawią się skunksy, ale może się nam pozwierzasz ??

Monika :)

60. Data: 2004-11-09 13:20:36

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tia, widać, widać :D

jednak slepa jestes

> Niestety, nie wiem, jak bawią się skunksy, ale może się nam pozwierzasz ??

tez nie wiem jak sie bawia
ale wiem jak smierdza

rd

--