Dwie kobiety i ja jeden

81. Data: 2004-11-09 19:51:00

Temat: Re: Dwie kobiety i ja jeden
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:

> wszystkie moniki ktore znam to glupie cipy
> ty musisz sobie zmienic nick z idiom na idiot

Ależ z Ciebie głupia siksa!

Eulalka

82. Data: 2004-11-09 19:52:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:

> wiem ze inteligentny nie jestes

Wow! A to Cię rozszyfrowała, braciszku! ;)

Eulalka ;)

83. Data: 2004-11-09 19:53:40

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> A mnie się wydawało, że na drugie dziecko mam czas do 35. A tak to ja już
> raczje nie zdążę, chociaż.... jakbym się bardzo postarała .....

Się teraz zastanów, albo staraj na potęgę - nawet jak nic z tego nie
wyjdzie to przynajmniej ze starań frajda ;)

Eulalka

84. Data: 2004-11-09 20:12:34

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ależ z Ciebie głupia siksa!

a z ciebie glupia cipa !!!

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

85. Data: 2004-11-09 23:10:02

Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie! Panowie! Nie wytrzymam. O jakiej starszej kobiecie Wy piszecie.
> Między nimi jest cztery lata różnicy. Facet ma 26 lat.

No tak - facet ma 26 lat a ona 30, więc jest od niego STARSZA...Jest również
STARSZA od tej drugiej kobiety:)
Ja wiem, że 4 lata to mała różnica wieku- ale dla naszego bohatera jak widać
bardzo istotna, więc nie można jej pomijać...

86. Data: 2004-11-09 23:39:44

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Andrzej Garapich
<garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka> mówiąc:

>... i w dodatku nijak im się dogodzić nie da :-)

Ja materialistka jestem. :->

Agnieszka (komplement komplementem a co w garści to w garści)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

87. Data: 2004-11-10 06:57:44

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dzikon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> a z ciebie glupia cipa !!!

To już nie tylko Moniki ? :D

Monika

88. Data: 2004-11-10 07:26:10

Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> W czym problem....
>
> Reakcja rodziny- wprawiłbym ich w niezły szok. Wszyscy moi bliscy bowiem
> stoją murem za moją dziewczyną, twierdzą ze taka wspaniała i wogóle...
> Tylko
> że oni widzą ją kilka dni w miesiącu, a ja żyję z nią non stop.

Jesli chodzi o rodzine to sie na nia nie patrz. Jesli podejmiesz jakas
decyzje, to musi
buc Twoja decyzja. To Ty z dana osoba bedziesz zyla i to Ty bierzesz
odpowiedzialnosc, a
nie Twoja rodzina. Wiec niech sobie gadaja co chca. U mnie bylo podobnie,
tez
bylem na studiach, mialem narzeczona, z ktora sie klocilem wlasnie o byle
co, ale rodzina
naciskala, poblalismy sie. Nasze malzenstwo skonczylo sie po kilku latach
rozwodem.
Dlatego lepiej czerpac z doswiadczenia innych, czyli np. tutaj mojego i nie
polepniac
tych samych bledow.

Co do samej sytuacji to raczej nie ciagnal bym tego zbyt dlugo, z dwoma
kobietami ale raczej
traktowal bym jako sytuację przejściową, która miała by trwać jak najkrócej.
Bo czego
właściwie się boisz? Że sięwyda. Lepiej chyba wcześniej niż później. Poza
tym, to już nie
wiadomo, która jest dzieczyną a która kochanką. W tej chwili masz do wyboru,
albo
być sam (ew. z nową dzeiwczyną) albo ciągnąć dziwny układ, gdzie w końcu sam
najbardziej na tym
stracisz. Jeśli nie wyjdzie nową dziewczyną, to przynajmniej nie będziesz
miał nieudanego
małżeństwa z poprzednią.

> po drugie- boje sie, że wiążąc sie ze starszą kobietą mogę pewnego dnia
> usłyszeć, że chciałaby miec dziecko etc. Jej wiek na rodzenie dzieci juz
> dawno i bezpowrotnie minął.... A ja do roli ojca sie na razie nie
> nadaję....

Oh, lekkoduch z Ciebie :) ale ja ma kolegę, który ożenił się z kobietą o 2
lata starszą,
Oni chcą ale jeszcze nie mają dzieci. Ona pracuje ale mają jeszcze szanse. W
wieku 30 lat, spokojnie jeszcze
z 5 lat jest szansa. Ale z drugie jstrony, widzisz tu są sprzeczności,
piszesz, że wyluzowałeś, ale
domyślam się, że ta starsza Ci imponuje, jest odpowiedzialna, samodzielna,
daje Ci poczucie
bezpieczeństwa. Gdybyś miał młodszą to sam musiałbyś zapewnić Jej takie
poczucie, czego
nie ma, to od Niej tego oczekujesz i stąd pewnie wasze kłótnie. Z tą młodszą
miałbyś dzieci kiedyś.
Wtedy musiałbyś inaczej postępować, myśleć. Albo zostaniesz starym
kawalerem. Wszystkiego na raz
nie możesz mieć: młodej żony, która urodzi Ci dzieci a zarazem zapewni Ci
byt i rozwiązanie trosk i nie
będzie Cię zadręczać swoimi problemami. I jeszcze inne rzeczy do tego,
choćby sex. Daltego poszalej sobie ale
dorośnij bo inaczej o małżeństwie będziesz mógł poważnie pomyśleź za X lat.
A może wogóle nie chcesz
się żenić? Ktoś Cię zmusza?

proxy

89. Data: 2004-11-10 10:44:43

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> Wiesz, jaki jest przesiew do tej emigracji? Sadzisz, ze tu biora
> wszystkich jak popadnie? Jesli tak, to mylisz sie bardzo.

Wiem, żyję z lekarzem i znam trochę lekarzy, którzy wyjechali /
wyjeżdżają / wyjechać chcą. I dlatego nie mam większych złudzeń.

Ironia zaszła Cię od tyłu i opluła.

Pozdrawiam,
Karola

90. Data: 2004-11-10 16:17:23

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) wrote:

> PS 30 lat wiekiem pokwitania ...no no niezlych rzeczy ucza na medycynie ;)

Przekwi nie pokwi, jeśli już wierzyć "temu, co studiował medycynę i coś
wie na ten temat". I nie uczą, pytałam Osobistego Absolwenta, narysował
w moim kierunku kółko na czole. Ale w końcu nie każdą wiedzę wynosi się
w uczelni, prawda? :]

Pozdrawiam,
Karola

pies w domu vs syn