Dwuramienny sznur Guyot'a - jak?

11. Data: 2002-09-05 11:09:57

Temat: Re: Dwuramienny sznur Guyot'a - jak?
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Sep 2002, Janusz Czapski wrote:

> Aaaaaa! I tu sią różnimy. Odkąd przeczytałem lapidarną ocenę takiego poglądu
> wyrażoną przez któregoś z wielkich malarzy (Jerzy! przypomnij mi którego!) ,
> że "symetria to estetyka idiotów" podzielam ten pogląd gdyż trafnie wyraził
> mój wrodzony stosunek stosunek do symetrii.... :-)))))

Co tam malarz. Zostal slawny bo zaakceptowala go gawiedz, ktora pogardzal.
Absynt + niedozywienie moga najwiekszy belkot w mozgu artysty wyprodukowac.

Mnie osobiscie balagan nie nastraja dobrze. Rzeczy rozplanowane byle gdzie
tak samo jak byle gdzie rosnace lozy zmuszaja mnie do dzialania.

A temu malarzowi - skoro woli chaos, za malowanie niechby placili weglem
kamienym a nie diamentami (w takiej samej wadze).

> A tu taka pseudo P.Czabanska, ktorej zeszlym roku uformowalem
> oddalily sie od centrum
> I co??? Nie mozesz przez to spać?????
Nie. Sypiam bardzo dobrze.
> Chcesz w przyrodzie mieć symetrię rosnącego krzewu wyliczalną do ułamków
> milimetra??? Osobliwe! :-(
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pewnie, ze osobliwe. Nie przesadzaj jednak z ta dokladnoscia. Daze do tego
aby winnica z perspektywy, z ktorej mazna ja objac okiem w calosci,
wygladala jak regularna struktura zlozona z podobnych elementow.

Pozdr.

D.P.

12. Data: 2002-09-05 14:41:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in message
.uhc.lublin.pl...

> Mnie osobiscie balagan nie nastraja dobrze. Rzeczy rozplanowane byle gdzie
> tak samo jak byle gdzie rosnace lozy zmuszaja mnie do dzialania.

A mnie "porzadek" nastraja zle - takie to nudne.

> A temu malarzowi - skoro woli chaos, za malowanie niechby placili weglem
> kamienym a nie diamentami (w takiej samej wadze).

A ja z chaosu zyje :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2002-09-05 16:36:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyraził
> mój wrodzony stosunek stosunek do symetrii.... :-)))))

Tuwim?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

14. Data: 2002-09-07 16:05:35

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

> Klopot mam z uzyskaniem formy ozdobnej. Umysl czlowieka piekna upatruje w
> symetrii.
Cóz za bzdura!!!
I dlatego w naszym kraju mamy zywotniki sadzone pod sznurek wzdluz
betonowego ogrodzenia od Suwalk po Jelenia Gór (Swinoujsciu i Ustrzykom
daruje bio je lubie ;-)
Umysl czlowieka szuka abstrakcji i asymetrii owymi sie rozkoszuje.
Pozdrawiam
Grzegorz

15. Data: 2002-09-07 20:30:58

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci
.uhc.lublin.pl...

> Cóz za bzdura!!!

Z czego wynika Twoje tak stanowcze stwierdzenie?

Jeżeli
> ... w naszym kraju mamy zywotniki sadzone pod sznurek wzdluz
> betonowego ogrodzenia od Suwalk po Jelenia Gór (Swinoujsciu i Ustrzykom
> daruje bio je lubie ;-)

to przecież nie przykład na symetrię stosowaną.
Byłoby tak, gdyby sznur żywotników biegł środkiem działki.

Natomiast, żywotniki wzdłuż betonowego ogrodzenia to wypisz wymaluj
dowód na to, że:
> Umysl czlowieka szuka abstrakcji i asymetrii owymi sie rozkoszuje.

Pozdrowienia, Jan_jr

dzbanecznik, rosiczka, .........
Bawełna
Dziurę w Dębie- czym ZAŁATAĆ?