Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...

231. Data: 2006-02-01 14:53:11

Temat: Re: Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
news:jareks-91015D.12011901022006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Nie przesadzaj. Mowa o wyborze, nie o losowaniu.

Jesli zalozyc, ze da sie zestawic dwie szkoly, zeby (pomijajac czesne) mialy
tyle samo zalet ponad wady (co imho raczej jest niewykonalne) i dojdziesz do
wniosku, ze wysokie czesne jest zaleta... to ta zaleta przewaza, nieprawdaz?
;-)

--
Axel

232. Data: 2006-02-01 15:20:19

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> W wiadomości
pi.pl> Jarek

> W jaki sposób? W którym miejscu do nauki matematyki niezbędna jest
> znajomość ortografii?

Małe dziecko, które dopiero uczy się pisać, może zapamiętywać te
ortograficzne wyczyny pana od matematyki. Zresztą, ja mała nie jestem,
a odkąd zaczęłam czytywać conieco na usenecie, potrafię przylapac się
na takim byku, o jaki nigdy bym sie nie posądziła.

Justyna
GG 6756000

233. Data: 2006-02-03 11:13:33

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <drqf6h$250q$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> W wiadomości <news:jareks-7FBC95.14520901022006@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>

> W jaki sposób? W którym miejscu do nauki matematyki niezbędna jest znajomość
> ortografii?

W każdym, w którym trzeba coś pisać po polsku. Im rzadziej dzieci będą
oglądały napisy typu "gura" czy "żąd", tym mniej błędów będą robiły.

> Jak wyżej? W jaki sposób?

Brak szacunku/respektu dla nauczyciela wywołuje u młodzieży różne
zachowania. Zazwyczaj nieciekawe.

> Dlaczego? Proszę o konkrety.
> Rozumiem, że sepleniąca i jąkająca się osoba nie jest w stanie nauczać
> dykcji w szkole teatralnej.
> Dlaczego jednak nie może nauczyć historii teatru?

Bo uczeni zamiast słuchać, co mówi, będą zwracać uwagę na to, jak mówi.

Pomijam już to, że założenie "wybitny matematyk == co najmniej dobry
nauczyciel matematyki" jest bezpodstawne.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

Dziecko w Londynie