5latki i przedszkole..

1. Data: 2005-12-27 21:41:40

Temat: 5latki i przedszkole..
Od: "blabla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och przez ostatnie dni zastanawiam sie co kierowalo ludzmi ktorzy zarzadzili
iz dzieci maja zaczynac swoja edukacje w tym wieku. WIecie chcialam wyslac
malego od wiosny - jesieni do przedszkola.. takiego przyjaznego dziecku
gdzie okielzano by jego temperament ale jak slysze o powszechnym obowiasku
to jakos wszystko sie we mnie burzy..

A co wy sadzcie o tej ustawie ..?? Dobrze czy zle ze dzieci rozpoczynaj
swoja edukacje tak szybko...

Przyznam sie ze obawiam sie o niego.. Jakubek jest bardzo zywy . usiedzenie
przez niego w lawce jakies 45 minu albo 30 to chyba go bedzie przerastac..
z jednej strony oki wiemjak corce dobrze zrobilo przedszkole ale z drugiej
jakos boje sie o niego...

2. Data: 2005-12-28 06:27:00

Temat: Re: 5latki i przedszkole..
Od: "kiesiewicz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:doscel$vs6$1@news.onet.pl,
niejaki(a): blabla z adresu <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> bedzie przerastac.. z jednej strony oki wiemjak corce dobrze zrobilo
> przedszkole ale z drugiej jakos boje sie o niego...

Podejrzewam, a wręcz jestem pewny, że jeśli nawet dojdzie do realizacji
tego projektu, to nikt nie będzie sadzał pięciolatków w ławkach.
Sześciolatków też się nie sadza. W szkole, w której pracowałem nie sadza
się również pierwszoklasistów. Dzieci nie idą też trybem 45 minutowym,
tylko wychowawca decyduje o tym kiedy będą przerwy, nie ma też sztywnego
podziału na przedmioty. Jeśli to, co napisałaś to Twoje największe
obawy, naprawdę nie musisz się martwić.

kiesiewicz

3. Data: 2005-12-29 12:17:17

Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Och przez ostatnie dni zastanawiam sie co kierowalo ludzmi ktorzy zarzadzili
> iz dzieci maja zaczynac swoja edukacje w tym wieku.

Trzeba dać pracę nauczycielom. Do szkół idzie niż demograficzny, nauczycieli
jest za dużo, więc wynajduje im się zajęcia. Sama wysyłam dzieci do przedszkola
i uważam, że jest to dla nich korzystne, ale gdybym miała je obowiązkowo wozić
wiele kilometrów do gminnej szkoły byłabym bardzo zła.

Jagoda (z dwoma przedszkolakami i dzidziusiem)

Kubalonka :)
CHRIST: THE ARRIVAL
CHRIST: THE ARRIVAL
Życzenia