namowic do usuniecia mleczaka

1. Data: 2005-12-23 11:51:50

Temat: namowic do usuniecia mleczaka
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ali wyrasta staly zab a mleczak sie kolysze. Za nic nie idzie namowic ja do
wizyty do dentysty. Jak ja namowic, zeby mocnej rozkolysala tego zabka?

Joanna Polakiewicz

2. Data: 2005-12-23 16:06:21

Temat: Re: namowic do usuniecia mleczaka
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja namowic, zeby mocnej rozkolysala tego zabka?

Sam się rozkołysze, namawiając możesz ją bardziej zniechęcić. Spróbuj dawać
jej jabłka.Moi chłopcy tak pozbywali się części mleczaków. :-)

D.

3. Data: 2005-12-23 19:07:02

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Dec 2005 17:06:21 +0100, Dorota *** <d...@W...op.pl> wrote:

> Jak ja namowic, zeby mocnej rozkolysala tego zabka?
>>
> Sam si? rozko?ysze, namawiaj?c mo?esz j? bardziej zniech?ciae. Spróbuj
> dawaae jej jab?ka.Moi ch?opcy tak pozbywali si? cz??ci mleczaków. :-)

Lubi suchary? Jakieś toffi albo krówki?

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--