prośba - sklepy w W-wie

1. Data: 2005-12-22 18:41:51

Temat: prośba - sklepy w W-wie
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyście mnie poratować namiarami na sklepy z zabawkami dla dzieci
starszych, które nie zostały jeszcze wymiecione? Może takich poza centrami
handlowymi? Prośbę swą motywuję mocno w grudniu ograniczoną mobilnością. W
nagrodę wysyłam zdjęcia.

Małgosia

2. Data: 2005-12-22 18:47:27

Temat: Re: prośba - sklepy w W-wie
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):
>... Prośbę swą motywuję mocno w grudniu ograniczoną mobilnością. W
> nagrodę wysyłam zdjęcia.

Jakie zdjęcia?

puchaty, mam parę namiarów

3. Data: 2005-12-22 19:02:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starszych, które nie zostały jeszcze wymiecione? Może takich poza
> centrami handlowymi? Prośbę swą motywuję mocno w grudniu ograniczoną

Smyk. We wtorek był jeszcze niewymieciony. Jakie ma wady, to wiadomo...

Agnieszka

4. Data: 2005-12-22 21:57:11

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
centrami
> handlowymi? Prośbę swą motywuję mocno w grudniu ograniczoną mobilnością. W

Selgros przy Połczynskiej, choc jednak głównie dla mlodszych. Ale rózne Lego
w duzym wyborze i nie sprawia wrazenia wymiecionego. Wczoraj przynajmniej ;)

Pozdrawiam - Ula

5. Data: 2005-12-23 14:28:30

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał
> Jakie zdjęcia?

Zdjęcia zadowolonej rodziny. To jak?

Małgosia

6. Data: 2005-12-23 14:30:29

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne. Wysłać zdjęcia?;))

Małgosia

7. Data: 2005-12-27 15:00:11

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki serdeczne. Wysłać zdjęcia?;))

A chociaz udalo sie zrobic zakupy?

Pozdraiwma - Ula, na zdjecia zawsze chetna ;)

8. Data: 2005-12-28 18:05:39

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"UlaD" napisała
> A chociaz udalo sie zrobic zakupy?

Udało, tym razem bardzo udało:)

> Pozdraiwma - Ula, na zdjecia zawsze chetna ;)

To wysyłam - mam akurat ciekawe na składzie:)

Małgosia

Ospa a węzły chłonne
ąŕ×°ťúŁŹˇâżÚ ťú
Na chorobę nam Święta !