Dynia - po czym poznac ze dojrzala??

1. Data: 2006-08-31 16:30:20

Temat: Dynia - po czym poznac ze dojrzala??
Od: "Puszka" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Po czym poznac ze dynia jest juz dojrzała i nadaje sie do
przetransportowania do kuchni??

Pozdrawiam

Puszka

2. Data: 2006-08-31 17:15:45

Temat: Re: Dynia - po czym poznac ze dojrzala??
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Puszka" <p...@g...pl> wrote in message
> Witam
>
> Po czym poznac ze dynia jest juz dojrzała i nadaje sie do
> przetransportowania do kuchni??
>
> Pozdrawiam
>
> Puszka

Bardziej wybarwiona na pomarańczowo, zauważ, że młode są żółte. Ale zjadać
można i te mlode. Np. dodatek dyni do leczo oprócz kabaczków wzbogaca
smakowo jak i kolorystycznie potrawę.

3. Data: 2006-08-31 18:03:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Po czym poznac ze dynia jest juz dojrzała i nadaje sie do
> przetransportowania do kuchni??

Po dźwięku. Popukać w nią trzeba :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-09-01 00:57:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Po dźwięku. Popukać w nią trzeba :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Ja myślę, że po prognozie pogody zapowiadającej przymrozki... ;-P))))

5. Data: 2006-09-01 06:38:07

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Aug 2006, Panslavista wrote:

> Bardziej wybarwiona na pomarańczowo, zauważ, że młode są żółte. Ale zjadać
> można i te mlode. Np. dodatek dyni do leczo oprócz kabaczków wzbogaca
> smakowo jak i kolorystycznie potrawę.

Nie wprowadzaj ludzi w blad. W skladzie leczo nie ma ani dyni ani
kabaczkow.

Pozdr.

D.P.

6. Data: 2006-09-01 07:01:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
..

> Nie wprowadzaj ludzi w blad. W skladzie leczo nie ma ani dyni ani
> kabaczkow.

Leczo, a nie lecso... Czyli polskie modyfikacje węgierskiej potrawy.

7. Data: 2006-09-01 07:15:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
..

> Leczo, a nie lecso... Czyli polskie modyfikacje węgierskiej potrawy.

Na początku lat 70 - wtedy, gdy pierwszy raz robilem tę potrawę nazywano
"bigos z cukini" i była to nazwa jak najbardziej prawidłowa, ale później,
chyba ze względu na zawartość papryki, przechrzczono na leczo...

8. Data: 2006-09-01 09:58:48

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek Pakosz napisał:

> Nie wprowadzaj ludzi w blad. W skladzie leczo nie ma ani dyni ani
> kabaczkow.

Potrafią nawet zrobić kotlet de volaille z dorsza :-)

Pozdrawiam, Barbara

9. Data: 2006-09-01 10:00:02

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Sep 2006, Panslavista wrote:

> "Darek Pakosz" <d...@a...uhc.com.pl> wrote in message
..

> Leczo, a nie lecso... Czyli polskie modyfikacje węgierskiej potrawy.

Leczo i lecso to ma byc to samo.
Jesli wrzucasz inne warzywa to wtedy nazywasz to ragu (pisowni nie
jestem pewien).

--
Dariusz Pakosz
UHC sp. z o. o. - Lublin, Poland

10. Data: 2006-09-01 10:02:08

Od: Darek Pakosz <d...@a...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "bigos z cukini" i była to nazwa jak najbardziej prawidłowa, ale później,
> chyba ze względu na zawartość papryki, przechrzczono na leczo...

Na wsi gdzie mieszkam, niektorzy ludzie na samochod osobowy mowia
taksowka.
Jest to tak samo mylace.

--
Dariusz Pakosz