Dyplomowany Bioenergoterapeuta zaprasza

11. Data: 2000-09-24 04:28:33

Temat: Re: Dyplomowany Bioenergoterapeuta zaprasza
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:8qbc1k$ocb$1@nnrp1.deja.com...
> [...]
news:011801c02313$91d0b9a0$3a481399@zielinski.amg.gd
a.pl...

> Tez cos o tym slyszalem, ale sa powazne restrykcje. Tak zwana medycyna
> naturalna, jak profesjonalne ziololecznictwo, akupresura, akupunktura,
> aromaterapia itp. odpada :). Trzeba pokazac, ze potrafisz leczyc zeby
> nakladaniem dloni, albo poprzez picie napromieniowanej energia wody
> (radioaktywna odpada bo wiadomo, ze zabija bakterie wywolujace
> pruchnice). Mozesz tez leczyc nowotwory brzozowa rozdzka, albo dieta
> optymalna. Ustapienie bolu glowy po wypicu kawy tez odpada. Mimo to,
> duze pole do popisu :).

A masz jakieś konkrety? Na przykład stronka www o tym temacie?

12. Data: 2000-09-24 15:34:45

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8...@p...net>,
"Pszemol" <P...@B...com> wrote:
> Użytkownik <c...@p...wp.pl> napisa3 w wiadomości
a.pl...

> A masz jakieś konkrety? Na przyk3ad stronka www o tym temacie?

Nie mam, niestety.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

13. Data: 2000-09-24 21:10:40

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj do mojego wcześniejszego listu, lub na http://www.skeptic.com
--
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem
kwiatów - zdrowo jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy

14. Data: 2000-09-25 10:48:25

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

Trzeba pokazac, ze potrafisz leczyc zeby

Polecam strony www.quackwatch.com. Tam niedawno bylo na temat tej nagrody.

Piotr Zielinski

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

15. Data: 2000-09-25 12:59:30

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Naturalmed wrote:

> Najpierw musisz udowodnić, że bioenergoterapia nie działa - to po pierwsze.

Wedlug ogolnie przyjetych zasad, jesli ktos wystepuje z jakas nowa,
niekonwencjonalna teza, to on(a) musi udowodnic, ze ta teza ma sens
a nie caly swiat ma udowadniac, ze ta idea jest bledna.
Takie sa reguly gry.
Np. jesli twierdze, ze na Marsie zyja Marsjanie, to ja musze udowodnic,
ze tam rzeczywiscie sa, a nie zadac od ciebie bys mi udowodnil, ze ich nie ma.
To jest chyba oczywiste.

> po drugie bioenergoterapeuta to nie jest lekarz,
> a po trzecie mam wrażenie, że jesteś jednym z tych, którzy myśleli, że
> zrobią na tym pieniądze - a ponieważ ci się nie udało wypisujesz takie
> bzdury.
> na koniec powinieneś wiedzieć, że bioenergoterapeuta to człowiek obdarzony
> niezwykle silną energią życiową, którą dzieli się z innymi ludźmi, a o któej
> niestety nie masz zielonego pojęcia. Możesz zapytrać o to w Krajowym
> Zrzeszeniu Bioenergoterapeutów (cech)
>
> Ameryka kiedyś napisała, że jeśli mężczyzna zajdzie w ciąże...... i mają
> [...]

Mariusz

16. Data: 2000-09-25 15:23:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Krawiec" <k...@c...edu> wrote in message
> [...]
> ze tam rzeczywiscie sa, a nie zadac od ciebie bys mi udowodnil, ze ich nie ma.

Niestety nie jest, dla większości para-naukowców czyli naukowców-inaczej :-)

17. Data: 2000-09-26 13:31:26

Od: "Tomasz Nowak" <j...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

PRECZ Z SZARLATANERIĄ !!!

Naturalmed napisał(a) w wiadomości:
<008701c022f8$481d7de0$0100a8c0@piii500>...
>BIOENERGOTERAPEUTA DYPLOMOWANY -
>
>ZABIEGI W GABINECIE (KRAKOW) , LUB WIZYTY DOMOWE U PACJENTA.
>
>TERMINY PROSZE UZGADNIAC TELEFONICZNIE POD NUMEREM:
>
>TEL.: 0606 80 39 52
>
>--
>Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
>http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

dyplomowany bioenergoterapeuta
ortopedia
Refrakcja oka: PRK i LASIK