Dyplomowany Bioenergoterapeuta zaprasza

1. Data: 2000-09-20 11:44:49

Temat: Dyplomowany Bioenergoterapeuta zaprasza
Od: o...@p...pl (Naturalmed) szukaj wiadomości tego autora

BIOENERGOTERAPEUTA DYPLOMOWANY -

ZABIEGI W GABINECIE (KRAKOW) , LUB WIZYTY DOMOWE U PACJENTA.

TERMINY PROSZE UZGADNIAC TELEFONICZNIE POD NUMEREM:

TEL.: 0606 80 39 52

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

2. Data: 2000-09-20 15:00:52

Temat: Re: Dyplomowany Bioenergoterapeuta zaprasza
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> BIOENERGOTERAPEUTA DYPLOMOWANY -
> ZABIEGI W GABINECIE (KRAKOW) , LUB WIZYTY DOMOWE U PACJENTA.
> TERMINY PROSZE UZGADNIAC TELEFONICZNIE POD NUMEREM:

Uprzejmie informuje, ze jestes oszustem i jeszcze zapewne bierzesz za to
pieniadze. Bioenergoterapia nie dziala, a zwodzi wielu chorych na manowce.
Informuje cie takze, ze na bioenergoterapeute albo rozdzkarza, ktory
udowodni swoje zdolnosci, czeka w Stanach milion dolarow nagrody. Moze tam
sprobuj zarobic.

Piotr Zielinski

3. Data: 2000-09-20 17:30:18

Od: o...@p...pl (Naturalmed) szukaj wiadomości tego autora

Najpierw musisz udowodnić, że bioenergoterapia nie działa - to po pierwsze.
po drugie bioenergoterapeuta to nie jest lekarz,
a po trzecie mam wrażenie, że jesteś jednym z tych, którzy myśleli, że
zrobią na tym pieniądze - a ponieważ ci się nie udało wypisujesz takie
bzdury.
na koniec powinieneś wiedzieć, że bioenergoterapeuta to człowiek obdarzony
niezwykle silną energią życiową, którą dzieli się z innymi ludźmi, a o któej
niestety nie masz zielonego pojęcia. Możesz zapytrać o to w Krajowym
Zrzeszeniu Bioenergoterapeutów (cech)

Ameryka kiedyś napisała, że jeśli mężczyzna zajdzie w ciąże...... i mają
cmentarze dla psów.

trzymaj się zdrowo!
Naturalmed.

4. Data: 2000-09-20 18:08:04

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <004601c02328$950d1360$0100a8c0@piii500>,
o...@p...pl (Naturalmed) wrote:

> na koniec powinieneś wiedzieć, że bioenergoterapeuta to cz3owiek obdarzony
> niezwykle silną energią życiową, którą dzieli się z innymi lud*mi, a o któej
> niestety nie masz zielonego pojęcia. Możesz zapytrać o to w Krajowym
> Zrzeszeniu Bioenergoterapeutów (cech)

wow, calkiem jak seryjny gwalciciel, mozesz zapytac o to psychologa albo
psychiatre.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

5. Data: 2000-09-20 18:50:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zielinski" <p...@a...gda.pl> wrote in message
a.pl...
> Informuje cie takze, ze na bioenergoterapeute albo rozdzkarza, ktory
> udowodni swoje zdolnosci, czeka w Stanach milion dolarow nagrody.
> Moze tam sprobuj zarobic.

Czy możesz podać jakieś bliższe info na ten temat?
Kto konkretnie oferuje ten milion dolarów?

6. Data: 2000-09-20 21:30:09

Od: "Przemysław Grabarczyk" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o...@p...pl (Naturalmed) napisał

> [...]
> bzdury.
> na koniec powinieneś wiedzieć, że bioenergoterapeuta to człowiek obdarzony
USE THE FORCE, LUKE!
którą dzieli się z innymi ludźmi, a o któej
> niestety nie masz zielonego pojęcia. Możesz zapytrać o to w Krajowym
> Zrzeszeniu Bioenergoterapeutów (cech)
He,he,he.A co maja pawiedziec akurat TAM?! Ze tak naprawde to nabijaja
naiwnych prostaczkow w butelke?

> Ameryka kiedyś napisała, że jeśli mężczyzna zajdzie w ciąże......
Mezczyzna zaszedl w ciaze !!! Nazywa sie Arnold Schwarzenegger i mozna bylo
to calkiem niedawno temu zobaczyc w telewizji w filmie \"Junior\".
i mają

7. Data: 2000-09-20 22:00:35

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8...@p...net>,
"Pszemol" <P...@B...com> wrote:
> "Piotr Zielinski" <p...@a...gda.pl> wrote in message
a.pl...

> Czy możesz podać jakieś bliższe info na ten temat?
> Kto konkretnie oferuje ten milion dolarów?

Tez cos o tym slyszalem, ale sa powazne restrykcje. Tak zwana medycyna
naturalna, jak profesjonalne ziololecznictwo, akupresura, akupunktura,
aromaterapia itp. odpada :). Trzeba pokazac, ze potrafisz leczyc zeby
nakladaniem dloni, albo poprzez picie napromieniowanej energia wody
(radioaktywna odpada bo wiadomo, ze zabija bakterie wywolujace
pruchnice). Mozesz tez leczyc nowotwory brzozowa rozdzka, albo dieta
optymalna. Ustapienie bolu glowy po wypicu kawy tez odpada. Mimo to, duze
pole do popisu :).

8. Data: 2000-09-20 22:01:13

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sep 00 17:30:18 GMT, o...@p...pl (Naturalmed) wrote:

>Najpierw musisz udowodnić, że bioenergoterapia nie działa - to po pierwsze.
Ciekawy punkt widzenia. Ja jestem obdarzony zdolnością zwastowania
(połączenie sagrazy z przeczuciem). Możesz udowodnić ze zwastowanie
nie działa?

[...]
>a po trzecie mam wrażenie, że jesteś jednym z tych, którzy myśleli, że
>zrobią na tym pieniądze - a ponieważ ci się nie udało wypisujesz takie
>bzdury.
Możesz zarobić setki tysięcy dolarów USA, napisz do
http://www.skeptic.com i zademonstruj swe moce. Ale uważaj, sprawdzać
Cię bedzie J. Randi jest ilizjonistą i demaskuje oszustów z
łatwością. Należy do kręgu naukowców i badaczy skupionych w Skeptic
Society.

Jak chcesz się pośmiać z tych radiestetycznych bredni
polecam książki J. Randi "Daniken, tajemnica Syriusza,
parapsychologia i inne trele-morele " 'Daniken i inni". Ukazały się w
Polsce (1994,1996).

>na koniec powinieneś wiedzieć, że bioenergoterapeuta to człowiek obdarzony
>niezwykle silną energią życiową, którą dzieli się z innymi ludźmi,
Dzieli czy sprzedaje?

> a o któej
>niestety nie masz zielonego pojęcia.
Podobnie jak nauka, fizycy i.t.p. Oni też nie mają o tym zielonego
pojęcia. Ciekawe dlaczego?

>Możesz zapytrać o to w Krajowym
>Zrzeszeniu Bioenergoterapeutów (cech)
"Masło jest to maślany wyrób służacy do pomaślania chleba". Praw
Parkinsona nie czytałeś. Jak tylko powstanie takie stowarzyszenie, to
będzie na każdym kroku udowadniało potrzebę (wręcz konieczność)
swojego istnienia. Pewnie prowadzi jakieś kursy (płatne) i wydaje
certyfikaty (też płatne) i zwalcza konkurencję (wampiry energetyczne,
złe uroki, odejmowanie mleka krowom i.t.d.)

>Ameryka kiedyś napisała, że jeśli mężczyzna zajdzie w ciąże...... i mają
>cmentarze dla psów.
Popieram, niezawodny przez piętnaście lat przyjaciel zasługuje na
godny spoczynek.

>trzymaj się zdrowo!
>Naturalmed.
Staram się :-D

--
"Głupota stała się znacznie mniej interesująca.
Rozszerza się błyskawicznie i jest taka sama u wszystkich."

9. Data: 2000-09-20 22:49:16

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naturalmed napisał(a):

> Ameryka kiedyś napisała, że jeśli mężczyzna zajdzie w ciąże...... i mają
> cmentarze dla psów.

W Polsce też jest cmentarz dla psów ( i innych zwierząt)...moja psinka tam leży,
ma ładny pomnik...i zawsze w pierwszą niedzielę października pali się tam
najwięcej zniczy--bowiem jest to święto zmarłych zwierząt.

Kaja

10. Data: 2000-09-21 08:14:32

Od: Szymon Ziętkiewicz <s...@a...amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Użytkownik Robert Pyzel <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
.

> [...]
> certyfikaty (też płatne) i zwalcza konkurencję (wampiry energetyczne,
> złe uroki, odejmowanie mleka krowom i.t.d.)

Mialem cos dwa czy trzy lata temu taka przygode: kiedy siedzialem sobie w
labie w Katedrze Analityki Instrumentalnej, przyszedl do nas gosc, pytajac o
profesora. Okazalo sie, ze jest jakims walsnie bioenergetykiem,
preparujacym wysoce energetyczna, uzdrawiajaca wode. Poniewaz jednak nie
wiezyl, jako inzynier, w zadne pseudonaukowe czary - mary, pognal w te pedy
na wyzsza uczelnie szukac wyjasnien. Na Mikrobiologii dali mu delikatnie do
zrozumienia, ze nie prowadza analizy energii w wodzie, i skierowali na
Analityke (tam Panu przeanalizuja, do widzenia...).

Profesor jest rowny gosc i poczucie humoru swoje ma, wiec posadzil goscia w
fotelu, zaproponowal herbate i wysluchal.
Otoz okazalo sie, ze ten genialny czlowiek wymyslil przystawke do komputera,
ktora po podlaczeniu do czlowieka mierzy jego "potencje"
bioenergoterapeutyczna (czy tez skutki jej dzialania - cos w ten desen), w
dodatku wyswietlajac opornosc elektryczna w miliamperach :-)
No i pojechal z tym do jakiegos Zrzeszenia Bioterapeutow (nie wiem, czy
tego, o ktorym pisal przedmowca, moze do jakiegos innego) i zaoferowal, ze
wszystkich ich bezplatnie ta przystawka przebada.
No i wyszlo mu, ze tylko jego energetyczna woda posiada silne wlasciwosci
energetyczne, a reszta terapeutow jest na granicy bledu. A ci
niewdziecznicy, zamiast porzucic wahadelka, szklane kule i swiecowanie uszu
i zajac sie produkcja wody, wyrzucili nieszczesnika ze stowarzyszenia
:-)))))))))

Woda polegala na tym, ze mieszalo sie mineralke odpowiednim kierunku na
podstawce zawierajacej magnesiki z glosniczkow. W zwiazku z tym profesor
zaprowadzil goscia do NMR i pokazal mu magnes od C13NMR, ladnych pare tesli.
Zebyscie widzieli zachwyt tego terapeuty...
Podobno 15% ludzi odroznialo smak jego wody od niemagnesowanej - jaka
szkoda ze Pan Profesor jest w mniejszosci, a moze Pani sproboje, tez nic? o
jaka szkoda... :-)

W sumie gosc mi sie spodobal, glownie dla tego, ze w rozmowie konsekwentnie
tytulowal mnie docentem (bylem jakos chyba na II roku)
Takie tez sa moje doswiadczenia z bioenergiami, stowarzyszeniami etc.

Pozdrawiam, niech Moc bedzie z Wami (i to na 15 Tesli)
- Szymon

dyplomowany bioenergoterapeuta
ortopedia
Refrakcja oka: PRK i LASIK