Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka

21. Data: 2017-06-16 06:15:22

Temat: Re: Dyskryminacja rasowa w salonie Jabłka
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

news:594288cd$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> I jest to JEDYNY plakat z ludzką sylwetką w tym sklepie. Na zewnątrz też
> czarnoskóry na plakacie.
> Zapytałam, czy jako biała klientka mogę kupić tutaj laptop? Odpowiedź
> oczywiście TAK! - choć miny personelu raczej mało rozumiejące.
> Odpowiedziałam: Jak zobaczę na plakacie także białego człowieka, to mnie
> przekonacie.
> Laptopa nie kupiłam (kupię laptop innej firmy).
> Nikt poza mną tam nie wchodzi. Nigdy nie widuję tam klientów.
> Chyba lewak-menedżer przegiął tą swoją tolerancją.
>

> PS. Z czego żyje ten sklep - dodatkowa zagadka.

Nie wiem dlaczego, ale Apple zawsze traktował Polskę po macoszemu. Chyba do
dziś nie mają tu swojego przedstawicielstwa- tylko firmy, którym pozwalają
się czasowo reprezentować.

--
Chiron

22. Data: 2017-06-16 06:16:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2017 o 06:12, Chiron pisze:
> To zrobiła purytańska Anglia. W krajach katolickich nigdy nie było
> takiego problemu. Teraz oni odreagowują swoją zbrodniczą działalność-
> tyle, że nie przyjmują do wiadomości, że w krajach katolickich tak się
> nie działo (państwo nie prześladowało homoseksualistów)- więc chcą i nas
> do tego przymusić (abyśmy dawali przywileje homoseksualistom).

Masz rację, jak mówił Braun, Anglia to kraj postrewolucyjny gdzie
wiernych chrześcijan obdzierano ze skóry, w tej "eleganckiej" Anglii

23. Data: 2017-06-16 08:17:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Nie wiem dlaczego, ale Apple zawsze traktował Polskę po macoszemu.

Kij z nim.

> Chyba do
> dziś nie mają tu swojego przedstawicielstwa- tylko firmy, którym pozwalają
> się czasowo reprezentować.

Niech spieprzają ze swoim rasizmem :-)
Nie jestem Murzynką.

24. Data: 2017-06-16 10:17:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 06:12, Chiron pisze:

> [...]
> nie działo (państwo nie prześladowało homoseksualistów)- więc chcą i nas
> do tego przymusić (abyśmy dawali przywileje homoseksualistom).

Masz szczęście, że za pisanie takich bredni nie wsadzają do pierdla.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2017-06-16 17:00:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Masz szczęście, że za pisanie takich bredni nie wsadzają do pierdla.

A ty byś tylko wsadzał i wsadzał, pedale.

26. Data: 2017-06-16 17:26:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 17:00, XL pisze:

> A ty byś tylko wsadzał i wsadzał, pedale.

A ty byś tylko chwaliła się swoimi fantazjami seksualnymi. Ty chyba tak
specjalnie, dla chirka? Ciągle o tym piszecie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2017-06-16 20:48:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A ty (...)

Powiedziałam ci już dostatecznie dużo, myślę, że to kiedyś wyda owoce.

No i oczywiście nieustająco polecam:
http://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napraw
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

28. Data: 2017-06-16 22:12:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 20:48, XL pisze:

> Powiedziałam ci już dostatecznie dużo,

Oczywiście. Już znam twoje preferencje seksualne, faszystowskie poglądy,
twój rasizm... Interesują mnie motywy jakimi się kierujesz (oprócz
preferencji seksualnych, bo na to nie masz wpływu).
Jaki proces myślowy(?) u ciebie nastąpił, co powoduje u kobiety
potrafiącej czytać i pisać taką nienawiść do innych ludzi? Pośrednio
próbuję zrozumieć panią Pawłowicz, Kempę, Kołakowską...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-06-16 23:30:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> preferencji seksualnych, bo na to nie masz wpływu).
> Jaki proces myślowy(?) u ciebie nastąpił, co powoduje u kobiety

Widzę, że moja praca przynosi pierwsze owoce, wyraźnie coś drgnęło -
zmieniasz taktykę: nagle zacząłeś przyznawać, że jednak potrafię myśleć,
czytać i pisać!

Interesują mnie motywy, jakimi się kierujesz (oprócz preferencji
seksualnych, bo na to nie masz wpływu).
No, powiedzmy że mocno średnio mnie interesują...

30. Data: 2017-06-17 00:21:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 23:30, XL pisze:

> Widzę, że moja praca przynosi pierwsze owoce, wyraźnie coś drgnęło -
> zmieniasz taktykę: nagle zacząłeś przyznawać, że jednak potrafię myśleć,

No nie przeginaj. Ten proces zachodzący w twojej głowie nazwałem
"myślowym" z braku lepszego słowa. Obiecuję poprawę.

> czytać i pisać!

Przecież to widać, że potrafisz (jakim cudem opanowałaś te umiejętności,
to inna sprawa). W przeciwieństwie do ciebie, ja nie zaprzeczam faktom.

> Interesują mnie motywy, jakimi się kierujesz (oprócz preferencji
> seksualnych, bo na to nie masz wpływu).
> No, powiedzmy że mocno średnio mnie interesują...

Wielokrotnie o nich pisałem, nie moja wina, że nie czytasz ze zrozumieniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Tak będą reagować Polacy.
Historyjka o pysze i pokorze