Dyskusje i rozmowy a wycieczki osobiste

121. Data: 2010-02-18 23:11:05

Temat: Re: Dyskusje i rozmowy a wycieczki osobiste
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1i86oe64ewo4t$.1xwlfbxo1oca2$.dlg@40tude.net...

> Chyba poszli. Nie może sobie człek "cipami" porzucać nawet, bo nie ma do
> kogo...
> ;-)
> To idę spać. Dobranoc Wam.
> :-)
>
> --
>
> Ikselka. /

Dobranoc :-)
Ja jeszcze coś zrobię "na jutro".
MK

122. Data: 2010-02-18 23:12:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> W reklamach go jakoś nie ma. Tego mojego. Dziwne...

Może inne reklamy oglądamy. ;)

Ewa

123. Data: 2010-02-18 23:16:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Dziewczyny, czy oni wszyscy poszli spać ?
> Siedzimy tu jak trzy nienagadane przekupy :-))), MK

Ja straty nadrabiam. ;)

Ale też już spadam, dobranocka.
:)

Ewa

124. Data: 2010-02-18 23:19:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości

> To wiesz, że to skubana cecha.....

Ehh, nawet szkoda gadać.

> Ni e. Odbiera mi swobodę ruchu.
> Wiesz, trzeba ładnie wyglądać i nie drapać się w podejrzanych miejscach.

Ha! A od razu jakoś wszystko zaczyna gryźć, drapać i swędzieć w takich
chwilach. ;)

Ewa

125. Data: 2010-02-18 23:36:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dziewczyny, czy oni wszyscy poszli spać ?
> Siedzimy tu jak trzy nienagadane przekupy :-))), MK

vmx - niezła trójca :)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

126. Data: 2010-02-19 00:02:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:55:10 +0100, Nagash napisaďż˝(a) do globka:

> Tak, ale to dawno, zanim tu trafiďż˝...

> Czyli mu nie s�u�y/my...
>

> --
>
> Ikselka.

No i powiedzcie mi jak się można nie wyżygać jak się czyta takie
próżne dupsko????

127. Data: 2010-02-19 07:28:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> Monika :-)

Witaj Moniko.

Qra

128. Data: 2010-02-19 07:39:33

Od: "Redatr" <p...@m...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 18-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> serio?! :))
> no to żeś mi rozszerzył uśmiech tak na wieczór :)

Ta sytuacja ma troszkę dłuższą historię.
Jako, że z KFu wyłażę cbnetowi już od dawna, to swego czasu
napisał mi, że nie muszę mu tak wyłazić, bo 'Wystarczy poprosić, serio ;)'.
Zapamiętałem to, a po jakimś czasie dojrzałem do prośby, z nadzieją
niejaką (ale nie głęboką ...), że będzie ona spełniona
'bezwarunkowo' (no, skoro padło 'wystarczy' ... ).

Nadzieja okazała się próżna, ale nie wprawiło mnie to w stan osłupienia,
czas na szczęście tutaj nie goni jak struś pędziwiatr ...

BTW. Sytuacja ma taki ciekawy 'smaczek poboczny' - Chiron zauważył
moją prośbę do cbneta, ale prawdopodobnie nigdy nie widział, jak
cb mnie zachęcał. Wystarczyło to jednak do tego, by Chiron zbudował
sobie ciąg przyczynowo skutkowy - "męczę Redarta o to, że dlaczego
wyłazi cbnetowi z KFu, że to jest nie ten-teges, i dlatego Redart teraz
prosi cbneta o wyjęcie z KF'u" ;)

129. Data: 2010-02-19 07:42:35

Od: "Redatr" <p...@m...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, czy oni wszyscy poszli spać ?
> Siedzimy tu jak trzy nienagadane przekupy :-))), MK

Cholera, nie wiem dlaczego, ale odczytałem końcówkę
'trzy nienagadane dupy'.

Prawdopodobnie tak mi wyobraźniępodświadomie skrzywiło
"dziewczyny' i 'spać' ...
Starość to jednak radość ;)

130. Data: 2010-02-19 07:45:05

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Czy jest to świadectwo słabości? Nieumiejętności komunikacyjnych? Czy czegoś
> głębszego (np. pokłosie jedynie słusznej epoki socjalizmu, gdzie obowiązkowe
> były jedne obowiązujące poglądy, a różnorodność ludzka była niemile
> widziana)?

Kwestia smaku, że sparafrazuję Herberta.
--
B.

WatchDog - globowi i nie tylko ...
Był taki okres.