Dystymia (depresja nerwicowa)

351. Data: 2011-06-24 13:35:13

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message
news:1pa3zmztlkog0$.k9rxghw8adke$.dlg@40tude.net...
> Nie wiem. Wiem jedynie, ze _sama_ odstawila leki, bez konsultacji z
> lekarzem. Leki, ktore Jej chyba pomagaly.

ano. Szkoda, ze sama decyduje o leczeniu. Niestety nie jest odosobniona, i
to nawet nie w zakresie lekow psychiatrycznych.
A potem sie mowi, ze lekarz "konowal" gdzie jak kiedys czytalam staystyki,
wieszkosc pacjentow nie stosuje sie do zalecen lekarza. Co wiecej nie
informuje go o tym.
Niesie to za soba powazne konsekwencje.

i.

352. Data: 2011-06-24 13:54:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:iu216n$mmg$1@news.onet.pl...

> A tego tematu to już wolałam nie trącać, żeby nie być posądzoną o
> korzystanie z hormonów na drodze, ale nie wyobrażam sobie, jak można nie
> wpuścić kogoś - kobiety lub mężczyzny - kto ma ewidentne problemy z
> włączeniem się do ruchu albo przejechaniem przez skrzyżowanie z powodu
> jakichś trudnych warunków (natężony ruch, remont ulicy itp.).

Kielce widac tak maja...
i.

353. Data: 2011-06-24 15:04:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> hahahahahahaha- szmatlawiec prawde ci powie. Jednak te szmatlawce to
> nie od parady tak sa nazywane, a ja naiwna myslalam, ze ludzie kojarza to
> nazwe
> z adekwatna ocena owych zrodel "wiedzy".
> No- lekarz tez czlowiek, i pewnie wie ze jakis procent jego pacjentek i
> ich otoczenia
> wiedza lepiej. Ze szmatlawcow.
> no i potem kaganek oswiaty gasnie powiany oddecham szmatlawca....

Rozumiem więc, że przeprowadzenie wywiadu i badań przed zapisaniem pacjentce
pigułek antykoncepcyjnych jest durnowatym wymysłem szmatławców i absolutnie
żaden porządny lekarz nie powinien się do tego stosować.
Wystarczy, że na gębę, a właściwie dupę spojrzy i wyczyta, które piguły będą
odpowiednie.
Ewentualnie zapyta zainteresowaną, które sobie życzy przyjmować.
Fajnie.

354. Data: 2011-06-24 15:05:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie robię sobie jaj. Powiedziałaś, że najlepszym sposobem na wszelkie
> bolączki jest robota.
> Ty nie pracujesz, ale depresji nie masz, a himera pracuje, ale chodzi do
> psychiatry. To może jednak przyczyna tkwi gdzie indziej, niż w
> nieutrzymywaniu się?
> IMO może być tak, że jeden człowiek im ciężej będzie harował, tym w
> cięższą depresję będzie wpadał, a drugi odwrotnie. I ujednolicona rada
> typu "do roboty" jest o kant d... rozbić.
> Zastanów się nad tym.

Sama się zastanów.

355. Data: 2011-06-24 15:18:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będą odpowiednie.
> Ewentualnie zapyta zainteresowaną, które sobie życzy przyjmować.

wywiad tak. Jak zawsze.
a hormony.....
powiedz mi - jak maja wplynac wyniki badan hormonow, szczegolnie kiedy
codziennie jest poziom inny, na zapisanie tabletek antykoncepcyjnych, ktore
tak zatrzymuja hormony w organizmie, i wtedy juz sie ma dawke wiadoma
z tabletek? naprawde nie potrzeba u wszystkich kobiet tych badan. Jesli juz
to wywiad
jest wazniejszy (czy pali, czy ma np migreny, czy ma ciezkie pms).

Prosze jak to ma pomoc przy wyborze tabletak- (ustalenie wczesniejszego
poziomu hormonow)?
wyjasnisz?

i.

356. Data: 2011-06-24 15:31:11

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wazniejszy (czy pali, czy ma np migreny, czy ma ciezkie pms).
>
> Prosze jak to ma pomoc przy wyborze tabletak- (ustalenie wczesniejszego

Jakie hormony?
W moim szmatławcu pisali o cytologii, sutkach, cholesterolu, wątrobie,
ciśnieniu, krzepliwości i tym podobnych.
Ależ durne szmatławce produkują, które w moim pustym łbie mi mieszają.
Szlag.

357. Data: 2011-06-24 15:38:52

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciśnieniu, krzepliwości i tym podobnych.
> Ależ durne szmatławce produkują, które w moim pustym łbie mi mieszają.

ano mieszaja. Za duzo nie zmienia tego co wyzej napisalam. No ale jak chcesz
sie madrzyc z "Naj" to nikt na to nic nie poradzi.

i.

358. Data: 2011-06-24 16:40:19

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> ano mieszaja. Za duzo nie zmienia tego co wyzej napisalam. No ale jak
> chcesz
> sie madrzyc z "Naj" to nikt na to nic nie poradzi.

Od dzisiaj słucham tylko Iwon(K)i.
I innym też radzę.
Żryjcie piguły, nie róbcie badań.
Bo to przecież za dużo nie zmienia.

359. Data: 2011-06-24 17:05:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-24 17:31, Veronika pisze:

> Jakie hormony?
> W moim szmatławcu pisali o cytologii, sutkach, cholesterolu, wątrobie,
> ciśnieniu, krzepliwości i tym podobnych.

I rzeczywiście żaden lekarz nigdy nie zaproponował Ci takich badań przed
ewentualnym zapisaniem pigułek?
To na złych lekarzy trafiasz, faktycznie.

Ewa

360. Data: 2011-06-24 17:26:07

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-24 14:14, medea wrote:
> Miło czytać mądrych ludzi.

Dziękuje za ciepłe, chociaż całkowicie niezasłużone słowa.
Przecież pisałem o rzeczach *elementarnych*.

Piotrek

odpowiedzialnosc
Odpalą?
Bogatego stać.