Dystymia (depresja nerwicowa)

471. Data: 2011-06-29 15:59:53

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:iuf6ar$akv$1@inews.gazeta.pl...
> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message
>

> depresja nie jest choroba cywilizacyjna.
A w jakiej jeszcze cywilizacji jest ona znana? Czy ludzie obcujący na
codzień z naturą- dajmy na to plemiona amazońskie- też miewają depresję?

> [...]
>
> a dzieko_ "jesli ogien postrzegasz jako wroga to nasza wewnetrzna
> przestrzen sie
> zaweza, odcina jakiś wszechświat wrażeń. Sami sobie amputujemy władze
> umysłowe"
>
> i tu nastepuje dosc powazne poparzenie reki, no a potem szpital,
> rehabilitacja bo
> blizny poparzeniowe utrudniaja ruchomosc stawow, dziecko dostaje pierwsza
> grupe inwalidzka, i zycie jednak ulega zmianie. Wszechswiat przemowil.
> A przeciez ogien byl tak potrzebnym czlowieczym przodkom, i nam.
> Tak mniej wiecej to teraz widzisz. Zrowy rozsadek polecam.

W Polsce ćwierć wieku temu była moda, żeby pasteryzować jedzenie dla dzieci.
No to gotowaliśmy, a następnie takie gorące wkładaliśmy do zlewozmywaka i
puszczaliśmy na butelkę bieżącą, zimną wodę. Synek stał i zanosił się od
płaczu- nie mógł zrozumieć, dlaczego nie chcemy mu dać jeść. Cały czas
trzeba było stać i pilnować- bo chciał wyciągnąć z zlewozmywaka.
Krzyczeliśmy, że gorące, ale nic to nie dawało. Pewnego razu wpadłem na
pomysł i wziąłem do ręki gorącą butelkę, po czym zacząłem udawać ból, płacz-
pokazywałem dziecku, że to parzy. Nie pomogło. To taki "zapłakany" podałem
mu (w sposób kontrolowany) butelkę, i...wystarczyło: już nigdy nie
denerwował się- spokojnie czekał, aż butelka ostygnie.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

472. Data: 2011-06-29 16:05:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A w jakiej jeszcze cywilizacji jest ona znana? Czy ludzie obcujący na
> codzień z naturą- dajmy na to plemiona amazońskie- też miewają depresję?

tez.

> [...]
> "zapłakany" podałem mu (w sposób kontrolowany) butelkę, i...wystarczyło:
> już nigdy nie denerwował się- spokojnie czekał, aż butelka ostygnie.

aaa to Ty wobec tego jadles z psiej miski...... ;)

i.

473. Data: 2011-06-29 19:30:40

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Szasz

Ten człowiek twierdzi, że dzicy na to nie chorują. Poguglałem po różnych
forach- takoż. Cejrowski w swoich wypowiedziach programach wśród dzikich-
takoż. Antypsychiatrzy- to samo. Na jednym forum psychiatrycznym znalazłem
wypowiedź, że (ponoć) jacyś badacze- psychiatrzy stwierdzili, że jest
znikomy odsetek schizofreników wśród dzikich, a depresji nie zaobserwowano.
Znalazłać coś w sieci na ten temat?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

474. Data: 2011-06-29 19:51:32

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 17:41, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Aaa- po prostu się lubimy- więc sobie trochę dogryzamy:-)

Znaczy - Ty dogryzasz.

Ewa

475. Data: 2011-06-29 20:03:20

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy - Ty dogryzasz.

MY, Ewo, MY
:-)

To było nawiązanie do niedawnego postu Redarta, w którym nie mógł się
nasłodzić, jaką to Polska ważną rolę w UE ma do spełnienia- podczas swojej
prezydencji. Gdy zwróciłem Redartowi uwagę, że ta prezydencja (jak i każda
inna) nie ma większego znaczenia, bo prawdziwe unijne ośrodki władzy leżą
całkiem gdzie indziej- nie dał mi wiary. Zapytałem więc o to, jakie decyzje
podjęły Węgry w sprawie Grecji- nawiązując do niedawnej wypowiedzi jednego z
węgierskich dyplomatów, że wcale się nie zajmowały tą sprawą (chyba
najważniejszą obecnie w Unii)
--

Prawda, Prostota, Miłośc

Chiron

476. Data: 2011-06-29 20:12:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2011 17:59:53 +0200, Chiron napisał(a):

> podałem
> mu (w sposób kontrolowany) butelkę, i...wystarczyło: już nigdy nie
> denerwował się- spokojnie czekał, aż butelka ostygnie.

Sposób stary jak świat, ale warto mieć swoje własne odkrycie znanej prawdy
:-)
--
XL
Prawda o GMO:

477. Data: 2011-06-29 20:17:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 22:03, Chiron pisze:
> [...]
> podjęły Węgry w sprawie Grecji- nawiązując do niedawnej wypowiedzi jednego z
> węgierskich dyplomatów, że wcale się nie zajmowały tą sprawą (chyba

No to może po prostu Węgry spieprzyły swoją okazję, skoro się tym nie
zajęły? Dlaczego od razu wyciągasz taki generalny wniosek co do samej
instytucji prezydencji?

A z drugiej strony - to chyba nie jest tak, że nasza prezydencja - nasze
TKM. Można coś wskórać odpowiednią polityką i dyplomacją, ale bez
przesady, chyba na cuda nie liczymy?

Ewa

478. Data: 2011-06-29 20:27:05

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to może po prostu Węgry spieprzyły swoją okazję, skoro się tym nie
> zajęły? Dlaczego od razu wyciągasz taki generalny wniosek co do samej
> instytucji prezydencji?
Nie- po prostu- to są saturnalia, podczas których na kilka dni niewolników
robiono senatorami. No oczywiście dla zgrywy- nikt tego serio nie brał.
Przecież ośrodkiem unijnej władzy są Niemcy i Francja, a także- będąca w
dużym stopniu poza wieloma unijnymi strukturami- Wielka Brytania. Decyzje
podejmuje Sarkozy, Merkel- tym bardziej w sprawie, gdzie niemieckie banki
pożyczyły Grekom chyba najwięcej.

> A z drugiej strony - to chyba nie jest tak, że nasza prezydencja - nasze
> TKM. Można coś wskórać odpowiednią polityką i dyplomacją, ale bez
> przesady, chyba na cuda nie liczymy?

Tyl;ko że Węgry założyły sobie pewien plan- może i mało istotnych spraw, ale
jednak- i są zadowoleni, że w dużym stopniu je sobie pozałatwiali. Polska
natomiast idzie komolketnie z niczym- i zanim zaczęła działać nasza
prezydencja, już jest skandal dyplomatyczny: Sikorski powiedział, że
będziemy promować węgierskich producentów win- no to zaprotestowali
niemieccy (może i inni też- wcale bym się nie dziwił).

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

479. Data: 2011-06-29 21:05:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-29 22:27, Chiron pisze:
> [...]
> podejmuje Sarkozy, Merkel- tym bardziej w sprawie, gdzie niemieckie banki

To dobrze, że Niemcy i Francja nie kazały, żeby to ich niewolnicy
pożyczyli pieniądze Grekom.

> Tyl;ko że Węgry założyły sobie pewien plan- może i mało istotnych spraw, ale
> jednak- i są zadowoleni, że w dużym stopniu je sobie pozałatwiali.

No to w czym rzecz? Skoro oni jednak mogli, to i my tak zróbmy.
Chyba sam sobie przeczysz.

Ewa

480. Data: 2011-06-29 22:46:51

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...pl> wrote in message

> [...]
> znikomy odsetek schizofreników wśród dzikich, a depresji nie
> zaobserwowano. Znalazłać coś w sieci na ten temat?

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_mental_disor
ders

http://priory.com/homol/dephist.htm

i.