Dystymia (depresja nerwicowa)

491. Data: 2011-06-30 14:09:29

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości

> Ale doszliśmy jakby do miejsca, w którym
> masz element bilansu: co lepsze: kleszcz, czy wdychanie aerozoli ?

Kleszcz się tak od razu nie wbije - najpierw sobie pochodzi więc
przynajmniej oglądajcie się dokladnie co parę godzin żeby paskudy pozbierać
i powyrzucać/pozabijać w porę.

--

Renata

492. Data: 2011-06-30 14:30:02

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "R" <r...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" napisała w wiadomości

> Użytkownik "R" <r...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> Srututututu.
> Piękna teoria.

Bo i o teoriach była mowa. Przypomnę: ja twierdziłam, że w naszej kulturze
zdrada seksualna nie jest powszechnie akceptowalna także i w związkach
pozamałżeńskich. Tj. są takie przypadki ale nie sądzi się, że zdradzający
postępuje zupełnie uczciwie (chyba, że para ustaliła sobie inaczej).
A Ty uważasz, że w większości kobiety (mężczyźni) uważają, że ich życiowi
partnerzy mają pełne prawo sypiać z kim chcą i kiedy chcą jeżeli jeszcze nie
są związani związkiem małżeńskim?

> A no i nie wiesz wszystkiego o wszystkich.

No nie wiem. Ale też i nie zdarzyło mi się nigdy usłyszeć czegoś takiego "a
przespał się z koleżanką to nic nie szkodzi, będzie mi wierny dopiero jak
weźmiemy ślub bo wtedy będzie do tego zobowiązany". Jakoś tak mi się wydaje,
że ślub niewiele zmienia w takich poglądach: jak komuś przygody seksualne
partnera przed ślubem nie przeszkadzały to i po ślubie nie będą (i nie
będzie się raczej po ślubie tej wierności spodziewał), jak po ślubie
przeszkadzają to i przed ślubem nie był nimi zachwycony.

--

Renata

493. Data: 2011-06-30 19:16:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-24 14:06, medea pisze:

> Ale to naprawdę zależy od lekarza i nie ma reguły.
>
> Ewa, trafiająca na takich i takich

Mogę dziś tylko potwierdzić, jako że ostatnia próba poczyniła wyłom w
złej statystyce :) Prawie tak, jak z mężczyznami ;)))))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

494. Data: 2011-06-30 20:27:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-30 21:16, Aicha pisze:

> Mogę dziś tylko potwierdzić, jako że ostatnia próba poczyniła wyłom w
> złej statystyce :) Prawie tak, jak z mężczyznami ;)))))

A możesz się pochwalić, gdzie trafiłaś na ten wyłom? Bo znaczyłoby, że
to dobry lekarz, może warto skorzystać.
(może być priv)

Ewa

495. Data: 2011-06-30 20:51:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Mogę dziś tylko potwierdzić, jako że ostatnia próba poczyniła wyłom w złej
> statystyce :) Prawie tak, jak z mężczyznami ;)))))

Nie ma statystyk- bo nie ma przypadków. Ściągamy do siebie oktreślonych
ludzi i wydarzenia.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

496. Data: 2011-06-30 21:00:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-30 14:41, R pisze:

> [...]
> wcale nie muszą mieć absolutnej świadomości o tym o co warto zapytać.
> Na świadome zatajanie/oszukiwanie i tak nie da się nic poradzić bez
> wnikliwego śledztwa. Małżeństwo cywilne jest taką umową cywilno-prawną
> i osoby w nią wchodzące mają prawo znać zasady na jakich w taki układ
> wchodzą. Porównałabym to do kupna domu z obciążoną hipoteką lub
> postawionego na ruchomym gruncie. Jeżeli ktoś o tym wie i kupi to ok.
> ale jeżeli nie wie to ma prawo czuć się oszukany i podać taką umowę do
> sądu. Dla mnie osobiście małżeństwo jest sprawą ważniejszą niż kupno

Jasne, ale weź pod uwagę, że chyba zazwyczaj (pomijając wypadki
szczególne) ludzie pobierają się jednak nie do końca z wyrachowania, a
troszkę z miłości, nawet jeśli biorą ślub tylko cywilny, to też nie
wyklucza ich prawdziwej miłości. ;) Nie myślą w pierwszej kolejności o
wypytaniu o geny, choroby i długi, ale wierzą, że znają tę drugą osobę
na tyle dobrze, żeby kochać ją taką jaką ona jest, nawet jeśli ta druga
osoba jest na coś chora (np. zaburzona psychicznie).

Ewa

497. Data: 2011-06-30 21:57:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:51:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Nie ma statystyk- bo nie ma przypadków. Ściągamy do siebie oktreślonych
> ludzi i wydarzenia.

Dokładnie.
Nawet tych od mycia klamek szczotką od kobla. Mentalność ofiary tworzy jej
prześladowcę, nigdy odwrotnie.
--
XL
Prawda o GMO:

498. Data: 2011-06-30 21:58:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jun 2011 23:57:24 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dokładnie.
> Nawet tych od mycia klamek szczotką od kobla.

kibla

> Mentalność ofiary tworzy jej
> prześladowcę, nigdy odwrotnie.

j.w.

499. Data: 2011-06-30 23:10:48

Od: "narciasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" , czyli... - Zwykly dodatek do pizdy.
te, ixi, czy ty niemoglabys wnukow - lub psa sasiada wyprowadzic i
zaczerpnac SWIERZEGO powietrza skretyniala pizdo z komputrem?

500. Data: 2011-07-01 05:27:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dokładnie.
> Nawet tych od mycia klamek szczotką od kobla. Mentalność ofiary tworzy jej
> prześladowcę, nigdy odwrotnie.

Ciekawe spostrzeżenie w kontekście Twoich doświadczeń życiowych ze
współpracownikami w szkole.

--

Paulinka

odpowiedzialnosc