Dystymia (depresja nerwicowa)

821. Data: 2011-07-07 13:07:03

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-07 15:01, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Gorąco dziś.

Oral i anal nie muszą być homo.

Ewa

822. Data: 2011-07-07 13:10:28

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============================

===============

> [...]
> nie.

> To, co zrobiłaś teraz- to wyrażenie swojej opinii. Nie mam tu żadnych
> wątpliwości. Mogę się z czymś zgodzić- z innymi rzeczami nie. Jednak to
> Twoja opinia i oczywiście po to tu piszemy, żeby wyrażać swoje opinie.
> Wcale nie musimy przy tym zmieniać swoich. Ba! W takiej sytuacji ja
> nawet nie mam możliwości zmiany Twojego odbioru mojej osoby. Jednak-
> podkreślę- wszystko jest ok, dokąd zdajesz sobie sprawę, że nie
> ogłosiłaś prawdy ostatecznej i absolutnej, ale wyłącznie swoją opinie.

Nie tylko wyłącznie swoją opinię, bo również i moją...

Stalker

823. Data: 2011-07-07 13:10:48

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> .. no ale miało być porównanie. Czy możemy skończyć na podsumowaniu, że
> w kwestii antykoncepcji (oraz prawnego zakazu aborcji) stanowisko Papieża
> i Dalaj Lamy jest diametralnie inne ?

> Naciągnąłeś jak diabli. Zdania te są różne- z całą pewnością jednak słowo
> "diametralnie" jest tu bardzo na wyrost. Ja użył bym: "podobne, jednak
> różne". Diametralnie było by wtedy, gdyby Dalaj Lama poparł drogę chińską.

Zawsze można zmieniać optykę przedstawiając swoje zdanie w obliczu
różnych skrajności. Nie wiem, czy ukazywanie stanowiska kościoła jako
skrajnego wobec Chińskiego jest dla niego korzystne.
Więc w kontekscie naszego kraju, dla mnie stanowiska są dwa:
prawny zakaz aborcji i prawne dopuszczenie aborcji.
Powiedz mi: skąd się bierze ta różnica ? Gdzie jest różnica
ideowa, koncepcyjna w głebszych podstawach religii, która skutkuje
rozbieżnością poglądów Dalajlamy i Papieża ?

824. Data: 2011-07-07 13:14:22

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko wyłącznie swoją opinię, bo również i moją...

Moją z grubsza również.

825. Data: 2011-07-07 13:17:02

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-07-07 01:09, Chiron pisze:

> Krytyczny stosunek do takich związków- to jedno. Jednak powiedzieć coś
> takiego dziecku- to trzeba mieć po prostu w sobie naprawdę wiele zła. I
> nie ma to zupełnie nic wspólnego z byciem entuzjastą czy też nie związków
> nieformalnych.

Ok, Chironie, spróbuję inaczej. Nie uważam, że akurat TY jesteś takim
ch..., żeby powiedzieć coś podobnego dziecku, ale taka mentalność -
nieakceptująca inności, widząca w innym trybie życia zagrożenie -
charakteryzuje osoby skłonne do czegoś podobnego, ponieważ ich nienawiść
często rodzi się z nieuzasadnionego lęku przed innością, czy z
tłumionych potrzeb i chętek. Pamiętasz "Malowanego ptaka" (NB chyba Ty
się do niego kiedyś odwoływałeś) - za co zaciukali chłopaka? - za inność.
Ty zaś (i każda inna osoba) szerzeniem (w jakimkolwiek wymiarze, choćby
usenetowym) takiego braku akceptacji umacniasz taką postawę odrzucania
odmienności, niechęci do inności. IMO
Bardzo ciekawe- i a propos, że powołałaś się akurat na Kosińskiego. Swoje
"dzieła"- w tym "Malowanego ptaka" pisał na zamówienie, a nawet miał swoich
ghostwriters. Odkryli to i ogłosili amerykanie- jednak legenda takiego
bajkopisarza nie zginie- władze mojego miasta chcą go pośmiertnie uhonorować
ściągając jego truchło do Łodzi.
Ewo- podkreślę to- to człowiek, który wykorzystywał WSPÓŁCZESNE uprzedzenia
i stereotypy, takie jak wrodzony, zoologiczny polski antysemityzm- aby
zrobić kasę na głupich gojach (czemu w końcu sam nie zaprzeczył)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Kosiński

Bardzo mi to koresponduje z tym, co Ty piszesz: w mojej opinii- opierasz się
na stereotypach, polit- gramocie, która jest wciskana zewsząd tak, że wielu
ludzi nią przesiąkli, nawet o tym nie wiedząc. I w tym momencie ktoś, kto
pisze COKOLWIEK negatywnego o dajmy na to- związkach nieformalnych- to
świnia, ksenofob i inna swołocz, która chce biednych ludzi z nieformalnych
związków w najlepszym razie wykastrować- a może nawet zabić- kto wie,
wszystkiego można się po kimś takim spodziewać.
Nie zauważam jednak u Ciebie nawet próby zrozumienia tego, co piszę- widzę
natomiast chęć wtłoczenia mnie w jakiś schemat. Skoro Ci to coś robi- proszę
bardzo...

> Ewo- z tego, co kojarzę- nie palisz (może się mylę?). Jeśli nie palisz- i
> załóżmy- że jesteś przeciwniczką palenia tytoniu- to czy z tego wynika,
> że powiedziała byś dziecku umierającego na raka płuc palacza, że to wina
> jego taty, że umiera- mógł nie palić?! Widzisz tu w ogóle jakieś
> przełożenie- bo ja nie.

Paliłam, ale rzuciłam. Nigdy bym tak nikomu nie powiedziała, chociaż
miałabym swoje zdanie na ten temat. Świadome szkodzenie swojemu zdrowiu
nie jest godne pochwały.

> [...]
> chciałbym Ci pokazać, o co mnie chodzi- bo zdaje się, że zupełnie nie
> dochodzi to do Ciebie:
> Ewo- jedna rzecz, to postawienie przez Ciebie tezy o istnieniu takiego
> przełożenia (ktoś, kto nie ma najlepszego zdania o związkach nieformalnych
> to potencjalny człowiek o mentalności sk...na demolujący z upodobaniem
> psychikę małego dziecka). Teza ta dla mnie jest wręcz kuriozalna, ale
> można pogadać. Jednak Ty napisałaś zupełnie inaczej. Ty wydałaś wyrok- nie
> wyraziłaś opinii. Naprawdę nie dostrzegasz różnicy?

Chironie, prezentujesz swoje poglądy, licz się z krytyką i odpowiedzią
na nie, a nie udawaj znowu pokrzywdzonego.

=======================================
Ewo- krytyka POGLĄDÓW, a raczej tego, jak je zrozumiałaś- jest jak
najbardziej ok. Nawet ta najostrzejsza. Ty jednak tego nie zrobiłaś. Ty
wydałaś na mnie wyrok. Naprawdę nie widzisz różnicy w stwierdzeniu: "w mojej
opinii w tej sytuacji zachowałeś się po świńsku" a stwierdzeniu "ludzie,
którzy tak postępują jak między innymi ty- to świnie, nie ludzie". Czy to
naprawdę niewidoczna różnica?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

826. Data: 2011-07-07 13:18:52

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> A tak na marginesie:
> http://www.diamentowadroga.pl/dd17/dalaj_lama_rozcza
rowuje_homoseksualistow_w_u_s_a

=======================================
> KRK nie uznaje go za grzech śmiertelny, czy nawet ciężki.

A pozostałe uznaje ? A to też ciekawe :), nie wiedziałem.
Tym bardziej uznaję za nieuprawnione próby uznania stanowiska
Dalaj Lamy za podobne do stanowiska krk/papieża.

827. Data: 2011-07-07 13:19:25

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oral i anal nie muszą być homo.

E... to za proste by było.

Qra, dopatrując się haka indziej

828. Data: 2011-07-07 13:20:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-07-07 15:01, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Gorąco dziś.

Oral i anal nie muszą być homo.

Anal z kobietą? Hmmm, nie uważam za coś zupełnie normalnego...ale jak obojgu
sprawia to przyjemność...

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

829. Data: 2011-07-07 13:21:53

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Możesz mi, w jednym zdaniu wyjaśnić, dlaczego pominąłeś 'onanizm' ? :)))
> KRK nie uznaje go za grzech śmiertelny, czy nawet ciężki.

Ale tylko jako zabieg zastępczy, utrzymujący umiejętność.

Qra

830. Data: 2011-07-07 13:23:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

Tym bardziej uznaję za nieuprawnione próby uznania stanowiska
Dalaj Lamy za podobne do stanowiska krk/papieża.
Homoseksualizm jest grzechem śmiertelnym.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

odpowiedzialnosc