Dystymia (depresja nerwicowa)

991. Data: 2011-07-08 21:32:51

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 21:53:14 +0200, R napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości

rowuje_homoseksualistow_w_u_s_a

=======================================

> [...]
> wzajemnego oddawania się sobie i przekazywania życia ludzkiego>>" .
> W celu sformułowania wyważonej oceny odpowiedzialności moralnej konkretnych
> osób i ukierunkowania działań duszpasterskich należy wziąć pod uwagę
> niedojrzałość uczuciową, nabyte nawyki, stany lękowe lub inne czynniki
> psychiczne czy społeczne, które mogą zmniejszyć, a nawet zredukować do
> minimum winę moralną.
>
> ***************
>
> W moim odczuciu nie jest to tak jednoznaczne jak to wyżej napisałeś. Ja bym
> to raczej wytłumaczyła jako nie zawsze musi to być grzech ciężki ale może

Bardzo dobrze to tłumaczysz.
Identycznie - jedzenie mięsa w piątek nie zawsze jest grzechem. Pewien
mądry ksiądz to kiedyś wyjaśnił mw. tak: "Skoro dana osoba naprawdę nie
jest w stanie się w jednym dniu w tygodniu powstrzymać od pokarmu mięsnego,
to znaczy, że jest po prostu chora i nie można od niej wymagać, aby
pokonywała/narażała_na_cierpienie własny organizm".

> Nie homoseksualizm a czyny homoseksualne.

Otóż To!
--
XL
Prawda o GMO:

992. Data: 2011-07-08 21:33:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "R" napisała w wiadomości news:iv7mp1$g22$1@news.onet.pl...

=======================================

> [...]
>
> W moim odczuciu nie jest to tak jednoznaczne jak to wyżej napisałeś. Ja
> bym to raczej wytłumaczyła jako nie zawsze musi to być grzech ciężki ale
A wręcz przeciwnie: przeczytaj raz jeszcze: "
które mogą zmniejszyć, a nawet zredukować do minimum winę moralną."
Czyli: może być grzechem- np praktykowany nałogowo (nałóg jest grzechem),
ale może nawet być niewielką przewiną.

> Nie homoseksualizm a czyny homoseksualne.
No to nie onanizm, a czyny onanistyczne

Zapomniałam podać link (dla tych którzy chcą się wypowiadać co KRK o czymś
tam sądzi w sprawach moralnych - niech może najpierw tam zajrzą i się
upewnią) http://www.katechizm.opoka.org.pl/
Sam często ich cytuję

--

Renata

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

993. Data: 2011-07-08 21:35:12

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 22:44:37 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Chirek, ale weź już nie syp piaskiem. I grabki za plecami trzymane w rączce
> odłóż, grabkami się ciężko wydrapuje oczka...
> Ależ zobacz Qrko- jaki rozczochrany ten Stalker. Ja go chcę tylko tymi
> grabkami uczesać
> :-)

A ja opatkom wyrównać garbek 3-)

994. Data: 2011-07-08 21:36:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 22:45:36 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale nie można się tym nieustannie zasłaniać.

> A można udawać cały czas głupiutką maskując nieprzeciętną inteligencję?

Mówisz o kiwiko?
;-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
PPP

995. Data: 2011-07-08 21:36:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

On 08.07.2011 22:44, Chiron wrote:
> Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

> Ależ Chironie, co też Chiron z wyrokami, a nie z opiniami?
>
> To ja tu sie staram jak mogę i wyrażam opinię na temat scenki, a nie
> wyrok w sprawie Ikselki, a tu taki cios...
>
> Stalker, zły to Chiron, co własne poglądy kala
>
> Zły to Stalker, co rozumowi bluźni

A to nie ja, to ty...

Dostałeś proste pytanie- na które odpowiedziałeś kilkukrotnie inwektywą. I
kto tu rozumowi bluźni?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

996. Data: 2011-07-08 21:38:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

Dnia 2011-07-08 22:45, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
>

> Ale nie można się tym nieustannie zasłaniać.

> A można udawać cały czas głupiutką maskując nieprzeciętną inteligencję?

Można można. A czasami nawet trzeba.

OK- zaletą mądrości jest to, że można udawać głupca- a odwrotnie to
niewykonalne. Jednak- po co?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

997. Data: 2011-07-08 21:39:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-07-08 22:45, Chiron pisze:
> [...]
> z raz w pupe.
> Wiec bylbym ci bardzo zobowiazany, gdybys swoich chamskich i
> obrzydliwych nawykow, ani manier nie przenosil tak bezposrednio z domu
> do usenetu.
> Poza tym twoja poprawnosc seksualna i niechec do seksu homoseksualnego,
> z ktora coraz bardziej sie narzucasz robi sie juz tak razaca, ze az
> troche sztuczna.
> IMO zwykle ludzie nie gadaja w kolko i mozliwie dosadnie o tym czego nie
> lubia.
> OK- przyjmuję do wiadomości i przepraszam, jeśli Cię to uraziło

No jasne, przeproś, bo ON w ogóle Ci nie ubliżył.
To_sprawa_między_nami. Miał rację- a to, czy mi ubliżył, czy nie- jest jego
odpowiedzialnością. Ja swoją przyjąłem.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

998. Data: 2011-07-08 21:46:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========================

> A to nie ja, to ty...

> Dostałeś proste pytanie- na które odpowiedziałeś kilkukrotnie inwektywą.
> I kto tu rozumowi bluźni?

Nadal ty...

stalker

999. Data: 2011-07-08 21:47:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

Dnia 2011-07-08 23:15, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Nie lękaj się, może wyłącznie przez chusteczkę...

> Wałkujesz to i wałkujesz. Skąd to całe zainteresowanie i wymyślanie sobie
> odpowiedzi?

My jesteśmy po prostu ciekawe, jak całujesz. I czym.

No ale mnie nurtuje, skąd to całe zainteresowanie. Bo na mnie ono sprawia
wrażenie cośkolwiek chorego
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-07-08 23:15, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Nie lękaj się, może wyłącznie przez chusteczkę...

> Wałkujesz to i wałkujesz. Skąd to całe zainteresowanie i wymyślanie sobie
> odpowiedzi?

Może mam potrzebę.

PS: Rzeczywiście tak wałkuję, czy może źle policzyłeś moje posty?
Ewa
Policz sama- łatwo sprawdzić. A że masz taką potrzebę- też nie trudno się
domyślić. Tylko- skąd u Ciebie ta potrzeba?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

odpowiedzialnosc