Dystymia (depresja nerwicowa)

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 09:19:49 +0200, Stalker napisał(a):

> A kto mi te wszystkie świństwa rysuje? :-)
>
> Stalker, jak ciągle pasuje, to co poradzisz?

Głodnemu chleb na myśli... i inne. Natręctwo jak ta lala.
--
XL
Prawda o GMO:

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:09:19 +0200, Stalker napisał(a):

> Cezar to nie ta przestrzeń znaczniowa. Ja się mam za marszałka! :-)

Nie za Napoleona????
;-PPP

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:19:10 +0200, Stalker napisał(a):

> Ja to bym zapytał cóż to takiego strasznego być obsadzonym w roli
> sierżanta, zwłaszcza jeśli jest się w tym świetnym?
>
> Buława w plecaku przeszkadza? :-)
>
> Ale faktem jest, że nie raz i nie dwa zastanawiałem się czy nie
> zasługujesz na oficerskie gwiazdki (czyli świadomie wchodzisz w rolę
> sierżanta - i świetnie ci to idzie, mając jednak ten "dodatkowy" zestaw
> cech charakterystyczny dla kadry oficerskiej).

Natręctwo, natręctwo jak nic. Albo ograniczenie - więc może poszukaj
analogii poza jedyną dziedziną Twej działalności? Świat jest taaaaaki....
XL 3-)

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-13 12:08, Ikselka wrote:

> A proszę bardzo, czekam na pytania. Byle na priv.

Dzięki. Nie odczuwam przyjemności w grzebaniu się w cudzym, realnym życiu.

Piotrek

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13.07.2011 12:10, Ikselka wrote:

> Nie za Napoleona????
> ;-PPP

Ależ oczywiście też...

Stalker, VSOP

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:44:11 +0200, Stalker napisał(a):

> No jeśli ty uważasz, że żeby posługiwać się sprawnie pewnym zakresem
> znaczeń to trzeba do tego zakresu należeć, no to jak ja mam choć jedną
> gwiazdkę na pagonie ci przyklepać? :-)

Ależ gdzie mi tam do was, kapralu...

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 11:33:56 +0200, Stalker napisał(a):

> Te twoje "solidne przesłanki" to mnie strasznie rozbawiły :-)
>
> Stalker: "Chiron z chirurgiczną precyzją wycina chore tkanki organizmu,
> a XL niczym troskliwa pielęgniarka dba, żeby rany się szybko goiły"
>
> Fragile: "Mammma mia co ty ciągle z tymi lekarzami, pielęgniarkami
> wyskakujesz? To jakieś natręctwo, czy zboczenia zawodowe?"
>
> XL: "Stalkie to ani chybi lekarz - moje przypuszczenia mają jak widać
> solidne przesłanki"

Ale JEDNAK Ty ciągle/ciągle o wojsku, nie o służbie zdrowia.

> Stalker, Oj XL znowu "you made my day" ;-)

Znów o krok bliżej mi do raju.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:08:52 +0200, Ikselka napisał(a):

> A proszę bardzo, czekam na pytania. Byle na priv.

..i na wiadomości, czy nadal kłócisz się z żoną i teściową...

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:16:04 +0200, Piotrek napisał(a):

> Dzięki. Nie odczuwam przyjemności w grzebaniu się w cudzym, realnym życiu.

No i Żółty dostał po nosku - za projektowanie swojej przyjemności na
innych...

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13.07.2011 12:12, Ikselka wrote:

> Natręctwo, natręctwo jak nic. Albo ograniczenie - więc może poszukaj
> analogii poza jedyną dziedziną Twej działalności? Świat jest taaaaaki....
> XL 3-)

Jak już napisałem: Podam Ci inną analogię, to dojdziesz do wniosku, że
jestem lekarzem, budowlańcem, nauczycielem, hydraulikiem...

Bo będziesz miała "solidne przesłanki" :-)

Zreszta nie wiem dlaczego miałbym to robić, skoro na razie nie ma
żadnego konkretnego zarzutu właśnie do tej? (Oprócz takiego że ją
stosuję :-) )

Stalker

odpowiedzialnosc
Odpalą?