Dystymia (depresja nerwicowa)

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:16:13 +0200, Stalker napisał(a):

> Ależ oczywiście też...
>
> Stalker,

Wiedziałam!
:-)

> VSOP

Very Superior Old Pale? No tak, południe właśnie minęło, to JUŻ niby
można... Pod ogóreczek małosolny czy słoninkę? Tylko aby dobrze zmrożona
byla, bo gorąc taki ;-PPP

--
XL
Prawda o GMO:

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:23:52 +0200, Stalker napisał(a):

> Jak już napisałem: Podam Ci inną analogię, to dojdziesz do wniosku, że
> jestem lekarzem, budowlańcem, nauczycielem, hydraulikiem...

Podawaj, ale w konkretnej sytuacji, a nie w wariacjach na temat WOJSKOWEJ.

> Bo będziesz miała "solidne przesłanki" :-)
>
> Zreszta nie wiem dlaczego miałbym to robić, skoro na razie nie ma
> żadnego konkretnego zarzutu właśnie do tej? (Oprócz takiego że ją
> stosuję :-) )

Poczekamy na inne.

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13.07.2011 12:27, Ikselka wrote:

> Podawaj, ale w konkretnej sytuacji, a nie w wariacjach na temat WOJSKOWEJ.

> Poczekamy na inne.

Nie ma co czekać, w dziesiątkach dyskusji znajdziesz dziesiątki innych
analogii (łącznie z końskimi ;-) )

Powiem tak: Jednym z "kryteriów oceny" kto do jakiego stopnia pasuje
jest umiejętność radzenia sobie z analogiami - ich budowania,
rozumienia, przykładania do nich konkretnych sytuacji :-)

Tymczasem zobacz co się wydarzyło w tej dyskusji: Skupiłaś się na tym,
że obsadziłem cię w roli sierżanta (BTW: skoro ci nie pasuje sierżant,
to jaką rolę byś chciała? :-) ), a nie na tym żeby zastanowić się jak tę
analogię odczytać. Co oznaczają poszczególne stopnie, jakie kryją się za
nimi cechy? Itd. itp.

Fakt, że nie odnajdujesz się w tej analogii, nie oznacza być może że
analogia jest zła, tylko, że jednak może przeszacowujesz swój stopień? ;-)

Stalker

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zreszta nie wiem dlaczego miałbym to robić, skoro na razie nie ma
> żadnego konkretnego zarzutu właśnie do tej? (Oprócz takiego że ją

Moje przesłanki odnośnie Twej profesji biorą się także z Twej cechy
wytykania mi nauczających= przewodniczych ciągot na podstawie mojej.
Osądzasz mnie według siebie - i poniekąd tak czynić należy, no ale nie do
TEGO stopnia! //stopień - tu: jednostka w pewnej bliżej nieokreslonej
skali, NIE termin wojskowy!

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

^

> No i Żółty dostał po nosku - za projektowanie swojej przyjemności na
> innych...

Anienienie! To ja raczej Tobie odmówiłem swojego uczestnictwa w
mentalnym ekshibicjonizmie (?) :-P

Piotrek

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:38:24 +0200, Stalker napisał(a):

> Skupiłaś się na tym,
> że obsadziłem cię w roli sierżanta

No wiesz, nie tylko ja się skupiłam na tym.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

^

> Anienienie! To ja raczej Tobie odmówiłem swojego uczestnictwa w
> mentalnym ekshibicjonizmie (?) :-P
>
> Piotrek

Ale czemu mnie? - odmawiaj Żółtemu!

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

^

> Ale czemu mnie? - odmawiaj Żółtemu!

Oops! To on się pod Ciebie podszył zapraszając do pytań na priva?
Niedobry Żółty!

Piotrek

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

^

> Oops! To on się pod Ciebie podszył zapraszając do pytań na priva?
> Niedobry Żółty!

Niedobry:
"Mały hint: jak chcesz trochę pokomplikować, to popytaj Ikselkę(...)"

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Jak już napisałem: Podam Ci inną analogię, to dojdziesz do wniosku, że
> jestem lekarzem, budowlańcem, nauczycielem, hydraulikiem...
>
> Bo będziesz miała "solidne przesłanki" :-)

A to Wy jeszcze nie wiecie, że różne można zawody wykonywać mając stopień
wojskowy?

Qra, plu-ton-owa

odpowiedzialnosc
Odpalą?