Dystymia (depresja nerwicowa)

161. Data: 2011-06-22 16:44:41

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:itqbnt$35f$1@news.onet.pl...
> A prawda imo jest taka: Ikselka po prostu jest niekonsekwentna, a
> działanie
> ostrymi kwantyfikatorami jest tu nieuprawnione (na co pierwszy zwrócił Ci
> uwagę Piotr).

ikselka po prostu nic nie wie na temat zaburzan/chorob psychicznych i gada
bzdury. Ja tylko mam nadzieje, ze himera po prostu nie bedzie tu tych
mudnrosci brac
na powaznie.

i.

162. Data: 2011-06-22 16:50:18

Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa)
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-22 18:19, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Naprawde jest az tak glupi? Czasami na srodku tez jest niewielka
> wypuklosc, ktora trudno potraktowac jako powazne ograniczenie
> (sprawdzic, czy nie szybko jadacy polski autobus na wegrzech).

Widziałeś wszystkie ronda w kraju naszem pięknem?

Qra

163. Data: 2011-06-22 16:51:50

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-22 18:07, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> a jak to ma wplynac na ta chorobe??

Niektórzy fachofcy zakładają, że skutecznie wyleczy.

Qra

164. Data: 2011-06-22 16:54:15

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:itt6j4$vqv$2@news.onet.pl...
> Dnia 2011-06-22 18:07, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Niektórzy fachofcy zakładają, że skutecznie wyleczy.

Iksi i spolka. Dziekuje postoje.

i.

165. Data: 2011-06-22 17:18:06

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-22 18:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-06-22 18:19, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Widziałeś wszystkie ronda w kraju naszem pięknem?
>
> Qra

Mam nadzieje, ze nie po to narzucasz mi sie ze swoim dyletanctwem, zeby
twoj glupawy koles mogl prezentowac na nim swoj nieco agresywny kretynizm.
Organizacja ruchu wyrazana poprzez oznakowanie poziome i pionowe jest
konsekwencja geometrii ronda, a nie odwrotnie.
Z tego co mi wiadomo, to normatyw i czynnosciowe rozporzadzenie
przewiduje przejezdnosc czesciowa lub calkowita srodkowej wyspy jedynie
w przypadku minirond, lokalizowanych zwykle gdzies na drogach
osiedlowych, aby np. smieciarka mogla jakos przejechac, jednak nie
sposob ich raczej pomyslic z rondami, nawet malymi.

166. Data: 2011-06-22 17:40:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2011-06-22 18:19, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Widziałeś wszystkie ronda w kraju naszem pięknem?

Nie. Ale widzialem i takie malowane, i takie wypukle i takie z fizyczna
przeszkoda na srodku.

A co?

167. Data: 2011-06-22 17:41:09

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> wiesz o tym, ze jak sie ma depresje to nie jest tak latwo sie
> "wziac do roboty".....i to nie wynika z lenistwa.

Patrz: pierwsze zdanie, ale nie to nr 1.

168. Data: 2011-06-22 17:42:51

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

Napisałeś to dokładnie tak:

> [...]

Hint: nisko latające kwantyfikatory.

Hipotezę, że (być może) nie jest możliwa remisja w schizofrenii - a co
za tym idzie brak jest "wystarczającego używania rozumu" - próbujesz
uogólnić na wszystkie zaburzenia psychiczne.

Co jest oczywistą nieprawdą, ponieważ w szczególności w zaburzeniach
afektywnych jedno lub dwubiegunowych remisja (i to długotrwała) jest jak
najbardziej możliwa.

Chiron, tu nie ma co filozofować i brnąć w zaparte.

Idea wokół której jest osnute to prawo jest IMHO prosta jak konstrukcja
cepa: *w chwili* zawierania kontraktu masz sobie zdawać sprawę z tego co
robisz i jakie obowiązki na siebie przyjmujesz.

Czyli mówiąc prostymi słowami jak przyjdziesz nawalony jak stodoła, albo
w depresji, albo w manii to ksiądz ma Cię pogonić sprzed ołtarza.

Jak jesteś zaburzony psychicznie ale małżeństwo zawierasz podczas
remisji, to zawarte małżeństwo jest ważne.

Czyli nie etykietka ("czubek") przyklejona przez kogokolwiek, tylko
*rzeczywisty* stan w chwili zawierania kontraktu.

Czy zgadzasz się z moim tokiem rozumowania? :-)

Piotrek

169. Data: 2011-06-22 17:46:35

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-06-22 18:28, Chiron wrote:
> Piotrze- no ale właściwie co postulujesz: [...]

Postuluję, ażeby wystarczająco używać rozumu.
Również podczas konstruowania analogii i podawania przykładów.

Piotrek

170. Data: 2011-06-22 17:59:07

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-22 19:40, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Ale widzialem i takie malowane, i takie wypukle i takie z fizyczna
> przeszkoda na srodku.
>
> A co?

A nic. Ciekawa byłam.

Qra