Dzialanie leku Cilest? Zle samopoczucie :(

1. Data: 2003-12-13 01:23:55

Temat: Dzialanie leku Cilest? Zle samopoczucie :(
Od: "Edyp" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma zaczela zazywac tabletki antykoncepcyjne Cilest. Zazywa je wieczorem
o stalej poze od 3 dni. Czuje sie po nich nienajlepiej. Wieczorem gdy zazywa
jest wporzadku. Gdy sie budzi rano jest jej niedobrze (jadlowstret) - tak do
ok godziny 13 i wtedy dopiero je sniadanie. Probowala zjesc sniadanie rano
lecz je zwrocila. Do lekarza jest umowiona dopiero na czwartek. Strasznie ja
ten stan meczy i wyczerpuje. Moje pytanie brzmi: czy to normalne zjawisko na
poczatku przyjmowania leku? Czy ma przestac go zazywac i sprobowac innego z
lekow antykoncepcyjnych. Gdy przestanie to czy moze kontynuowac zazywanie
innego leku czy musi czekac do nastepnego cyklu miesiaczkowego i zaczac od
poczatku?
Sorry za dlugawy tekst ale chcialem to szczegolowo Wam opisac. Pozdrawiam i
dzieki za wszelakie odpowiedzi.

--
Edyp

2. Data: 2003-12-13 09:22:07

Temat: Re: Dzialanie leku Cilest? Zle samopoczucie :(
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajoma zaczela zazywac tabletki antykoncepcyjne Cilest.
Cilest zawiera wyzsza dawke estrogenow i moze powodowac zaburzenia zoladkowo
jelitowe (bardziej niz tabletki z nizsza dawka)
pzdr
Myszka

3. Data: 2003-12-13 12:49:18

Od: "Edyp" <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
| Cilest zawiera wyzsza dawke estrogenow i moze powodowac zaburzenia
zoladkowo
| jelitowe (bardziej niz tabletki z nizsza dawka)

...i co w zwiazkku z tym radzisz?

--
Edyp

4. Data: 2003-12-13 15:45:53

Od: "Jenny" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja osobiście radzę zmianę na inne tabletki o niższej dawce. po Cilescie
bardzo zle sie czulam..i pani doktor zmieniła Cilest na tabletki o nizszej
dawce np. Marvelon i czuje sie dobrze po nich.

pozdrawiam
Jenny

5. Data: 2003-12-14 16:47:28

Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jenny" napisał w wiadomości
> [...]
nizszej
> dawce np. Marvelon i czuje sie dobrze po nich.

Rowniez radze zmiane tabletek.
Z tym, ze ja akurat stosowalam Cilest przez 1,5 roku.
Mialam lekkie mdlosci, ale nie byly uciazliwe.
Natomiast na Cilest zamienilam Marvelon,
po ktorym mialam powiekszony gruczol w piersci
i musialam wykonac badania czy to nie guz.
Okazalo sie, ze zmiana tabletek wszystko naprawila.
Najlepiej, zeby lekarz dobral hormony indywidualnie.
__
Pozdrawiam,
Monique

nowotwór - jak wykryć na czas?