Dzialanie w stresie, agresja fizyczna w odpowiedzi na agresje slowna

41. Data: 2007-04-28 07:15:58

Temat: Re: Dzialanie w stresie, agresja fizyczna w odpowiedzi na agresje slowna
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message
news:f0us2h$qtg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> MU; <1...@q...googlegroups.c
om> :

> I pójdziesz siedzieć, bo gościu się potknął i walnął głową w krawężnik?
> ;)
>
> Ośmieszenie jest agresją, ale nie fizyczną. Ma jedną zaletę - żeby jej
> się przeciwstawić, trzeba mieć trochę oleju w głowie, inaczej zostanie
> wykorzystane przeciw autorowi. ;)
>
> Flyer

Język może byc ostrzejszy od miecza - zabija równie skutecznie.

42. Data: 2007-04-28 11:20:04

Od: MU <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 08:59, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Dawniej hołota używała pał, później bejsboli, obecnie kijów do golfa -
> ale generalnie zdradza ją podejście - atak kupą, oraz atak z
> "pomocnikami"...

I dlatego trzeba mieć przy sobie lagę wychodząc z domu. Właśnie sobie
przypomniałem, że planuję kupić składaną pałkę a może i kastet.
Kiedyś, gdy się szło z dziewczyną przez park, bandyterka nie
zaczepiała, były jakieś zasady. Dziś mogą zamordować, zgwałcić, o
chamskich zaczepkach nie wspominając. Dlatego trzeba mieć przy sobie
"narzędzie" i tłuc hołotę :)

MU

43. Data: 2007-04-28 17:08:38

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> Nie sądzisz, że żaden człowiek nie ma prawa podnosić ręki na drugiego
> człowieka?

Nie sądzę.

PN

44. Data: 2007-04-28 17:10:08

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> To oczywiste, ale również żaden człowiek nie powinien w wyżej
> wymieniony sposób obrażać bliskich drugiego człowieka.
>

> No właśnie - to oczywiste, ale czy chama należy lać? :)

Niby nie całkiem na temat, ale czy Ty nie odróżniasz również klapsa od
lania?

PN

45. Data: 2007-04-28 17:18:20

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

9...@m...aster.pl

> Niby nie całkiem na temat, ale czy Ty nie odróżniasz również klapsa od
> lania?
>
> PN

Rzeczywiście nie na na temat. Współpracownikowi dać klapsa... hmm...
ciekawe...

Pozdrawiam,
Magda

46. Data: 2007-04-28 17:18:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:f0vuvq$mau$1@news.onet.pl...
> Vicky<b...@p...onet.pl>

> Nie sądzę.
>
> PN

Słusznie. W obronie własnej, innych osób lub mienia własnego, cudzego lub
państwowego.

47. Data: 2007-04-28 17:36:08

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 19:18, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Słusznie. W obronie własnej, innych osób lub mienia własnego, cudzego lub
> państwowego.

Vicky rozróżniła te kwestie. Ja zresztą również. Obrona własnego lub
cudzego zdrowia lub życia - to co innego.

Pozdrawiam,
Magda

48. Data: 2007-04-28 17:47:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> [...]

Vicky rozróżniła te kwestie. Ja zresztą również. Obrona własnego lub
cudzego zdrowia lub życia - to co innego.

Ale nie powiedziałem jakie mam na ten temat zdanie - czasem są sytuacje,
że mężczyzna musi ustalić swoją pozycję w grupie najprościej - przy pomocy
siły, dzielności itp. Tak się dzieje na każdym podwórku, klasie... Czyli
jest to rzecz naturalna. Ingerencja z zewnątrz zakłóca przebieg zdarzeń.
Może powodować wydłużenie się walk i znaczne zwiększenie gwałtowności
zdarzeń. Podobnie dzieje się w świecie zwierząt - nie musi to być walka o
samice, ale właśnie o hierarchię w stadzie.
W związku z unifikacją wychowania chłopców i dziewcząt podobne walki
odbywają sę także wsród płci- zawsze przeciwnej. Często ze skutkiem
śmiertelnym, znacznie częściej niż wśród chłopców.

49. Data: 2007-04-28 18:14:48

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 19:47, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> że mężczyzna musi ustalić swoją pozycję w grupie najprościej - przy pomocy

A kto powiedział, że ma być najprościej? Często to "najprościej" bywa
tragiczne w skutkach...

> [...]
> zdarzeń. Podobnie dzieje się w świecie zwierząt - nie musi to być walka o
> samice, ale właśnie o hierarchię w stadzie.

Człowiek oprócz instynktu i popędów, posiada również rozum, którego
powinien używać w celu przewidywania skutków swego zachowania... Poza
tym, posiada również uczucia i emocje, a według niektórych również
duszę...

Pozdrawiam,
Magda

50. Data: 2007-04-29 07:26:42

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ośmieszenie jest agresją, ale nie fizyczną. Ma jedną zaletę - żeby jej
> się przeciwstawić, trzeba mieć trochę oleju w głowie, inaczej zostanie
> wykorzystane przeciw autorowi. ;)

Moim zdaniem trzeba mieć głównie doświadczenie w dosrywaniu i stabilne
poczucie własnej wartości. Są ludzie, którzy zajmują się na co dzień
nieco innymi rzeczami, niż dopiekanie innym, i łatwo mogą w razie
utarczki słownej "dać się zjeść". Czy należy mieć im za złe, że szczere
emocje spowodowane urazą doprowadzą ich do wrzenia? Po co sublimować
negatywności na "wyższy poziom", niech zostaną tam gdzie ich miejsce - w
kloace (na poziomie fizycznym).

Wypolerowane i pięknie ukształtowane gówno można nazwać sztuką, ale
treść pozostaje zasadniczo ta sama. Dla niedowiarków, że mam rację :P :
http://www.turdtwister.com (cała zabawa polega na samodzielnym
domyśleniu się, do czego to służy ;) ).

Kiedy czujecie niesmak?
Wolna wola
Re: Zlot Filozoficzny, Warszawa, 11-13 maja 2007
Coś iście cHimery-cznego! ;)
KOMU?