Dzicz

51. Data: 2008-07-16 16:02:47

Temat: Re: Dzicz
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Współczuję Ci i życzę, żebyś wyszła z tego obronną ręką - także
> psychicznie, jak moja siostra. Mam nadzieję, że także rozmowy
> tutaj troche Ci w tym pomagają.

Wiesz, w momentach szczególnie dobrego nastroju (no i jak jeszcze nie
miałam dziecka przy sobie, bo przez rok byłam weekendową mamą)
myślałam nawet o tym, żeby się zacząć udzielać w jakiejś organizacji
non-profit dla kobiet podobnie poturbowanych przez życie. Ale zdałam
sobie sprawę, że nie znam prawa na tyle, żeby umieć im pomóc
skutecznie. No i jednak zajmowanie się świeżo upieczoną uczennicą
zjadło mi potem cały wolny czas :)

--
Pozdrawiam - Aicha

52. Data: 2008-07-16 16:05:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> [...]
> myślałam nawet o tym, żeby się zacząć udzielać w jakiejś organizacji
> non-profit dla kobiet podobnie poturbowanych przez życie.

I dlatego też na takie przypadki jak w wyjściowym poście jestem
szczególnie uczulona.

--
Pozdrawiam - Aicha

DGav, nie chodź do dentysty!!!