'Dzieci starsze potrzebowały wcześniejszego zaspokojenia. Same wchodziły do łóżek dorosłych'

171. Data: 2013-11-19 15:58:40

Temat: Re: 'Dzieci starsze potrzebowaly wczesniejszego zaspokojenia. Same wchodzily do lózek doroslych'
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/19/2013 10:54 AM, LeoTar wrote:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czy zatem uważasz zatem, że zazdrość syna o matkę w stosunku do ojca
> wynika ze świadomej manipulacji kobiety? Czy moze jest dążeniem chłopca
> do spróbowania chleba powszedniego jego ojca, tego o czym piszę?

jakiego powszedniego? sam pisales, ze ci nie dawala.

> Dążeniem do czegoś co zostało zakazane przez naszego niewyedukowanego
> protoplastę/kę.

sorry, nie dogadamy sie. ja nie zaobserwowalam takich zjawisk,
niewykluczone, ze wystepuja one tylko w twojej glowie.

> A może dziecko ujawnia podswiadome potrzeby człowieka właśnie dlatego,
> że jest nieskażone przez zakazową edukację? Czy uważasz, że dorosły
> niczego nie może się nauczyć/dowiedzieć od niewinnego dziecka? Dlaczego

owszem, moze - zachwytu nad swiatem ogolnie i takie tam. co ma do tego
bzykanie tego dziecka?

> dorosły nie ma obowiązku wsłuchiwac się w odgłosy wydawane przez dziecko
> a dziecko ma obowiązek zaakceptować wszystko co nakazuje dorosły? Gdzie

nie wszystko. nie musi akceptowac zachowan seksualnych :)

> tutaj jest równość, wolność i braterstwo?

hm? o czym ty? wychowanie nie na tym polega i nie taki jest jego cel.

172. Data: 2013-11-19 16:02:59

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>LeoTar
ps.com...

>Żadne dziecko nie chce seksu z dorosłym i nie ma takiej potrzeby, dorosły
>stosuje przemoc seksualną

Powtarzasz się. Powiem tak, jeżeli inicjacja z rodzicami zostanie zakazana
to ddziecko to zaakceptuje. Z oporami ale zaakceptuje. Ale wyrośnie z
takiego dziecka osobnik z niedorozwiniętymi wzorcami: kobiety u syna i
mężczyzny u córki. Osobnik, który nie bedzie w stanie zaufac partnerowi płci
przeciwnej. Osobnik, który nie będzie wierzył we własne siły, nie będzie
ufał sobie ani też płci przeciwnej. Jednym słowem niedorozwój emocjonalny w
każdym wymiarze, potencjalny homoseksualista i pedofil.

> Dziecko nie chce seksu z dorosłym zboczeńcu.

Wymyśl lepiej jakąś nową odzywke kiedy próbujesz ze mna dyskutować. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

173. Data: 2013-11-19 16:13:44

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/19/2013 11:27 AM, LeoTar wrote:

> [...]
> rodziny włada kobieta. Tak było, jest i musi sie zmienić. Według mnie
> kobieta dysponuje bardzo skuteczną bronią w celu podporzadkowania sobie
> mężczyzny i ją wykorzystuje. Cały czas mamy do czynienia z rywalizacja
> płci o dominację nad tą przeciwną. Walka o władzę musi ustąpić
> rzeczywistemu partnerstwu nie opartemu na jakimkolwiek wzajemnym
> podporzadkowniu sobie płci.

> Ale te złudną władzę dała mężczyznom kobieta. Wyniosła ich na piedestał
> by sama rządzić z ukrycia emocjami mężczyzny nad którymi panuje Ona.
> Wielka Bogini, Macierz, Matka Wszechmogąca.

znaczy bog jest kobieta?

> A gdzie w moich wypowiedziach spotkałaś sięz ograniczeniem funkcji
> kobiety do rozpłodu. Kobieta wydaje na świat potomstwo to fakt, ale

kilka postow wczesniej to wlasnie napisales. ze spelnila swoja funkcje
bo urodzila dzieci, a mezczyzni sa od ulepszania swiata i tym podobne
bzdury. nie chce mi sie szukac.

> wspólnie z mężczyzną aktywnie tworzy społeczeństwo i ma takie same prawa
> jak mężczyzna. To katolicyzm sprowadził kobietę do roli której
> propagowanie przypisujesz mnie.

jw

> Co tylko wskazuje na pewność siebie kobiety, jej przekonanie o tym, że
> cokolwiek zrobi mężczyzna to i tak ona będzie nad tym dominować. Ot

bzdura. cos sobie wymysliles. to nie jest wspolne stanowisko wszystkich
kobiet :)

> chociażby wojny. Ich celem jest zawsze zdominowanie jednego narodu/ów
> przez inny w celu osiągnięcia korzyści materialnych na duzą skalę. A
> wjakim celu? Oczywiuste w celu poprawienia samopoczucia kobiety,

jestes skrzywiony. powaznie. z ekonomia jestes na bakier?

> złożenia jej w hołdzie zdobyczy wojennych. Czyż nie dziwne, że w tych
> jatkach uczestniczyli wyłącznie mężczyźni a kobiety czekały na ich
> powrót w domu? Były czasem gwałcone przez wrogów ale conajwyżej wydawały
> na świat wrogie potomstwo by życie mogło trwać dalej. A przyjrzyj sie
> wielkim wynalazkom - przeciez ich dokonywali prawie wyłącznie mężczyźni.
> W jakim celu nie będe juz komentował.

oczywiscie, bo tylko oni mieli dostep do nauki i wiedzy oraz
mozliwosci. coz w tym dziwnego? z historia tez nie najlepiej.

> Pleciesz androny. Nawet tak antykobiecy katolicyzm hołubi Matkę Boga nie
> mówiąc o judaiuźmie czy islamie. chyba nie zapoznałaś się z tymi
> "innymi" religiami.

to poczytaj dokladniej jakie prawa maja kobiety wg tych religii, gdzie
jest ich miejsce. jak
chcesz o kobietach w religiach zaloz nowy watek. ten juz jest i tak
dlugi ponad miare.

> Ty pomyślisz, że mi dokopała a ja twierdzę, że pomogła mi dotrzeć do
> sedna problemu. Żona mi dołożyła, a córka czyli druga kobieta
> podpowiedziała mi, że z matka jest coś nie w porządku. Za ta "zdradę"
> babskiej wspólnoty (spisku jajników) córka zapłaciła bardzo wysoką cenę
> gdyz została zrzucona w emocjonalną przepaść przez własna matkę.
> A złośliwości uważam za niestosowne "argumenty" w dyskusji. Wskazują na
> brak rzeczowych argumentów.

> Każdy ma prawo do własnej opinii, Ty również.

uff... czyli jednak moge cokolwiek wiecej, niz sie rozmanzac?
dziekuje, mezczyzno ktorys ulepszyl swiat

174. Data: 2013-11-19 16:26:34

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakiego powszedniego? sam pisales, ze ci nie dawala.

Zapętliłas się.:) Wyjaśnię więc. Pisząc o chlebie powszednim mego ojca
miałem na myśli to, że uprawiał seks z moją matką. A pisząc o spróbowaniu
tego miałem na myśli żeby spróbować raz seksu z matką pod bacznym okiem
mojego ojca, mojego autorytetu.

> sorry, nie dogadamy sie. ja nie zaobserwowalam takich zjawisk,
> niewykluczone, ze wystepuja one tylko w twojej glowie.

Widocznie nie masz dzieci i nie masz kogo obserwować by dowiedzieć sie o
sobie samej ciekawych rzeczy. Ja mam dzieci i dzięki temu, ze potraktowałem
je jak RÓWNE mnie otrzymałem przekazy, których zakazowo-nakazowi rodzice
nigdy nie odbiorą od swoich dzieci. Trzeba byc otwartym na dziecko,
wsłuchiwać sie w to co ma ono do powiedzenia aby dotrzeć do tego co dawno
zostało zapomniane. To tak jak "zapomniany język" Fromm'a. Tego o czym pisze
DOŚWIADCZYŁEM dzięki otwartościu na dzieci a więc przyszło to do mnie z
zewnątrz a mojej głowie zostało przypomniane...

> owszem, moze - zachwytu nad swiatem ogolnie i takie tam. co ma do tego
> bzykanie tego dziecka?

Dziecko potrzebuje pierwszego doświadczenia, potrzebuje przeżyć je w
bezpiecznych warunkach, z bezpiecznym partnerem a najlepiej ze swoim
dotychczasowym wzorcem: córka z ojcem, wzorcem mężczyzny a syn z matką,
wzorcem kobiety. To jest POTRZEBA dziecka a nie chęć rodzica.

> nie wszystko. nie musi akceptowac zachowan seksualnych :)

A czym te zachowania różnią się od innych elementów wychowania
równościowego? Racz dostrzec doniosłość wychowania w sferze seksualnej. To
najwazniejsza dziedzina naszego życia gdyż związana z zachowaniem gatunku a
więc i umiejętności i emocje powinny być w niej DOSKONAŁE.

> hm? o czym ty? wychowanie nie na tym polega i nie taki jest jego cel.

A jaki ma być cel wychowania w ogólności: czy hodować wilki w owczej skórze
dążące do podporządkowania sobie innych bo nie mają do nikogo zaufania czy
tez budować społeczeństwo, w którym nikt nie bedzie się obawiał drugiego?
Społeczeństwo, w którym wszyscy będą sobie równi i emocjonalnie stabilni?
Spójrz wokół siebie ilu mniejszych lub wiekszych dewiantów możesz
zaobserwować; a WSZYSCY nakręceni przez seksualne zakazy i brak ŚWIADOMEJ
edukacji.

175. Data: 2013-11-19 16:42:36

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy bog jest kobieta?

Boga nie ma, został wymyślony dla potrzeb manipulowania tłumami.

> kilka postow wczesniej to wlasnie napisales. ze spelnila swoja funkcje
> bo urodzila dzieci, a mezczyzni sa od ulepszania swiata i tym podobne
> bzdury. nie chce mi sie szukac.

Ale te działalność mężczyzny napędza kobieta, która chce sie uwolnić od...
małżeńskiej prostytucji, którą uprawia od prawieków. To kobieta zmusza
mężczyznę do działania, do poszukiwania PRZYCZYNY dla której stała sie
ladacznicą we własnym gnieździe. Powtórzę się przypominając, że prostytucja
uważana jest za najstarszy zwód świata - jest jakaś przyczyna tego
stwierdzenia.

> jw

> bzdura. cos sobie wymysliles. to nie jest wspolne stanowisko wszystkich
> kobiet :)

Więc skąd ten Twój uśmiech? :)

> jestes skrzywiony. powaznie. z ekonomia jestes na bakier?

Ekonomia to bzdury, wróżenie z fusów. A najlepszy interes robi się właśnie
na wojnie.

> oczywiscie, bo tylko oni mieli dostep do nauki i wiedzy oraz
> mozliwosci. coz w tym dziwnego? z historia tez nie najlepiej.

Ta działalność meżczyzn miała na celu ograniczenie kobiety, uniemozliwienie
jej powrót na pozycję którą miała jeszcze w Starozytności.

Robisz postępy. :)

176. Data: 2013-11-19 21:13:55

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Chory debilu to gwałcenie dzieci powoduje głębokie traumy bo dorosły zboczeniec
stosuje przemoc seksualną. To brak gwałcenia dziecku pozwala dorosnąć normalnie. A
żadne homo z niego nie wyrośnie bo homo jest wrodzone. Po gwałceniu dziecko przeżywa
koszmar i jest wręcz uszkodzone na całe życie.

177. Data: 2013-11-19 21:17:34

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo

Tam zrozumiesz co zrobiłeś

https://www.youtube.com/watch?v=dG0HD982dnQ&feature=
youtube_gdata_player

178. Data: 2013-11-19 22:02:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-19 21:13, Adrenalinka pisze:
> Teo
> Chory debilu

Uprzejmie uprasza się (wszystkich) o nieprowokowanie masturbancji Leo Tara.

Ewa

179. Data: 2013-11-20 14:21:56

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11/19/2013 10:02 PM, FEniks wrote:

> Uprzejmie uprasza się (wszystkich) o nieprowokowanie masturbancji Leo Tara.
>
> Ewa

racja, juz nie bede :)
przepraszam:)

180. Data: 2013-11-20 15:35:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie uprasza się (wszystkich) o nieprowokowanie masturbancji Leo Tara.

I adrenalinę też można.

Filmuś
Bezczelność kleru sięgneła zenitu
jaki mechanizm działa w przypadku gdy...
O szaleństwie...
Coś lżejszego czyli rzecz o d. Maryni ;)